Ik denk dat het een standaardtekstje is dat voor alle uitzendingen geldt, behalve de eerste. Of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ze zouden een stemronde a la Songfestival kunnen houden. Dus meteen na de nominaties bijvoorbeeld een half uur inlassen waarin gestemd kan worden. En daarna meteen eruit. Maar het lijkt me stug. Ik denk dat de tv-gids verkeerd ingelicht is.
1 van de bijwerkingen is vast orale seks net zoals met norritquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Lieske d'r huid kan verslaafd raken aan corticosteroiden
Rikkert is nu alle bijwerkingen van Imodium aan het oplezen.
Valt tegen hoor..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef LuQas het volgende:
Het is wel een makkelijke opdracht trouwens. Ik heb die lamp nog nauwelijks zien knipperen, laat staan een minuut lang.
dat was sarcastisch, ik doelde erop dat dit een oude foto was, dus hier totaal niet van toepassingquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Niet dat is Dido..
Deze was van de week al gepost![]()
ohw sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, ik doelde erop dat dit een oude foto was, dus hier totaal niet van toepassing
Hij bedoelde natuurlijk: Het enige object dat je met blote oog uit de ruimte kan waarnemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Valt tegen hoor..
Het enige object wat ze met een satteliet kunnen fotograferen?
Met google earth kan ik de afsluitdijk prima zien hoor
Wat een eikeltje die Roel
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Valt tegen hoor..
Het enige object wat ze met een satteliet kunnen fotograferen?
Met google earth kan ik de afsluitdijk prima zien hoor
Wat een eikeltje die Roel
Zij is echt alcoholistquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Linda is al een week niet relaxt omdat ze geen alcohol drinkt.
Die overigens niet de Kuala Lumpur Towers heten maar de Petronas Towers..quote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Myers het volgende:
Hoogste gebouw ter wereld is Taipei 101, niet die torens in Kualua Lumpur.
Ik hoop het niet. Ik zie liever Dido met Rikkert en als het even kan Nathalie en Ralph.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.
En ook dat is een fabeltjequote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Hij formuleert het niet goed. Hij bedoelt waarschijnlijk de Chinese Muur. Dat is het enige menselijke bouwwerk dat vanaf de maan gezien kan worden.
ik zoek daar een kamer, maar bij vindicat huizen klik ik sneeeeeeel door...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt weer over Vindicat en ook nog over drank en stevig drinken (Vindicat was toch di evereniging in Groningen met die jongen die zich dood had gezopen?), dat zal Vindicat toejuichen
Jah, maar dat krijg je als je niet alle feiten kent.. Dan krijg je dit soort stomme vragen...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |