Het is droog hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
waarom halen ze die fatboys niet naar binnen
Die worden echt zeiknat nu
Dat klokje word teruggezet door BB, hadden ze al een paar keer op gekeken, op een gegeven moment klopte de tijd niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar BB gaat dus aangeven wanneer het 6 uur is? Als iemand een beetje bijdehand is dan kijken ze op het klokje op de jacuzi wat voor een tijd dat ding aangeeft.
Als je er vanuit gaat dat BB het op het juiste tijdstip zegt
Ah wel een schattige naam hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Tamaartje het volgende:
Die mega zitzakken.. die heten Fatboys![]()
Ik heb er een thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die mega zitzakken.. die heten Fatboys![]()
quote:
en zitten ze echt zo lekker als er wordt beweerd? ik wil er ook een!!!quote:
Omdat het hun eigen spullen niet zijn en ze er derhalve geen zakquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
waarom halen ze die fatboys niet naar binnen
Die worden echt zeiknat nu
Ze denken dat BB heeft besloten dat de eerste die de tuin ingaat het huis uit moet natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
En ze kunnen ook niet op dat klokje kiken, ze mogen de tuin niet meer in
En straks zitten ze wel te zeiken dat ze zeiknat zijn.. let maar opquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat het hun eigen spullen niet zijn en ze er derhalve geen zakom geven, daarom niet!!
Pas vanaf 18:00uur toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
En ze kunnen ook niet op dat klokje kiken, ze mogen de tuin niet meer in
Op alles?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jullie vrouwen geilen ook op alles he
Ja ze zitten heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
en zitten ze echt zo lekker als er wordt beweerd? ik wil er ook een!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |