Die gozer spoort echt nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef ChantalC het volgende:
Joost vindt Gilles de la tourette de leukste ziekte die je kan hebben, 1 groot feest vindt ie...
Dat was de Kikker Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En als Roel lef heeft maakt hij haar bh los of wie was dat die dat zo goed zou kunnen
Kom je daar nu pas achter?quote:
Idd, en Lieske wilde het nog 3x horen ook... "wat zeg je?"quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef CocaColaLight het volgende:
En Roel slijmt erop los.
Jij bent echt beeldschoon tegen Lieske
Jawel, gewoon via de livestream van Talpaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
De uitzending is niet via internet te volgen of wel?
anders moet je het even via deze links proberen:quote:Op donderdag 1 september 2005 19:12 schreef riri het volgende:
Dank je tamaartje....raar dat hij het hier niet doet,snap er niks van
jawel hoor, iik kon tot gisteren gewoon live op talpa meekijken met die kivestream als talpa uitzond maar nu dus ineens niet meer,blijft beeld zwart en krijg de melding er is een onbekende fout opgetreden,weet dus niet wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat kan oplossenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef Falco het volgende:
De uitzending is niet via internet te volgen of wel?
Ah oke top, ga ik zo maar eens proberenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:14 schreef riri het volgende:
[..]
jawel hoor, iik kon tot gisteren gewoon live op talpa meekijken met die kivestream als talpa uitzond maar nu dus ineens niet meer,blijft beeld zwart en krijg de melding er is een onbekende fout opgetreden,weet dus niet wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat kan oplossen
Genoeg...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef Tamaartje het volgende:
hoeveel poeder moet er op dat gezicht joh
Ja vaag allemaal.. dat snapt ze toch welquote:Op donderdag 1 september 2005 19:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Jahwel zo zie je geen enkele onevenheid.
Ze kan er niet tegen als iedereen zo naar haar kijkt... der kijken 10000den mensen minimaal live mee
Jah maar das schattig, als ze 12 was geweest. maar op je 26ste is het ronduit debielquote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef ChantalC het volgende:
Zit er een magneet in de mond van Ingrid... die duim telkens!
Ik sta soms ook te kijken hoe ze daarover praten, het lijkt net of ze totaal niet door hebben dat duizenden mensen live meekijken....dag & nacht.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ja vaag allemaal.. dat snapt ze toch wel![]()
Incontinent? Tenalady aan doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef Dr_Greene het volgende:
HIHI..
Natte Lie: "Mijn broek is nat, en het is niet van het zweten!!"
Ze beseffen het gewoon niet ofzo.. echt heel raar..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta soms ook te kijken hoe ze daarover praten, het lijkt net of ze totaal niet door hebben dat duizenden mensen live meekijken....dag & nacht.
Waarschijnlijk hebben ze de voorgaande big brother delen enkel op televisie gevolgd en niet op een forum zoals FOK!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze beseffen het gewoon niet ofzo.. echt heel raar..
Ze denken ook dat mensen niet alles kunnen meekijken maar alleen bepaalde dingen
Want er komt dagelijks heel vaak de zin "Dit zenden ze toch niet uit" voorbij...
Laat maar al gevondenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef Falco het volgende:
Weet iemand een link op die onduidelijke Talpa-site waarbij ik live Talpa kan kijken?
Staat gewoon op de homepage: http://www.talpa.tv/popup.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef Falco het volgende:
Weet iemand een link op die onduidelijke Talpa-site waarbij ik live Talpa kan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |