Ik vind trouwens dat we er al wèl een spelletje van kunnen maken hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef eborn het volgende:
Wel jammer dat pas vanavond duidelijk wordt hoe het nomineren gaat verlopen. Zo kunnen we nooit een spelletje maken
Ik had gisteravond nog even snel een siteje in elkaar gedraaid, maar ja... zonder regels en enig besef van het nominatieproces heeft het weinig zinquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ja vind het ook jammer.. ben ook gewoon erg benieuwd
En ik ben ook benieuwd wat ze na de uitzending op internet gaan doen![]()
Hmm ja dat werkt dan niet echt he?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik had gisteravond nog even snel een siteje in elkaar gedraaid, maar ja... zonder regels en enig besef van het nominatieproces heeft het weinig zin
Het probleem is: misschien mogen ze er drie nomineren. Misschien nomineren ze juist mensen waarvan ze willen dat ze blijven. Slaat nergens op, maar het kan zomaarquote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat we er al wèl een spelletje van kunnen maken hoor
Doen we ook wel, of we lossen het anders op. Maar hier zitten de echte die-hardsquote:Op donderdag 1 september 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
MAak daar dan een apart topic voor
Ik heb Talpa erover gemaild hoe het zit maar heb nog niets teruggekregen.!!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Het probleem is: misschien mogen ze er drie nomineren. Misschien nomineren ze juist mensen waarvan ze willen dat ze blijven. Slaat nergens op, maar het kan zomaar
Maar ik had inderdaad ook dit idee. 1 punt per goeie nominatie, 3 punten als je goed raadt wie er uit moet. Als je beide nominaties en de huisverlater goed hebt krijg je nog eens twee extra punten.
De vraag is: moet je dat voor iedereen opgeven, of enkel de einduitslag (het totaal van alle bewoners).
Wat er gebeurd is...... ben niet heel de dag thuis geweest maar Lieske en Rikkert hebben samen gebadderd. Rikkert zat haar zelfs te masseren en lieske likte zijn tenen of was het andersom?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Wat staat ons vanavond te wachten in de live uitzending wat is er in het kort gebeurd vandaag ?
Wow ze heeft zomaar geen duim in dr mondquote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Waar ligt Ingrid over te dromen?
[afbeelding]
Gewoon zelf verzonnen spelletje van de bewonersquote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met die quizrondes. Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Is dat een opdracht ?
en nu is die ook kutquote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja heb nu ook maar 3 aangedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |