Check??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Quote de OP ff uit het vorige topic (je kunt quoten uit gesloten topics), en doe de geslaagden er even bij.
Niet gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar ik ben vandaag geslaagdzie vorige topic
Haha komt me bekend voor, dat afslaan dan. Ik ga morgen gewoon nog ff rijden, en dan zal ik hem wel onder de knie hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:50 schreef Avani het volgende:
Ik ben vandaag al naar m'n rijbewijs gevraagd.Ik moest best wel wennen aan andere auto, dus ik ging even oefenen met koppeling en parkeren op een parkeerterrein, maar daar schijnen dus elke week 17 jarigen te oefenen. Mij aanzien voor 17 jaar, tss
![]()
![]()
's Avonds rijden had ik ook nog nooit gedaan, dus dat was ook wel weer anders. Maar het ging wel aardig, behalve dat deze auto 10 keer sneller afslaat.Maar dat is een kwestie van wennen.
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar ik ben vandaag geslaagdzie vorige topic
al ff gereden in de saxo van mijn mams, wat toch wel ff iets anders is dan een Astra diesel... maar ging leuk.. Uurtje gereden... en ik wil meer
de motortheorieboeken van Veka Best zijn het beste om te gebruikenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef dribbel79 het volgende:
Vreemd gedoe die theorie voor de motor, lees ik het door, snap ik het, doe ik de proefexamens, zwaar beroerd...wat doe ik fout??
Blom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef veldmuis het volgende:
Gefeliciteerd dan maar
Welke rijschool?
Jazekerr welquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou nog geen rijbewijs?
* veldmuis heeft de reeks ff niet gevolgd.
Groetjes,
veldmuis
Wat een onzin. Blom is gewoon een rijschool met instructeurs in loondienst.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Rijschool blom zegt op zich geen donder.... veel instructeurs rijden daar voor zichzelf, als je begrijpt wat ik bedoel... franchising??
Dus op de goede naam van blom hoef je niet af te gaan.
dat deed ik in les 7quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag voor het eerst achteruit tussen 2 auto's ingeparkeerd en dat ging echt
tja, hij al wel heel vaak filegeparkeerd enzo, maar hij was dit vergeten om te doen, dus nou maar ff gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
dat deed ik in les 7ik raakte bijna de auto voor me
garageparkeren? wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, hij al wel heel vaak filegeparkeerd enzo, maar hij was dit vergeten om te doen, dus nou maar ff gedaan
net zoals garageparkeren, zou ik a een keer i het begin doen, maar toen lag er heel veel sneeuw, later nooit meer gedaan, totdat hij er paar lessen geleden achter kwam dat ik dat nog ff moest leren
dan moet je hem recht voor een garagdeur parkeren, dus aan allebei de kanten evenveel 'streepjes" van de garagequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
garageparkeren? wat houdt dat in?
dat heb ik nooit gehoeven hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan moet je hem recht voor een garagdeur parkeren, dus aan allebei de kanten evenveel 'streepjes" van de garage
[afbeelding]
en dan aan allebei de kanten bijvoorbeeld drie strepen overhouden
net als snelwegrijdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
garageparkeren is ook niet verplicht, hoef je ook nooit tijdens examen te doen, maar tis wel handig als je het kunt natuurlijk
Aurelium ik wilde dat ik je gelijk kon geven... Ik ken een instructeur die bij blom werkt en niet in loondienst is. Dat verklaard trouwens ook waarom je op die rijschoolgegevens site met alle slagingspercentages niet slechts 1 slagingspercentage vindt... maar onderverdeeld onder de instructeurs. Eigen woorden van instructeur hoor over dat niet in loondienst zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat een onzin. Blom is gewoon een rijschool met instructeurs in loondienst.
Daarnaast hebben ze mij keurig behandeld en is alles perfect geregeld geweest. Ik kan Blom iedereen aanraden en ken ook veel andere mensen die er lessen en die zijn ook allemaal erg tevreden.
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=8927#8927quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Aurelium ik wilde dat ik je gelijk kon geven... Ik ken een instructeur die bij blom werkt en niet in loondienst is. Dat verklaard trouwens ook waarom je op die rijschoolgegevens site met alle slagingspercentages niet slechts 1 slagingspercentage vindt... maar onderverdeeld onder de instructeurs. Eigen woorden van instructeur hoor over dat niet in loondienst zijn.
Ik kan je nare verhalen vertellen. Helaas. Afsnauwen van klanten tot en met. Klanten die beloofde uren niet waargemaakt krijgen omdat er teveel klanten worden aangenomen.
Ben blij dat jij het allemaal positief hebt ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |