abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:53:56 #1
88233 Steve
Still the best.
pi_29897099
Deel 23

Meld hier:

• wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

Veel gestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals file parkeren of bochtje achteruit.

Gesloten topics:
    10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22

Geslaagden 2004:
    - Tjalle (13 jan)
    - Poit- (19 mei)
    - Apehaar (1 Juni)
    - Vom (4 Juni)
    - Cyberdogg (6 juni)
    - Yaruntje (7 Juni)
    - jaspah (7 Juni)
    - krullenbol (8 Juni)
    - tongytongylickylicky (10 Juni)
    - Shadow_Smile (11 Juni) (Motor)
    - PCRodent (14 Juni)
    - Sjoerd102 (19 Juni)
    - blink182gassie (21 juni)
    - Lindaisa (22 Juni)
    - Fransje (23 juni)
    - Sport_Life (24 Juni)
    - WWtje (24 Juni)
    - Miss_Nexhil (24 juni)
    - Afundes (25 Juni)
    - JAY-T (30 Juni)
    - trie (rijbewijs C, 30 Juni)
    - Fidai (1 Juli)
    - dnzl (5 Juli)
    - No-Li-Ta (6 Juli)
    - Morpheus2002 (8 Juli)
    - Bramiozo (8 Juli)
    - pleymo (8 Juli)
    - Asskicker (12 Juli)
    - Youssef (13 Juli)
    - errorken (14 Juli) (motor)
    - Devils_Child (14 Juli)
    - GangstaX (15 Juli)
    - PimD (16 Juli)
    - krullenbol (19 Juli)
    - Faithy (20 Juli)
    - PsychoDude_666 (21 Juli)
    - Dezz (21 Juli)
    - krullenbol (zus, 23 Juli)
    - speezend (26 Juli)
    - MewBie (29 Juli)
    - vrouwtjetrouw (30 Juli)
    - Bak_Beest (30 Juli)
    - Akra (19 Augustus)
    - Razztwizzle (28 augustus)
    - Zweefvliegje (14 September)
    - flyin-hawk (15 september)
    - mel723 (22 september)
    - Evil-Cherry (27 september)
    - yup (29 september)
    - Youp (28 oktober)
    - chillv (13 oktober)
    - keijz (13 oktober)
    - Youp (28 oktober)
    - Yup (1 November)
    - chiren (11 November)
    - NFSUnderground (24 November)
    - kruimel_20 (25 November)
    - Honda_Crx_V-tec (25 November)
    - AMD64 (25 november)
    - ironmanbas (25 november)
    - tjarie (26 November)
    - Kimmuts (29 November)
    - jozef444 A-rijbewijs (30 November)
    - Steve-O (30 November)
    - JaFFe (1 december)
    - stukovich (8 December)
    - Kippiej (9 December)
    - Sphinx2K (11 december)
    - InTrePidIvity (13 December)
    - Ierepier (14 december)
    - ParanoidEv (16 December)
    - Ridocar (20 December)
    - Paladijn (21 December)
    - UATC (22 december)
    - Fwnk (23 december)
    - Bond (23 december)
    - ElYefe (27 december)
    - shoomba (31 december)
    - Apoc2003 (31 december)

Geslaagden 2005:
    - renz0r (3 januari)
    - Riann (4 januari)
    - 1-1-1-1-1 (4 januari)
    - ilona-scuderia (4 januari)
    - Karliene (5 januari)
    - Just-Little-Me (7 januari)
    - Mr.Mills (12 januari)
    - _Drake_ (13 januari)
    - Epsilux (13 januari)
    - AnnekeM (13 januari)
    - forever_blue (18 januari)
    - Youssef (20 januari) A-rijbewijs
    - Version1 (21 januari)
    - WebForce (25 januari)
    - hoidoei (1 februari)
    - Pumatje (1 februari)
    - Ridocar (3 februari) A-rijbewijs
    - Laura 2000 (4 februari)
    - Dipstaart (11 februari)
    - Infinity123 (14 februari)
    - NT-T.BartMan (16 februari) A-rijbewijs
    - MillFreak (22 februari)
    - Bond (28 februari)
    - Virus3000 (4 maart)
    - duckes (7 maart)
    - BloodyLotte (9 maart)
    - Tjabbo's zusje (9 maart)
    - Tetraktys (17 maart)
    - M_M (18 maart)
    - SpeedyRich (22 maart)
    - Steeric (23 maart)
    - Sebas36 (23 maart)
    - Carport (24 maart)
    - Soloman (24 maart)
    - TheGreatestOfAll (4 april)
    - amokjeeh (6 april)
    - sleepflower (6 april)
    - mrbombastic (7 april)
    - –DailaLama- (11 april)
    - duckes (12 april)
    - DreamyGirl (19 april)
    - Kang-He (22 april)
    - Foxxy (25 april)
    - Smoved (29 april)
    - junkiexp (2 mei)
    - heaven7 (3 mei)
    - vandruten (11 mei)
    - Fisher (12 mei)
    - Skv (14 mei)
    - DaDude1987 (18 mei)
    - ChRoNiC (19 mei)
    - Ab-Normaal (24 mei)
    - Tiemie (25 mei)
    - Tha_T CE-rijbewijs (25 mei)
    - Kemania (27 mei)
    - Dj-delphi (2 juni)
    - _The_General_ (6 juni)
    - 3 (7 juni)
    - marciemarcs (8 juni)
    - Sterke_Yerke (9 juni)
    - pieter_pontiac C-rijbewijs (14 juni)
    - Silverado (15 juni)
    - Tarak (16 juni)
    - mystical (20 juni)
    - Vassili_Z (21 juni)
    - bemeall (22 juni)
    - Martijn85 (23 juni)
    - mx_player (29 juni)
    - Saekerhett (29 juni)
    - Mr.G (1 juli)
    - R2k2 (2 juli)
    - Dauthi (4 juli)
    - Ra-z (4 juli)
    - Fulcrum_X (rijbewijs A) (5 juli)
    - Ferryfan4ever (5 juli)
    - achla (7 juli)
    - Stienn (11 juli)
    - Leijooo (11 juli)
    - Remzz (12 juli)
    - Youp (rijbewijs A) (12 juli)
    - BitetheBullet (14 juli)
    -_TK (20 juli)
    - SNArky (18 juli)
    - _GdR_ (rijbewijs A) (21 juli)
    - Lethe (2 augustus)
    - Nam (2 augustus)
    - JeroenV (5 augustus)
    - Floriz87 (9 augustus
    - Loontjah (10 augustus)
    - A.A. (12 augustus)
    - KiwiTjuHh (15 augstus)
    - JuG (16 augustus)
    - Omega (18 augustus)

Geslaagden Gefeliciteerd

Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 24-08-2005 13:50:45 ]
  • "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_29897157
    Jeej, ik sta er ook tussen
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:05:20 #3
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_29897508
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
    Jeej, ik sta er ook tussen

Daar doe je het toch voor he .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_29897708
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Daar doe je het toch voor he .
    Ja, echt wel! Haha!

Maar laatste reply in vorige topic.. ja ik heb nu ook erg sterk het gevoel van, oooh dat hoef ik niet meer! En vandaag was ik aan het werk tegenover het terrein van cbr, ik zag al die zenuwachtige mensen en toen dacht ik van.. wauw hoef ik niet meer
    pi_29898782
    Ik heb mijn rijlessen van de rijschool al gehad (woon in Belgie), instructeur heeft toen maar 2x in hoeven grijpen.. Zit nu in de tweede maand van mijn 3 maanden 'stage', eind oktober mag ik op voor mijn definitieve rijbewijs...
    dat dus.
    pi_29898910
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:41 schreef QM84 het volgende:
    Ik heb mijn rijlessen van de rijschool al gehad (woon in Belgie), instructeur heeft toen maar 2x in hoeven grijpen.. Zit nu in de tweede maand van mijn 3 maanden 'stage', eind oktober mag ik op voor mijn definitieve rijbewijs...
    Ik snap er niks van? Hoe werkt het bij jullie dan?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:49:47 #7
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_29899037
    In Belgie mogen je ouders je lesegeven toch?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:01:21 #8
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29899397
    Dat heb ik ook ooit is ergens gelezen, maar ik vraag me af of dat nog steeds mag...
    *BURP*
    pi_29900099
    Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?

Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
    pi_29900445
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
    Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?

Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
    check vorige topic aan het einde
    pi_29900617
    quote:

Heb mijn rijbewijs de 1ste keer gehaald zonder TTT!
    Bier hoort rijkelijk te vloeien!
    pi_29900665
    quote:

Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.
    Die TTT is niet echt nodig, althans dat vind ik.
    Die speciale verrichtingen waarvoor je vrijstelling kunt krijgen, gingen toch altijd goed.

Succes donderdag, hoe laat en waar moet je rijden?
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_29900686
    Vandaag mn theorie gehaald in een keer
    Dacht even dat ik het helemaal verneukt had... bleek ik maar 3 fouten te hebben
    Gelukkig maar, anders had ik best wel een probleem gehad... vrijdag namelijk TTT en volgende week woensdag Examen, en zonder theorie certificaatje wil dat niet echt..

(Trouwens zo'n Turk bij ons in het examenlokaal na de uitslag: DIT IS AL DE DERDE KEER DAT IK MET 7 FOUTEN ZAK ! )
    Jupiler is goed
    pi_29900768
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.
    Die TTT is niet echt nodig, althans dat vind ik.
    Die speciale verrichtingen waarvoor je vrijstelling kunt krijgen, gingen toch altijd goed.

Succes donderdag, hoe laat en waar moet je rijden?
    Ik moet om 10:45 afrijden, morgen nog 4,5 uur rijden en donderdag nog 2 uur van te voren.
    Ik ga even je verhaal opzoeken.
    pi_29900928
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef Aurelium het volgende:
    Vandaag mn theorie gehaald in een keer
    Dacht even dat ik het helemaal verneukt had... bleek ik maar 3 fouten te hebben
    Gelukkig maar, anders had ik best wel een probleem gehad... vrijdag namelijk TTT en volgende week woensdag Examen, en zonder theorie certificaatje wil dat niet echt..

(Trouwens zo'n Turk bij ons in het examenlokaal na de uitslag: DIT IS AL DE DERDE KEER DAT IK MET 7 FOUTEN ZAK ! )
    Bij mij waren er maar 21 van de 50 die het hadden gehaald.
    Dat is wel echt balen als je drie keer met één fout teveel zakt.
    "Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
    pi_29900958
    Tegen alle berichten in, ben ik toch nog even op het forum... Druk doende met werk, maar moest even tussendoor "autofokken" (in het topic dan)...
    Het schijnt dat ik een instructeur getroffen heb die een aantal waarschuwingen te pakken heeft van werkgever. Morgen hoor ik via via meer hierover. Eerlijkheidshalve heb ik ook het een en ander te klagen over de manier waarop het pakket wordt "afgeleverd".. Te veel klagen en je wordt genaaid met examenaanvraag e.d. Kom nog steeds niet aan mijn uren per week en voel me bekocht. De zaak goed overdacht en ga deze week stappen ondernemen in deze.
    Vervelend!!
    pi_29901117
    Ik heb vorige week mijn TTT gehaald, vond het eigenlijk onzin maarja mijn rijschool stond erop.
    pi_29901199
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef lambrusco_bianco het volgende:
    Tegen alle berichten in, ben ik toch nog even op het forum... Druk doende met werk, maar moest even tussendoor "autofokken" (in het topic dan)...
    Het schijnt dat ik een instructeur getroffen heb die een aantal waarschuwingen te pakken heeft van werkgever. Morgen hoor ik via via meer hierover. Eerlijkheidshalve heb ik ook het een en ander te klagen over de manier waarop het pakket wordt "afgeleverd".. Te veel klagen en je wordt genaaid met examenaanvraag e.d. Kom nog steeds niet aan mijn uren per week en voel me bekocht. De zaak goed overdacht en ga deze week stappen ondernemen in deze.
    Vervelend!!
    Das wel heel vervelend ja Je bepaald grof geld voor die lessen, dus dan mogen ze je wel een beetje fatsoenlijk behandelen! Stappen ondernemen is dan wel een goed idee, hoewel het kwaad eigenlijk al geschied is... geld zul je niet snel terug krijgen bijvoorbeeld.
    ik ben zelf gelukkig wel heel tevreden met mijn rijschool. Alles is uitstekend geregeld en er wordt alles aan gedaan zodat ik mn uren kan maken. (mn instructeur offert er bijvoorbeeld 2 keer zn middag pauze voor op, vanwege een foutje van het kantoor waardoor ik een uur te weinig had gereden).
    Jupiler is goed
    pi_29901399
    Kijk aurelium dat zijn de toprijscholen!! Deze instructeur heeft teveel klantjes en dan klagen over dat het niet in het rooster past. Hell! Ga laten weten contact op te gaan nemen met het kantoor om mijn uren op een andere manier te regelen, zodat ik netjes de uren maak. Eventueel bij een andere instructeur. Geld terug hoeft dus niet, ik ga wel door bij deze school.

hey aurelium: gefeliciteerd trouwens!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:12:50 #20
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_29902109
    quote:

Ik heb 'm wel gedaan en ben de eerste keer gezakt Ik heb er dus geen ruk aan gehad en 't was voor mij pure geldverspilling (ik heb geen rijlessenpakket genomen ofzo). Bah...

Verder heb ik genoeg vrienden die in 1 keer zijn geslaagd zonder TTT Dus maak je niet druk. Ook niet om die bijzondere verrichtingen die je al bij je TTT had kunnen halen...die haal je ook met gemakt bij je praktijkexamen. Denk er wel aan, de examinator heeft liever dat je heel goed kijkt naar wat er om je heen gebeurd bij een bijzondere verrichting, dan dat je de auto perfect inparkeerd of whatever en niet goed kijkt.
    *BURP*
    pi_29905634
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
    Kijk aurelium dat zijn de toprijscholen!! Deze instructeur heeft teveel klantjes en dan klagen over dat het niet in het rooster past. Hell! Ga laten weten contact op te gaan nemen met het kantoor om mijn uren op een andere manier te regelen, zodat ik netjes de uren maak. Eventueel bij een andere instructeur. Geld terug hoeft dus niet, ik ga wel door bij deze school.

hey aurelium: gefeliciteerd trouwens!
    Bedankt
    En succes bij je school !
    Jupiler is goed
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:38:38 #22
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_29905715
    Ik kom ook ff posten, ook al word ik pas op 31 oktober 18...
    Ik heb een rijschool op het oog die een aantal proeflessen geeft, waardoor je al op je 17e op een afgeschermd terrein de auto kan leren kennen, zodat je als je wilt op je verjaardag zelf al de grote weg op kan...

Maar ik vroeg me af, als ik dan mijn rijbewijs haal in die Audi schakelbak (ze rijden daar alleen met hangeschakelde Audi's) en ik ga daarna in de Megane Scenic automaat van mijn pa verder oefenen dan heb ik het idee dat ik dat schakelen niet goed genoeg kan om uiteindelijk in een eigen (handgeschakelde) auto te rijden. Heeft iemand hier ervaring mee? Want dat is eigenlijk het enige waar ik me op dit moment 'zorgen om maak', die lessen en dat examen komt wel goed
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:46:25 #23
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_29905988
    Sowieso kun je al meteen wel op de grote weg hoor, ook zonder eerst op een afgeschermd terrein te oefenen.
    En in de lessen leer je echt wel schakelen. ALs je dat een tijdje niet gedaan hebt, zul je het gewoon weer een paar keer moeten doen en dan lukt het wel weer Zelf heb ik overigens geen ervaring ermee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Steve op 24-08-2005 00:23:01 ]
    pi_29907211
    Ik ben mijn eerste les op een groot parkeer terrein begonnen. Daar even leren schakelen enzo en toen zelf naar huis gereden
    Die lessen op je 17e zijn naar mijn mening weg gegooid geld. Op een afgeschermd terrein leer je geen autorijden. Hoogstens de auto besturen, maar dat kan iedereen na een uurtje al. Daarna is het gewoon zaak de boel te perfectioneren en dat kun je prima op de openbare weg doen, met als voordeel dat je meteen het belangrijkste leert: fatsoenlijke functioneren in het verkeer (kijken, regeltjes, anticiperen)

Maar mocht je graag meteen de openbare weg op willen, rij dan een keer met pa na een leeg parkeer terrein, en leer daar schakelen, wegrijden etc.

En over dat verleren van het schakelen, maak je daar niet te druk om. Het zal misschien weer even wennen worden maar uiteindelijk is schakelen nog geen 5% van het hele autorijden Dat pik je echt zo weer op als je weer in een handgeschakelde bak gaat rijden.
    Jupiler is goed
    pi_29910933
    @ MOLLUCK:

INTEST EN EERSTE LES: ging ook al meteen de snelweg op... en voor de deur weggereden.... Niet op parkeerterrein geoefend. Eerlijk gezegd had me dat best fijn geleken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')