Ja, echt wel! Haha!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Daar doe je het toch voor he.
Ik snap er niks van? Hoe werkt het bij jullie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:41 schreef QM84 het volgende:
Ik heb mijn rijlessen van de rijschool al gehad (woon in Belgie), instructeur heeft toen maar 2x in hoeven grijpen.. Zit nu in de tweede maand van mijn 3 maanden 'stage', eind oktober mag ik op voor mijn definitieve rijbewijs...
check vorige topic aan het eindequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
Heb mijn rijbewijs de 1ste keer gehaald zonder TTT!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Ik moet om 10:45 afrijden, morgen nog 4,5 uur rijden en donderdag nog 2 uur van te voren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.
Die TTT is niet echt nodig, althans dat vind ik.
Die speciale verrichtingen waarvoor je vrijstelling kunt krijgen, gingen toch altijd goed.
Succes donderdag, hoe laat en waar moet je rijden?
Bij mij waren er maar 21 van de 50 die het hadden gehaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef Aurelium het volgende:
Vandaag mn theorie gehaald in een keer
Dacht even dat ik het helemaal verneukt had... bleek ik maar 3 fouten te hebben![]()
Gelukkig maar, anders had ik best wel een probleem gehad...vrijdag namelijk TTT en volgende week woensdag Examen, en zonder theorie certificaatje wil dat niet echt..
(Trouwens zo'n Turk bij ons in het examenlokaal na de uitslag: DIT IS AL DE DERDE KEER DAT IK MET 7 FOUTEN ZAK! )
Das wel heel vervelend jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Tegen alle berichten in, ben ik toch nog even op het forum... Druk doende met werk, maar moest even tussendoor "autofokken" (in het topic dan)...
Het schijnt dat ik een instructeur getroffen heb die een aantal waarschuwingen te pakken heeft van werkgever. Morgen hoor ik via via meer hierover. Eerlijkheidshalve heb ik ook het een en ander te klagen over de manier waarop het pakket wordt "afgeleverd".. Te veel klagen en je wordt genaaid met examenaanvraag e.d. Kom nog steeds niet aan mijn uren per week en voel me bekocht. De zaak goed overdacht en ga deze week stappen ondernemen in deze.
Vervelend!!
Ik heb 'm wel gedaan en ben de eerste keer gezaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Kijk aurelium dat zijn de toprijscholen!! Deze instructeur heeft teveel klantjes en dan klagen over dat het niet in het rooster past. Hell! Ga laten weten contact op te gaan nemen met het kantoor om mijn uren op een andere manier te regelen, zodat ik netjes de uren maak. Eventueel bij een andere instructeur. Geld terug hoeft dus niet, ik ga wel door bij deze school.
hey aurelium: gefeliciteerd trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |