Check??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Quote de OP ff uit het vorige topic (je kunt quoten uit gesloten topics), en doe de geslaagden er even bij.
Niet gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar ik ben vandaag geslaagdzie vorige topic
Haha komt me bekend voor, dat afslaan dan. Ik ga morgen gewoon nog ff rijden, en dan zal ik hem wel onder de knie hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:50 schreef Avani het volgende:
Ik ben vandaag al naar m'n rijbewijs gevraagd.Ik moest best wel wennen aan andere auto, dus ik ging even oefenen met koppeling en parkeren op een parkeerterrein, maar daar schijnen dus elke week 17 jarigen te oefenen. Mij aanzien voor 17 jaar, tss
![]()
![]()
's Avonds rijden had ik ook nog nooit gedaan, dus dat was ook wel weer anders. Maar het ging wel aardig, behalve dat deze auto 10 keer sneller afslaat.Maar dat is een kwestie van wennen.
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar ik ben vandaag geslaagdzie vorige topic
al ff gereden in de saxo van mijn mams, wat toch wel ff iets anders is dan een Astra diesel... maar ging leuk.. Uurtje gereden... en ik wil meer
de motortheorieboeken van Veka Best zijn het beste om te gebruikenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef dribbel79 het volgende:
Vreemd gedoe die theorie voor de motor, lees ik het door, snap ik het, doe ik de proefexamens, zwaar beroerd...wat doe ik fout??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |