abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:42:44 #26
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30193601
TVP
Woensdag 7 sept ga ik beginnen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30201764
over een half uur moet ik ook weer

pi_30206246
Ik heb vandaag mn rijbewijsje opgehaald
Jupiler is goed
pi_30206960
Gefeliciteerd dan maar

Welke rijschool?
pi_30207034
ik heb 'm de 26e gehaald en niet de 16e zoals in de OP vermeld staat
pi_30207214
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef veldmuis het volgende:
Gefeliciteerd dan maar

Welke rijschool?
Blom.
Jupiler is goed
pi_30208064
Rijschool blom zegt op zich geen donder.... veel instructeurs rijden daar voor zichzelf, als je begrijpt wat ik bedoel... franchising??
Dus op de goede naam van blom hoef je niet af te gaan.
pi_30208116
Kben al druk aan het lessen, was gewoon nieuwsgierig .
pi_30210244
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:52 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nou nog geen rijbewijs?
* veldmuis heeft de reeks ff niet gevolgd .

Groetjes,

veldmuis
Jazekerr wel Zie OP
Maar blijf het leuk vind het leuk om het te blijven volgen!
pi_30211021
Vandaag weer rijles gehad en ik moet echt leren om rustiger te rijden en verder vooruit te kijken, maar verder gingen de bijzondere verrichtingen wel goed Vandaag voor het eerst achteruit tussen 2 auto's ingeparkeerd en dat ging echt
pi_30211169
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Rijschool blom zegt op zich geen donder.... veel instructeurs rijden daar voor zichzelf, als je begrijpt wat ik bedoel... franchising??
Dus op de goede naam van blom hoef je niet af te gaan.
Wat een onzin. Blom is gewoon een rijschool met instructeurs in loondienst.
Daarnaast hebben ze mij keurig behandeld en is alles perfect geregeld geweest. Ik kan Blom iedereen aanraden en ken ook veel andere mensen die er lessen en die zijn ook allemaal erg tevreden.
Jupiler is goed
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:02:14 #37
51748 H4ze
wait...what?
pi_30212032
Daarnet nog ff een lesje gedaan. Alles ging goed, behalve fckn gelijkwaardige kruispunten Maar goed, dat was maar voor 1 les hoop ik, dinsdag lukken ze weer
*BURP*
pi_30212729
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag voor het eerst achteruit tussen 2 auto's ingeparkeerd en dat ging echt
dat deed ik in les 7 ik raakte bijna de auto voor me
pi_30212887
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef erikkll het volgende:

[..]

dat deed ik in les 7 ik raakte bijna de auto voor me
tja, hij al wel heel vaak filegeparkeerd enzo, maar hij was dit vergeten om te doen, dus nou maar ff gedaan

net zoals garageparkeren, zou ik a een keer i het begin doen, maar toen lag er heel veel sneeuw, later nooit meer gedaan, totdat hij er paar lessen geleden achter kwam dat ik dat nog ff moest leren
pi_30213112
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, hij al wel heel vaak filegeparkeerd enzo, maar hij was dit vergeten om te doen, dus nou maar ff gedaan

net zoals garageparkeren, zou ik a een keer i het begin doen, maar toen lag er heel veel sneeuw, later nooit meer gedaan, totdat hij er paar lessen geleden achter kwam dat ik dat nog ff moest leren
garageparkeren? wat houdt dat in?
pi_30213115
edit, dubbelpost
pi_30213209
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef erikkll het volgende:

[..]

garageparkeren? wat houdt dat in?
dan moet je hem recht voor een garagdeur parkeren, dus aan allebei de kanten evenveel 'streepjes" van de garage

en dan aan allebei de kanten bijvoorbeeld drie strepen overhouden
pi_30213276
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan moet je hem recht voor een garagdeur parkeren, dus aan allebei de kanten evenveel 'streepjes" van de garage

[afbeelding]

en dan aan allebei de kanten bijvoorbeeld drie strepen overhouden
dat heb ik nooit gehoeven hoor
pi_30213382
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef erikkll het volgende:

[..]

dat heb ik nooit gehoeven hoor
ikke ook niet!
pi_30213465
garageparkeren is ook niet verplicht, hoef je ook nooit tijdens examen te doen, maar tis wel handig als je het kunt natuurlijk
pi_30213487
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
garageparkeren is ook niet verplicht, hoef je ook nooit tijdens examen te doen, maar tis wel handig als je het kunt natuurlijk
net als snelwegrijden
pi_30213656
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Wat een onzin. Blom is gewoon een rijschool met instructeurs in loondienst.
Daarnaast hebben ze mij keurig behandeld en is alles perfect geregeld geweest. Ik kan Blom iedereen aanraden en ken ook veel andere mensen die er lessen en die zijn ook allemaal erg tevreden.
Aurelium ik wilde dat ik je gelijk kon geven... Ik ken een instructeur die bij blom werkt en niet in loondienst is. Dat verklaard trouwens ook waarom je op die rijschoolgegevens site met alle slagingspercentages niet slechts 1 slagingspercentage vindt... maar onderverdeeld onder de instructeurs. Eigen woorden van instructeur hoor over dat niet in loondienst zijn.

Ik kan je nare verhalen vertellen. Helaas. Afsnauwen van klanten tot en met. Klanten die beloofde uren niet waargemaakt krijgen omdat er teveel klanten worden aangenomen.
Ben blij dat jij het allemaal positief hebt ervaren.
pi_30214806
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Aurelium ik wilde dat ik je gelijk kon geven... Ik ken een instructeur die bij blom werkt en niet in loondienst is. Dat verklaard trouwens ook waarom je op die rijschoolgegevens site met alle slagingspercentages niet slechts 1 slagingspercentage vindt... maar onderverdeeld onder de instructeurs. Eigen woorden van instructeur hoor over dat niet in loondienst zijn.

Ik kan je nare verhalen vertellen. Helaas. Afsnauwen van klanten tot en met. Klanten die beloofde uren niet waargemaakt krijgen omdat er teveel klanten worden aangenomen.
Ben blij dat jij het allemaal positief hebt ervaren.
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=8927#8927

Ik zie toch maar echt een slagings percentage voor Blom.
Ja er zijn een aantal rijscholen die overgenomen zijn door blom, maar dat zijn geen individuele iinstructeurs.
Jupiler is goed
pi_30216881
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=7674#7674

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=9000#9000

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=9038#9038

Jij hebt dus gelest bij BLOM zelf.... die andere url die ik hier heb toegevoegd dat zijn ook instructeurs bij blom. Heb zelf gehoord dat daar instructeurs bij zitten die niet in loondienst zijn.
Heb zelfs tijdens het lessen de instructeur horen bellen met het kantoor om een factuur op te maken. Ze vroeg welke naam er boven de rekening gezet moest worden. Dat waren twee verschillende rijschoolnamen.
pi_30216982
wat een extreem lage slagingspercentages zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')