quote:Op donderdag 1 september 2005 01:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Café? Bier?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
Slaat dat "blauw" in de TT eik niet een beetje op Pfaf?
Kopje thee graag!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt pakt nog een biertje
Voor de anderen koffie of thee?
Daar stemde ik vroeger opquote:Op donderdag 1 september 2005 08:40 schreef Suijk het volgende:
Tnx.
Ik heb gisteren trouwens al op een PSP gespeeld.
66 valt toch wel meequote:Op donderdag 1 september 2005 08:59 schreef Suijk het volgende:
Da's aardig wat! En dan ging ik nog wel om 11 uur naar bed ook!
Mijn gemiddelde is 8 per dag, dus ik vind het aardig wat.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:59 schreef Suijk het volgende:
Da's aardig wat! En dan ging ik nog wel om 11 uur naar bed ook!
Lekkerquote:Op donderdag 1 september 2005 09:31 schreef Bjoro het volgende:
bakkie dan maar ?
Bijna.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:13 schreef appelsientje het volgende:
Golfer
en al klaar voor morgen ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna.
eerst zo nog even langs het altijd vriendelijke en behulpzame CWI
heeeee Blauwequote:
anders nemen we eerst ff een gebakkie op kosten van Ruud Gullit !quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
m'n buik rammelt waar blijft die taart nou
Sterallures zijn mij vreemd.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Wat leuk dat je ons nog gewoon blijft groeten!
Clauuuu had al onder een kloon gepost !quote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef Noca het volgende:
Moet nog een nieuwe broek hebben...zo maar eens in de stad kijken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk is dat, als je het er op hebt zitten Sientje.
en waar sta ik?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:47 schreef appelsientje het volgende:
106. Suijk 66
106. appelsientje 66
gezellig Suijk
Yupquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je de site van daar af en toe bij proberen houden?
Arnhem is een beetje ver voor nocaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clauuuu had al onder een kloon gepost !
Mooie spijkerbroek voor mijn vriend
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
81. (86) rubbereend 36764 ( + 128 )
niemand heeft meer gepost als tongquote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel daarvan in het PSV topic, maar dat ging vannacht nog even door en tellenv andaag pas mee
[..]
ineens 5 users voorbij op de totaal lijst
er hebben dus in al die jaren Fok! maar 80 users meer gepost onder één usersnaam
dankjequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clauuuu had al onder een kloon gepost !
Mooie spijkerbroek voor mijn vriend
spannend he, mijn verjaardag !quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef golfer het volgende:
Zo, de dombo's van het CWI heb ik ook weer overleefd.
Nu de komende vakantie-weken alleen maar leuke dingen doen, te beginnen met morgen.
Ja,ja..denk maar niet dat we die waren vergeten.quote:
variabele tijden zijn relaxtquote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt je dag toch nog weer strak ingepland SJ?
goed streven !quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef clauwheee het volgende:
Dat ik ammenooitniet een broek voor Noca ga kopen als ie er niet bij is!
Ik wacht nog op een DVD, al zicht op wanneer die weer m'n kant op komt?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Sowieso raar , kleding kopen voor je vriend zonder vriend met moeder
Hierquote:Waar is mijn zonnetje?
Toffe collega's daar bij TBM.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef just me het volgende:
Besef ik me opeens dat ik vandaag officiëel niet meer in dienst bij de TU ben en dat niemand maar dan ook niemand van mijn oude vakgroep zich dat beseft.
succesquote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk weer een vacature in de krant met goede kansen voor mij, daar maar eens achteraan
Nogmaals veel succes, hopelijk dat het wat is voor jouquote:Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dvdreviewer![]()
![]()
nee, als werkvoorbereider bij een bouwbedrijf in Doetinchem
en dan te bedenken dat er vanmiddag een groots afscheids is voor een collega die ook per 1-9 weg is...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe collega's daar bij TBM.
zekers, ben benieuwd wat je aanhebtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor ben je al zenuwachtig voor morgen?
te lang in het zonnetje gezeten Zjroen ???quote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe collega's daar bij TBM.
lees t PSV topic maar terug de afgelopen 36 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
Pfaf is blauw.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
hij is getuige?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef just me het volgende:
en dan te bedenken dat er vanmiddag een groots afscheids is voor een collega die ook per 1-9 weg is...
maar.. morgen gaan we feestenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart, pfaf op blauw?
Wat gebeurt er toch allemaal
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.
Uit het oog, uit het hart...
vertelquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
"Trudie slaapt er nog 1 nachtje over"
Staat me niet, hè?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart
nee niet echt.quote:
Ach ja zo gaat het tegenwoordig, je bent maar een nummertjequote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.
Uit het oog, uit het hart...
die nieuwe samsungquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef just me het volgende:
heb heel lief telefoontje gekregen
![]()
dit weekend (als je dit nog leest)quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een DVD, al zicht op wanneer die weer m'n kant op komt?
nee hij belt niet met een samsungquote:
mannen met gevoel........ *snel SCH beltquote:Op donderdag 1 september 2005 14:11 schreef just me het volgende:
nee hij belt niet met een samsung
ik had een kut-antwoord-mailtje gestuurd naar mensen binnen concordia en naar aanleiding daarvan belde hij op omdat hij door had dat het kut met me ging![]()
5 voor half drie, dus de vijf is in de klokquote:Op donderdag 1 september 2005 14:27 schreef Suijk het volgende:
Tijd voor bier dan.
Dat deed ik in '83 ook al hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Wat nieuwerwets, je eigen namen houden!
Spannendquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik heb straks een solli, om 16.00 uur
toen was je al modernquote:
Ik heb geen idee wie er wel of niet getrouwd is eigenlijk...is Eilanden al getrouwd? Anders zou die wel eens eerder kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:54 schreef Suijk het volgende:
Ik denk trouwens dat de volgende bruiloft die we in Hools kunnen vieren, die van Noca en Clau zal zijn.
Eilanden gaat dacht ik dit jaar nog trouwen. Is dus nog niet getrouwd, maar wel verloofd, dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er wel of niet getrouwd is eigenlijk...is Eilanden al getrouwd? Anders zou die wel eens eerder kunnen zijn.
Het duurt hier iig nog wel eventjes
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef Suijk het volgende:
Of anders Bos natuurlijk, die aan iedere vinger een vrouw heeft.
We zullen weer voor je duimen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik heb straks een solli, om 16.00 uur
Casanova Bos, bekend van Geldrop tot Helmond!quote:
Dat is een andere Bosquote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Casanova Bos, bekend van Geldrop tot Helmond!
Je leert iemand kennen aan z'n post gedragquote:
voor jullie wordt lastig inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie gaat ná ons trouwen volgens mij
Precies.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je leert iemand kennen aan z'n post gedrag
quote:
Kom je van het weekend weer langsquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Precies.
Hoe is het met jouw vriend?
Primaquote:
ja, moggu gaat het gebeuren he ?quote:
jij mag zeker al naar huisquote:Op donderdag 1 september 2005 16:30 schreef appelsientje het volgende:
Late verkeersleider zorgt voor vertraging
leuk land
Welkom terug Boezquote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb ik even een mooie vakantie gehad, breng ik ook nog even mooi weer mee
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Het ging goedEn ik hoor het al snel, morgen of maandag
Het was echt heel leuk, klein bedrijf, nieuw project (met hierna nog allemaal nieuwe projecten), veel vrijheid in het opzetten van dingen én op termijn zicht op leidinggevende functie
![]()
Volgende week gaan we een weekje weg waarschijnlijk(), en daarna zou ik al kunnen beginnen, als het door gaat
De functiebenaming was er nog niet eens
Maar hou het maar op manusje van alles met nadruk op marketing en communicatie
Duimen jullie?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Het ging goedEn ik hoor het al snel, morgen of maandag
Het was echt heel leuk, klein bedrijf, nieuw project (met hierna nog allemaal nieuwe projecten), veel vrijheid in het opzetten van dingen én op termijn zicht op leidinggevende functie
![]()
Volgende week gaan we een weekje weg waarschijnlijk(), en daarna zou ik al kunnen beginnen, als het door gaat
De functiebenaming was er nog niet eens
Maar hou het maar op manusje van alles met nadruk op marketing en communicatie
Duimen jullie?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef DeTolk het volgende:
Oranje mol gevangen in Veelerveen
Probeert John nu ook al de rechten op EK's en WK's binnen te halen ?
Altijd maar sex bij SCHquote:Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
Hey hoi - mag ik binnenkomen?
Hey hoi, ik kwam net bij je binnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het om sex gaat, vraag ik dat niet hoor.![]()
Blijkbaar heb je zo'n kleintje dat ie er niets van gemerkt heeft.quote:
Bluezz en ik hebben al jaren een geheime realtie durf ik nu wel te zeggen. Daar heb jij weer niks van gemerkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je zo'n kleintje dat ie er niets van gemerkt heeft.
Zag het net, ik sta me toch weer te verbazen over die vent.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Ja Popo had het al gezien. Erg toch ?
Goed he, onze nationale opblaaskikkerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:14 schreef popolon het volgende:
Stukje NOVA over Lowlands, Nawijn in gesprek met donkere medelanders.
oops
omg, hij zegt het echt.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Golfer, al stress?
En dan schrikt ie van de rekening?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef popolon het volgende:
Stress? nergens voor nodig.
Je zegt gewoon 'ja', hobbelt vrolijk richting de bar en begint met zuipen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
"Als Nederland de slavernij niet had uitgevonden dan had jij hier niet gezeten", tegen een negert, op Lowlands.
Hilbrand blijft leuk.![]()
Ik heb 't nog niet gezien, vanavond maar even op internet bekijken.
Ik zou het totaal niet erg vindenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
Nawijn moet niet raar opkijken als ie in elkaar wordt getrimd.
De begraafplaats Driehuis, is vlakbij hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan schrikt ie van de rekening?
Bluezz kan nee zeggen, iemand kan bezwaar aantekenen, er kan een politicus worden vermoord...
zo zou Pim het gewild hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De begraafplaats Driehuis, is vlakbij hoor
* just me zal hem steunenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Succes SCH, het zal zwaar zijn als FOK-afgezant!
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga ook de kroeg uit. Morgen ADV, lekker.
Prettige avond nog!
JustMe bedankt! Welkom -Vaduz-!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef just me het volgende:
Afscheid van just me, welkom -Vaduz- op VBL.
eikol.. ik verander mijn eigen naam welquote:Op donderdag 1 september 2005 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
just me bedankt! Welkom -Vaduz-!
Waarom nietquote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
BB is erop, dan ga je toch geen nieuwe mod bekend maken.
Gefeliciteerd Vaduz!
Oh my god...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Geniet van je vrije dag!
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Wordt nou echt iedereen blauw?
Het idee dat we alweer moeten ontgroenen
Bellen met vliegtuigmaatschappij. Zeggen dat je van Interpol bent, passagierslijst opvragenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, lasagne is lekker om 21.30 's avonds
Iemand ervaring hoe je een Engels meisje dat in het vliegtuig naast je zat kan opsporen, ze was leuk
Dus het is nu stil aan de overkant?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nope, waren in de war met het Cafe van de overburen
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus het is nu stil aan de overkant?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus het is nu stil aan de overkant?![]()
Al kramp en bloedende vingers?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had BB aanstaan, alleen niet zoveel van meegekregen.
Vaduz ??? blauw ????quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf wapperen met m'n klauwen.
Ja ik las het.... das snel gegaanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben sinds vanavond mod op voetbal Sientje, ik vul de plek die Just Me achterlaat nu in.
quote:
over 10 maanden als ik terug benquote:
ach als iedereen blauw zou zijn... is er ook niks meer aanquote:
Mijn stille hints werd niks achter gezocht, logisch ook. (zie TT bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het.... das snel gegaanwist niet eens dat het in de lucht hing
Maar gefeliciteerd!! je hebt je ontgroening al gehad .. das dan wel weer jammer!
Maar succes de aankomende tijd
Toen golfer je msn vroeg was het wel duidelijk dat er iets stond te gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn stille hints werd niks achter gezocht, logisch ook. (zie TT bijvoorbeeld)
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, had hij nog niet eens hoeven zeggen ook... Maar het waaide snel weer over.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toen golfer je msn vroeg was het wel duidelijk dat er iets stond te gebeuren natuurlijk.
Men dacht dat die naar pfaf leidde, niet naar jou. Gefeliciteerd, you wascally wabbit.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar bij Pfaf vroeg die ook om z'n msn-en en binnen 1 dag was pfaf ook modjequote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, had hij nog niet eens hoeven zeggen ook... Maar het waaide snel weer over.
Neucken? Nu mag het nog!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Men dacht dat die naar pfaf leidde, niet naar jou. Gefeliciteerd, you wascally wabbit.
quote:
Het is echt verschrikkelijk daar in het zuiden bij jullie.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef popolon het volgende:
Wat een zooitje, ik moet niet teveel naar de nieuwszenders hier kijken want dan zakt de moed je in de schoenen.
Het beste maar ook 't slechtste komt in mensen naar boven.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk daar in het zuiden bij jullie.
Die beelden en wat mij nog het meest shockeert zijn die plunderende mensen of idioten die op reddingshelicopters gaan schieten.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooo
Hey Weiffie! Gympies al aangetrokken om morgen voor het altaar weg te rennen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Me skeets staon klaor joggiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
Hey Weiffie! Gympies al aangetrokken om morgen voor het altaar weg te rennen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even tv kijken, tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |