Dus het is nu stil aan de overkant?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nope, waren in de war met het Cafe van de overburen
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus het is nu stil aan de overkant?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus het is nu stil aan de overkant?![]()
Al kramp en bloedende vingers?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had BB aanstaan, alleen niet zoveel van meegekregen.
Vaduz ??? blauw ????quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf wapperen met m'n klauwen.
Ja ik las het.... das snel gegaanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben sinds vanavond mod op voetbal Sientje, ik vul de plek die Just Me achterlaat nu in.
quote:
over 10 maanden als ik terug benquote:
ach als iedereen blauw zou zijn... is er ook niks meer aanquote:
Mijn stille hints werd niks achter gezocht, logisch ook. (zie TT bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het.... das snel gegaanwist niet eens dat het in de lucht hing
Maar gefeliciteerd!! je hebt je ontgroening al gehad .. das dan wel weer jammer!
Maar succes de aankomende tijd
Toen golfer je msn vroeg was het wel duidelijk dat er iets stond te gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn stille hints werd niks achter gezocht, logisch ook. (zie TT bijvoorbeeld)
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, had hij nog niet eens hoeven zeggen ook... Maar het waaide snel weer over.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toen golfer je msn vroeg was het wel duidelijk dat er iets stond te gebeuren natuurlijk.
Men dacht dat die naar pfaf leidde, niet naar jou. Gefeliciteerd, you wascally wabbit.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar bij Pfaf vroeg die ook om z'n msn-en en binnen 1 dag was pfaf ook modjequote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, had hij nog niet eens hoeven zeggen ook... Maar het waaide snel weer over.
Neucken? Nu mag het nog!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Men dacht dat die naar pfaf leidde, niet naar jou. Gefeliciteerd, you wascally wabbit.
quote:
Het is echt verschrikkelijk daar in het zuiden bij jullie.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef popolon het volgende:
Wat een zooitje, ik moet niet teveel naar de nieuwszenders hier kijken want dan zakt de moed je in de schoenen.
Het beste maar ook 't slechtste komt in mensen naar boven.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk daar in het zuiden bij jullie.
Die beelden en wat mij nog het meest shockeert zijn die plunderende mensen of idioten die op reddingshelicopters gaan schieten.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooo
Hey Weiffie! Gympies al aangetrokken om morgen voor het altaar weg te rennen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Me skeets staon klaor joggiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
Hey Weiffie! Gympies al aangetrokken om morgen voor het altaar weg te rennen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even tv kijken, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |