te lang in het zonnetje gezeten Zjroen ???quote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe collega's daar bij TBM.
lees t PSV topic maar terug de afgelopen 36 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
Pfaf is blauw.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
hij is getuige?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef just me het volgende:
en dan te bedenken dat er vanmiddag een groots afscheids is voor een collega die ook per 1-9 weg is...
maar.. morgen gaan we feestenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart, pfaf op blauw?
Wat gebeurt er toch allemaal
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.
Uit het oog, uit het hart...
vertelquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
"Trudie slaapt er nog 1 nachtje over"
Staat me niet, hè?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart
nee niet echt.quote:
Ach ja zo gaat het tegenwoordig, je bent maar een nummertjequote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.
Uit het oog, uit het hart...
die nieuwe samsungquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef just me het volgende:
heb heel lief telefoontje gekregen
![]()
dit weekend (als je dit nog leest)quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een DVD, al zicht op wanneer die weer m'n kant op komt?
nee hij belt niet met een samsungquote:
mannen met gevoel........ *snel SCH beltquote:Op donderdag 1 september 2005 14:11 schreef just me het volgende:
nee hij belt niet met een samsung
ik had een kut-antwoord-mailtje gestuurd naar mensen binnen concordia en naar aanleiding daarvan belde hij op omdat hij door had dat het kut met me ging![]()
5 voor half drie, dus de vijf is in de klokquote:Op donderdag 1 september 2005 14:27 schreef Suijk het volgende:
Tijd voor bier dan.
Dat deed ik in '83 ook al hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Wat nieuwerwets, je eigen namen houden!
Spannendquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik heb straks een solli, om 16.00 uur
toen was je al modernquote:
Ik heb geen idee wie er wel of niet getrouwd is eigenlijk...is Eilanden al getrouwd? Anders zou die wel eens eerder kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:54 schreef Suijk het volgende:
Ik denk trouwens dat de volgende bruiloft die we in Hools kunnen vieren, die van Noca en Clau zal zijn.
Eilanden gaat dacht ik dit jaar nog trouwen. Is dus nog niet getrouwd, maar wel verloofd, dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er wel of niet getrouwd is eigenlijk...is Eilanden al getrouwd? Anders zou die wel eens eerder kunnen zijn.
Het duurt hier iig nog wel eventjes
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef Suijk het volgende:
Of anders Bos natuurlijk, die aan iedere vinger een vrouw heeft.
We zullen weer voor je duimen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik heb straks een solli, om 16.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |