Toffe collega's daar bij TBM.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef just me het volgende:
Besef ik me opeens dat ik vandaag officiëel niet meer in dienst bij de TU ben en dat niemand maar dan ook niemand van mijn oude vakgroep zich dat beseft.
succesquote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk weer een vacature in de krant met goede kansen voor mij, daar maar eens achteraan
Nogmaals veel succes, hopelijk dat het wat is voor jouquote:Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dvdreviewer![]()
![]()
nee, als werkvoorbereider bij een bouwbedrijf in Doetinchem
en dan te bedenken dat er vanmiddag een groots afscheids is voor een collega die ook per 1-9 weg is...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe collega's daar bij TBM.
zekers, ben benieuwd wat je aanhebtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor ben je al zenuwachtig voor morgen?
te lang in het zonnetje gezeten Zjroen ???quote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe collega's daar bij TBM.
lees t PSV topic maar terug de afgelopen 36 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
Pfaf is blauw.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de afgelopen week nog wat gemist behalve jullie?
hij is getuige?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef just me het volgende:
en dan te bedenken dat er vanmiddag een groots afscheids is voor een collega die ook per 1-9 weg is...
maar.. morgen gaan we feestenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart, pfaf op blauw?
Wat gebeurt er toch allemaal
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, officieel ben ik per vandaag dus ook uit dienst getreden bij mijn werkgever en behalve wat formele brieven heeft er de laatste maanden niemand, maar dan ook niemand even naar mij gebeld om te informeren hoe het ging of om even gedag te zeggen.
Uit het oog, uit het hart...
vertelquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
"Trudie slaapt er nog 1 nachtje over"
Staat me niet, hč?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroen op zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |