Casanova Bos, bekend van Geldrop tot Helmond!quote:
Dat is een andere Bosquote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Casanova Bos, bekend van Geldrop tot Helmond!
Je leert iemand kennen aan z'n post gedragquote:
voor jullie wordt lastig inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie gaat ná ons trouwen volgens mij
Precies.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je leert iemand kennen aan z'n post gedrag
quote:
Kom je van het weekend weer langsquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Precies.
Hoe is het met jouw vriend?
Primaquote:
ja, moggu gaat het gebeuren he ?quote:
jij mag zeker al naar huisquote:Op donderdag 1 september 2005 16:30 schreef appelsientje het volgende:
Late verkeersleider zorgt voor vertraging
leuk land
Welkom terug Boezquote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb ik even een mooie vakantie gehad, breng ik ook nog even mooi weer mee
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Het ging goedEn ik hoor het al snel, morgen of maandag
Het was echt heel leuk, klein bedrijf, nieuw project (met hierna nog allemaal nieuwe projecten), veel vrijheid in het opzetten van dingen én op termijn zicht op leidinggevende functie
![]()
Volgende week gaan we een weekje weg waarschijnlijk(), en daarna zou ik al kunnen beginnen, als het door gaat
De functiebenaming was er nog niet eens
Maar hou het maar op manusje van alles met nadruk op marketing en communicatie
Duimen jullie?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Het ging goedEn ik hoor het al snel, morgen of maandag
Het was echt heel leuk, klein bedrijf, nieuw project (met hierna nog allemaal nieuwe projecten), veel vrijheid in het opzetten van dingen én op termijn zicht op leidinggevende functie
![]()
Volgende week gaan we een weekje weg waarschijnlijk(), en daarna zou ik al kunnen beginnen, als het door gaat
De functiebenaming was er nog niet eens
Maar hou het maar op manusje van alles met nadruk op marketing en communicatie
Duimen jullie?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef DeTolk het volgende:
Oranje mol gevangen in Veelerveen
Probeert John nu ook al de rechten op EK's en WK's binnen te halen ?
Altijd maar sex bij SCHquote:Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
Hey hoi - mag ik binnenkomen?
Hey hoi, ik kwam net bij je binnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het om sex gaat, vraag ik dat niet hoor.![]()
Blijkbaar heb je zo'n kleintje dat ie er niets van gemerkt heeft.quote:
Bluezz en ik hebben al jaren een geheime realtie durf ik nu wel te zeggen. Daar heb jij weer niks van gemerkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je zo'n kleintje dat ie er niets van gemerkt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |