Zag het net, ik sta me toch weer te verbazen over die vent.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Ja Popo had het al gezien. Erg toch ?
Goed he, onze nationale opblaaskikkerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:14 schreef popolon het volgende:
Stukje NOVA over Lowlands, Nawijn in gesprek met donkere medelanders.
oops
omg, hij zegt het echt.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Golfer, al stress?
En dan schrikt ie van de rekening?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef popolon het volgende:
Stress? nergens voor nodig.
Je zegt gewoon 'ja', hobbelt vrolijk richting de bar en begint met zuipen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
"Als Nederland de slavernij niet had uitgevonden dan had jij hier niet gezeten", tegen een negert, op Lowlands.
Hilbrand blijft leuk.![]()
Ik heb 't nog niet gezien, vanavond maar even op internet bekijken.
Ik zou het totaal niet erg vindenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
Nawijn moet niet raar opkijken als ie in elkaar wordt getrimd.
De begraafplaats Driehuis, is vlakbij hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan schrikt ie van de rekening?
Bluezz kan nee zeggen, iemand kan bezwaar aantekenen, er kan een politicus worden vermoord...
zo zou Pim het gewild hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De begraafplaats Driehuis, is vlakbij hoor
* just me zal hem steunenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Succes SCH, het zal zwaar zijn als FOK-afgezant!
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga ook de kroeg uit. Morgen ADV, lekker.
Prettige avond nog!
JustMe bedankt! Welkom -Vaduz-!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef just me het volgende:
Afscheid van just me, welkom -Vaduz- op VBL.
eikol.. ik verander mijn eigen naam welquote:Op donderdag 1 september 2005 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
just me bedankt! Welkom -Vaduz-!
Waarom nietquote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
BB is erop, dan ga je toch geen nieuwe mod bekend maken.
Gefeliciteerd Vaduz!
Oh my god...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Geniet van je vrije dag!
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Wordt nou echt iedereen blauw?
Het idee dat we alweer moeten ontgroenen
Bellen met vliegtuigmaatschappij. Zeggen dat je van Interpol bent, passagierslijst opvragenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, lasagne is lekker om 21.30 's avonds
Iemand ervaring hoe je een Engels meisje dat in het vliegtuig naast je zat kan opsporen, ze was leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |