Ohquote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV zit financieel in zwaar weer. Door de 'inventieve' maar uiterst verliesgevende ideetjes van Van Raaij heeft PSV zich lelijk in de vingers gesneden. De 'last minute' verkopen van sterkhouders als Lee en Bouma zijn, m.i., voor het oog van de buitenwereld afgedaan als mokerslagen, terwijl ik denk dat PSV dolblij is met de cash (ca. 2 miljoen voor Lee, 5.3 miljoen voor Bouma) die men heeft ontvangen. Al met al heeft PSV dus 7.3 (Lee en Bouma), 6 (Park), 1 (Bogelund), 1 (Van der Schaaf) en 350.000 (Colin) ontvangen, tesamen een kleine 16 miljoen euro. De koop van Simons (3.3 miljoen) en Väyrynen (2.5) samen goed voor ongeveer 6 miljoen. Ferreyra, Reiziger, Ball kwamen (niet voor niets) transfervrij, voor Koné is ongeveer anderhalf miljoen betaald. Met het tekengeld voor reiziger en Ball zal een miljoen of 3 gemoeid zijn (denk ik). Dan houd je ongeveer 6 miljoen over, plus 12 miljoen opbrengst Champions League kan dus zo het gat van die eerder genoemde 17.6 miljoen opvullen.
Selectie die landelijk gezien redelijk op orde is, naar de buitenwereld het verhaal dat er alles aan gedaan is maar last minute verkopen door clausules niet tegen te houden waren en nu maar proberen om het tekort niet te laten groeien.
Helaas verliest PSV Alex in de winterstop (dan krijgt het een kleine vergoeding van Chelsea) of in de zomer (gratis) en naar verluidt is ook Farfán (mede?) gekocht via Chelsea. Alleen Gomes kan geld opbrengen, maar een keeper is nu eenmaal geen goudmijntje. Ooijer is te oud voor het grote geld, Beasley te wisselvallig en te licht, Lucius te weinig opvallend. De hoop is op een spectaculaire doorbraak van Afellay en Väyrynen.
Leandro is dan ook een topper, alleen heeft hij een kutmentaliteit. Smit was vooral goed bij Telstar, maar heeft nooit bij een goede club uitgeblonken. Vormer en Medunjanin zijn begenadigde talenten en met name de eerste wordt nu al door meerdere Italiaanse en Spaanse clubs gevolgd, die hem ook al als " de blanke Davids" beschrijven.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb waarschijnlijk niet veel meer zomer gezien dan jou, maar dat overtuigde mij nog niet. En dat alle scouts lovend zijn wil nix zeggen over Leandro was men lovend, Smit etc. etc. Scouts kunnen er ook naast zitten. Maargoed ik kan er natuurlijk net zo goed naast zitten (die kans is zelfs groter)
Landzaat en Perez zijn al jaren goede eredivisiespelers met potentie en zijn onder het team van Co uitgegroeid tot toppers, Landzaat was dat bij Willen II al.
en welke Jansen bedoel, toch niet Theo mag k hopen.
en voor die andere die je net noemde poste ik dan ook dat een Robbenachtigeconstructie daar misschien een mooie oplossing voor is
Farfan een prutserquote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
OhNouja, zo'n ramp is dat toch niet. Das toch een prutser.
voordeel is dan misschien ook weer dat je volgend jaar niet zoveel spelers kwijtraaktquote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas verliest PSV Alex in de winterstop (dan krijgt het een kleine vergoeding van Chelsea) of in de zomer (gratis) en naar verluidt is ook Farfán (mede?) gekocht via Chelsea. Alleen Gomes kan geld opbrengen, maar een keeper is nu eenmaal geen goudmijntje. Ooijer is te oud voor het grote geld, Beasley te wisselvallig en te licht, Lucius te weinig opvallend. De hoop is op een spectaculaire doorbraak van Afellay en Väyrynen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfan een prutserDie jongen is over een paar jaar klaar voor de wereldtop.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfan een prutserDie jongen is over een paar jaar klaar voor de wereldtop.
Je zou een foto van hem moeten zien in z'n Fotoboekquote:
Wat ijl je prutser, of dacht je serieus dat dat een recente foto was :-)quote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je zou een foto van hem moeten zien in z'n Fotoboek
Ik zie in hem van wat ik van 'm zie in elk geval niet de wereldtopper die cultheld ziet.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Meen je nu serieus dat je Farfán een prutser vindt?
Dat heb ik ook niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie in hem van wat ik van 'm zie in elk geval niet de wereldtopper die cultheld ziet.
Dan heb je er kijk op.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat ijl je prutser, of dacht je serieus dat dat een recente foto was :-)
En ja, ik vind Farfan echt een prutser, hij heeft een aardige vrije trap in de benen maar daaarrrrr is ook alles wel mee gezegd
Het is geen wereldtopper. Maar alleen een vrije trap is gewoon klets. Hij heeft een passeerbeweging, is zeer sterk aan de bal en beweeglijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie in hem van wat ik van 'm zie in elk geval niet de wereldtopper die cultheld ziet.
Nouja, er zit best potentie in die jongen, maar dat zit er in Beasley ook. Beasley of Farfan is me eigenlijk om het even, om tegen te spelen. Beiden zijn niet uitzonderlijk goed. En welke onbenul kan tegenwoordig geen vrije trap nemen? Zelfs Boukhari schiet 'm er wel eens in....quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet zo.
Maar hij kan wel zijn waarde hebben bij topclubs
Fout. Jij vindt hem geen wereldtopper. Dat betekent niet dat hij geen wereldtopper is/kan worden. Zet hem met Robben en Adriano in 1 voorhoede en hij speelt de sterren van de hemel.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is geen wereldtopper. Maar alleen een vrije trap is gewoon klets. Hij heeft een passeerbeweging, is zeer sterk aan de bal en beweeglijk.
Zelfs ik speel met Robben en Adriano in 1 voorhoede de sterren van de hemel...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fout. Jij vindt hem geen wereldtopper. Dat betekent niet dat hij geen wereldtopper is/kan worden. Zet hem met Robben en Adriano in 1 voorhoede en hij speelt de sterren van de hemel.
Bullshit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs ik speel met Robben en Adriano in 1 voorhoede de sterren van de hemel...
Heb jij me wel eens zien voetballen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef cultheld het volgende:
Bullshit natuurlijk.
Rafael, Rafael Sobis en Zabaleta zullen nog wel snel worden gecontracteerd, SMSte Steef net aan me...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef cultheld het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin, johannes. Iedereen roept wat anders en denkt veel, maar doet dat er toe? Het is gewoon afwachten of er vandaag nog een speler wordt gepresenteerd.
Rond de nul procent. Ik krijg de indruk dat het nu (terecht) over is met de transferperikelen. We hebben al drie spelers die we moeten inpassen, die in principe in de basis moeten gaan spelenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat er nog een speler uit de Nederlandse competitie gehaald wordt vandaag? En wie zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken
Toch leuk dat Golfer dit soort getroll altijd prima vindtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Rafael, Rafael Sobis en Zabaleta zullen nog wel snel worden gecontracteerd, SMSte Steef net aan me...
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Rafael, Rafael Sobis en Zabaleta zullen nog wel snel worden gecontracteerd, SMSte Steef net aan me...
Dat is Italië...als je daar je handtekening zet onder een contract bij Club 1, dan kan je het meemaken dat je de volgende dag op het trainingscomplex van Club 2 ( die je inmiddels geruild heeft met een speler van Club 1 ) hoort, dat Club 3 je heeft gekocht en dat je je dezelfde middag nog moet melden bij het trainingscomplex van Club 4, omdat je daaraan verhuurd bent...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef twi het volgende:
Eleftheropoulos ging ook naar Milan om vervolgens aan Roma verkocht te worden
Kans lijkt me nihil. Alex komt dit (kalender)jaar nooit meer aan het aantal benodigde interlands om in Engeland te mogen spelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas verliest PSV Alex in de winterstop (dan krijgt het een kleine vergoeding van Chelsea) of in .
Lijkt me ook niet meer dan een gerucht. Farfan was niet zo heel duur, dat kon PSV nog wel zelf betalen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
en naar verluidt is ook Farfán (mede?) gekocht via Chelsea
Voorronde CL is niet gelijk aan CL. Dat wordt gezien als een apart toernooi. Ball mag wel gewoon ingeschreven worden voor de 2e ronde.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Zero-F het volgende:
Ball speelde al CL en mag dus zoiezo niet meedoen, ook niet in de 2e ronde![]()
Precies, die flauwe poly-fans ook altijdquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef DIJK het volgende:
Als je wil stangen kom dan in ieder geval met een goed verhaal ipv kletspraat.
Zeker ook tot na 12 uur opgebleven gisteren...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef DIJK het volgende:
kappen met dat gepoly.
De kans is aanwezig natuurlijk. En ik zeg ook: naar verluidt. Waarom is mijn verhaal onzin?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Kans lijkt me nihil. Alex komt dit (kalender)jaar nooit meer aan het aantal benodigde interlands om in Engeland te mogen spelen.
[..]
Lijkt me ook niet meer dan een gerucht. Farfan was niet zo heel duur, dat kon PSV nog wel zelf betalen.
Dat lijkt me zonneklaar. Hij is fysiek een stuk sterker geworden en gaat de duels nu veel beter aan. Farfan gaat topscorer worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Breukink het volgende:
ik denk juist dat farfan door gaat breken dit seizoen....minstens 20 doelpunten en 10 assists.
let op mijn woorden.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Breukink het volgende:
ik denk juist dat farfan door gaat breken dit seizoen....minstens 20 doelpunten en 10 assists.
let op mijn woorden.
hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonneklaar. Hij is fysiek een stuk sterker geworden en gaat de duels nu veel beter aan. Farfan gaat topscorer worden.
Ik noem een voorbeeldquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De kans is aanwezig natuurlijk. En ik zeg ook: naar verluidt. Waarom is mijn verhaal onzin?
Dat eerder genoemde gat van 17 miljoen is al grotendeels gevuld met de transfers van Robben en Kezman. Dat is toen al bekend gemaakt. Dat de Volkskrant laatst weer begonnen is met oude koeien uit de sloot halen betekent niet dat dat bedrag nog steeds uitstaat.quote:Dan houd je ongeveer 6 miljoen over, plus 12 miljoen opbrengst Champions League kan dus zo het gat van die eerder genoemde 17.6 miljoen opvullen.
Dus is er, pak 'em beet, 14 miljoen over voor transfers? Min de (naar schatting) overgebleven 7.5 miljoen voor Koné aan het einde van het seizoen?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik noem een voorbeeld
[..]
Dat eerder genoemde gat van 17 miljoen is al grotendeels gevuld met de transfers van Robben en Kezman. Dat is toen al bekend gemaakt. Dat de Volkskrant laatst weer begonnen is met oude koeien uit de sloot halen betekent niet dat dat bedrag nog steeds uitstaat.
dat komt vanzelf wel, seizoen is ook maar net begonnenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef DIJK het volgende:
Hij miste ook opvallend veel kansen. (Waarbij hij wel zelf vaak aan de basis stond)
Ball is erg goed. De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen. Hij heeft ook last van blessures gehad, maar dat geldt ook voor Reiziger. Ball in vorm is goud waard voor PSV.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie van de aankoop Ball? Volgens mij word dat de nieuwe Basto maar dan van PSV.
Dit volg ik toch niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:
De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen.
Clausule met Everton.quote:
Er stond iets in zijn contract dat als hij 60 westrijden zou spelen, Rangers 500k extra moest overmaken naar Evertonquote:
Dus elke keer dat hij speelde, moest er een bepaald bedrag aan Everton betaald worden? Of als hij een bepaald aantal wedstrijden had gespeeld?quote:
Nou ja, als je als 6.5 miljoen hebt betaald, dan maakt dat half miljoen ook niks uit hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er stond iets in zijn contract dat als hij 60 westrijden zou spelen, Rangers 500k extra moest overmaken naar Everton
Transfervrijquote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat heeft psv er voor neer gelegd?
Na een x aantal wedstrijden. Maar Rangers zat toen al diep in de schulden, dus daarom werd hij niet vaak opgesteld. Ook door blessures is hij er een tijdje uit geweest. Hiddink maakt gebruik van dit (transfervrije) buitenkansje en verdient nu zelfs aan Bouma en Lee omdat Reiziger en Ball transfervrij zijn gekomen en vermoedelijk niet meer dan een miljoen aan tekengeld hebben gevraagd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus elke keer dat hij speelde, moest er een bepaald bedrag aan Everton betaald worden? Of als hij een bepaald aantal wedstrijden had gespeeld?
Hij speelde simpelweg niet omdat ie geblesseerd was, die 60 wedstrijden hebben ze al lang en breed bereikt als ik me niet vergisquote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ball is erg goed. De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen. Hij heeft ook last van blessures gehad, maar dat geldt ook voor Reiziger. Ball in vorm is goud waard voor PSV.
57 alleen al in de competitie idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hij speelde simpelweg niet omdat ie geblesseerd was, die 60 wedstrijden hebben ze al lang en breed bereikt als ik me niet vergis
Dit 60 wedstrijden zijn dan ook snel bereikt in de Schotse competitie als je heel blijftquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hij speelde simpelweg niet omdat ie geblesseerd was, die 60 wedstrijden hebben ze al lang en breed bereikt als ik me niet vergis
Hij verdiende iets van 27.000 Pond per week. Rangers kon/wilde zijn salaris niet meer betalen en ze hebben maar besloten om hem te laten vertrekken. Met als bijkomende reden dat ze nu weer wat meer ruimte op hun wage-bill hebben voor andere spelers (plus het geld van zijn salaris hou je in kas voor aankopen). De gouden tijden van onbeperkte mogelijkheden behoren ook in Schotland tot het verleden. Hij heeft weinig gespeeld door contractuele problemen tussen Rangers & Everton. Rangers moest na x-aantal wedstrijden 500k aan Everton betalen maar op dat moment was er geen geld voor zodat hij maar sporadisch aan spelen toekwam. Hij heeft ook lang last gehad van een knie-blessure, maar ik begreep dat hij nu weer helemaal fit is.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
Die jongen zal toch wel weten dat als hij weer wil spelen, hij met minder genoegen moet nemen...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
27.000 pond per week, dat is bijna 40.000 euro, 2 miljoen per jaar. Ben benieuwd wat psv daar tegenover heeft gezet.
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die jongen zal toch wel weten dat als hij weer wil spelen, hij met minder genoegen moet nemen...
Hij woog te zwaar op de begrotingquote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
Hij was overigens wel 2de keus.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ball in vorm is goud waard voor PSV.
quote:Michael Ball was bij PSV niet de eerste keus om de vacante linksbackpositie op te vullen. Dit weet het AD vandaag te melden. De Eindhovenaren hadden hun pijlen aanvankelijk gericht op de Turkse verdediger Umit Ozat.
Het vastleggen van Umit zou een dubbeslag geweest zijn voor PSV, aangezien de verdediger onder contract staat bij Champions League-tegenstander Fenerbache. De Turkse club meldde echter gisteren al dat Umit niet mocht vertrekken, waarna PSV zich richtte op Ball.
mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfsquote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
Serieus? Ik dacht dat psv nooit boven de miljoen kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfs
k zal de spoertweek met de salarissen eens opzoeken, maar dat kan even duren. als k iets weet meld k tquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat psv nooit boven de miljoen kwam.
Ik dacht dat PSV vorig jaar wel een paar spelers had die meer als een miljoen kregen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect voor meneer Ball, zijn status is natuurlijk nog niet die van bijvoorbeeld een Bommel.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV vorig jaar wel een paar spelers had die meer als een miljoen kregen.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect voor meneer Ball, zijn status is natuurlijk nog niet die van bijvoorbeeld een Bommel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef Suijk het volgende:
Idd. Wat nu als Michael Reiziger de bal moet afspelen:
MICHAEL, BALL!!
Nee, Tomasson en van Bommel waren ook prutsers.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jawel hoor. Feyenoord komt niet boven het miljoen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
Het zou erg grappig zijn wanneer Kalou om 23:30 of zo in Eindhoven wordt gepresenteerd
Dat zou niet grappig zijn, dat zou een godsgeschenk zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
Het zou erg grappig zijn wanneer Kalou om 23:30 of zo in Eindhoven wordt gepresenteerd
idd Kuijt verdient dik 9 tonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Feyenoord komt niet boven het miljoen.
Zoals ik al eerder zei, de voorronde CL geldt als een andere competitie dan de CL bij mijn weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Als ik de Uefa regelementen snap mag Ball zelfs na de winterstop niet spelen voor PSV, maar Kone bijv wel, omdat die voor een andere competitie dan de championsleague ingezet was.
Maar dan nog staat er dat er maar 1 speler bijgevoegd mag worden na de winterstop, dan moet je alsnog kiezen tussen kone en ballquote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, de voorronde CL geldt als een andere competitie dan de CL bij mijn weten.
Maar 1 speler dus... of begrijp ik het nou gewoon verkeerdquote:-van de Uefa website (pdf document over regulations)-
15.12 For all matches from the start of the first knock-out round, a club may register a maximum of three new players for the remaining matches in the current competition, provided such players are eligible to play for the club on that date. Such registration must be completed by 1 february 2006 at the latest. This deadline cannot be extended.
15.13 One player from the above quota of three who has played for another competing club in the current season may exceptionally be registered by 1 February 2006, provided that his new club is taking part in a UEFA club competition other than the one in which his former club is participating or has participated in the current season.
Voor een verdediger denk ik het ook niet nee, maar ik weet niet wat de heren achterin verdienen eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
Ik meen dat PSV samen met Ajax de dikste salarissen betaald, Kezman en Bommel verdienden zeker 1,5 miljoen, net als van der Vaart bij Ajax.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
klopt preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik meen dat PSV samen met Ajax de dikste salarissen betaald, Kezman en Bommel verdienden zeker 1,5 miljoen, net als van der Vaart bij Ajax.
Bommel pakte 2 miljoen nettoquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |