abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30164805
Koné en Ball mogen niet in de CL meespelen lees ik net. Ik ben nu nog een voetbal n00b maar waarom is dat?
Usericon Manager kapot?
pi_30164823
Hebben al europees voor hun vorige team gespeelt dit seizoen.
pi_30164928
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie van de aankoop Ball? Volgens mij word dat de nieuwe Basto maar dan van PSV.
Ball is erg goed. De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen. Hij heeft ook last van blessures gehad, maar dat geldt ook voor Reiziger. Ball in vorm is goud waard voor PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30164972
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:

De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen.
Dit volg ik toch niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30165067
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit volg ik toch niet.
Clausule met Everton.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 1 september 2005 @ 13:53:54 #256
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_30165083
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit volg ik toch niet.
Er stond iets in zijn contract dat als hij 60 westrijden zou spelen, Rangers 500k extra moest overmaken naar Everton
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_30165105
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Clausule met Everton.
Dus elke keer dat hij speelde, moest er een bepaald bedrag aan Everton betaald worden? Of als hij een bepaald aantal wedstrijden had gespeeld?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30165126
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:53 schreef LENUS het volgende:

[..]

Er stond iets in zijn contract dat als hij 60 westrijden zou spelen, Rangers 500k extra moest overmaken naar Everton
Nou ja, als je als 6.5 miljoen hebt betaald, dan maakt dat half miljoen ook niks uit hoor.
pi_30165140
En wat heeft psv er voor neer gelegd?
pi_30165166
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat heeft psv er voor neer gelegd?
Transfervrij
pi_30165167
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dus elke keer dat hij speelde, moest er een bepaald bedrag aan Everton betaald worden? Of als hij een bepaald aantal wedstrijden had gespeeld?
Na een x aantal wedstrijden. Maar Rangers zat toen al diep in de schulden, dus daarom werd hij niet vaak opgesteld. Ook door blessures is hij er een tijdje uit geweest. Hiddink maakt gebruik van dit (transfervrije) buitenkansje en verdient nu zelfs aan Bouma en Lee omdat Reiziger en Ball transfervrij zijn gekomen en vermoedelijk niet meer dan een miljoen aan tekengeld hebben gevraagd.
pi_30165172
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef WooZ het volgende:

[..]

Transfervrij
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
pi_30165195
quote:

[..]

Ball is erg goed. De enige reden dat hij niet speelde, was dat hij peperduur was om op te stellen. Hij heeft ook last van blessures gehad, maar dat geldt ook voor Reiziger. Ball in vorm is goud waard voor PSV.
Hij speelde simpelweg niet omdat ie geblesseerd was, die 60 wedstrijden hebben ze al lang en breed bereikt als ik me niet vergis
pi_30165206
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Hij speelde simpelweg niet omdat ie geblesseerd was, die 60 wedstrijden hebben ze al lang en breed bereikt als ik me niet vergis
57 alleen al in de competitie idd.
  donderdag 1 september 2005 @ 14:04:26 #265
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30165362
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dit 60 wedstrijden zijn dan ook snel bereikt in de Schotse competitie als je heel blijft
  donderdag 1 september 2005 @ 14:07:52 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30165449
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
Hij verdiende iets van 27.000 Pond per week. Rangers kon/wilde zijn salaris niet meer betalen en ze hebben maar besloten om hem te laten vertrekken. Met als bijkomende reden dat ze nu weer wat meer ruimte op hun wage-bill hebben voor andere spelers (plus het geld van zijn salaris hou je in kas voor aankopen). De gouden tijden van onbeperkte mogelijkheden behoren ook in Schotland tot het verleden. Hij heeft weinig gespeeld door contractuele problemen tussen Rangers & Everton. Rangers moest na x-aantal wedstrijden 500k aan Everton betalen maar op dat moment was er geen geld voor zodat hij maar sporadisch aan spelen toekwam. Hij heeft ook lang last gehad van een knie-blessure, maar ik begreep dat hij nu weer helemaal fit is.

Ball is lange tijd een groot talent geweest in Engeland, en door pech / verkeerde keuzes in de vergetelheid geraakt. Als hij weer op zijn oude niveau kan komen dan is het geen slechte aankoop. Het is wel een totaal ander type spelers dan Lee.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 1 september 2005 @ 14:11:20 #267
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30165537
Wat ik van hem las in een beschrijving over hem, is dat hij sterk, groot en snel is, een heel goed uithoudingsvermogen heeft, zeer kopsterk is, goed in duels en als extra wapen heeft dat hij retever in kan gooien
pi_30166108
Over Farfan.. die komt volgens mij gewoon het beste tot zn recht in het centrum, als hij weer als verkapte rechtsbuiten moet fungeren dan zie ik het niet zitten
Brett Holman
pi_30166129
27.000 pond per week, dat is bijna 40.000 euro, 2 miljoen per jaar. Ben benieuwd wat psv daar tegenover heeft gezet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30166214
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
27.000 pond per week, dat is bijna 40.000 euro, 2 miljoen per jaar. Ben benieuwd wat psv daar tegenover heeft gezet.
Die jongen zal toch wel weten dat als hij weer wil spelen, hij met minder genoegen moet nemen...
We sure are cute for two ugly people.
pi_30166323
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Die jongen zal toch wel weten dat als hij weer wil spelen, hij met minder genoegen moet nemen...
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
Klik dan als je durft
pi_30166493
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij woog te zwaar op de begroting
pi_30166704
quote:

[..]
Ball in vorm is goud waard voor PSV.
Hij was overigens wel 2de keus. .
quote:
Michael Ball was bij PSV niet de eerste keus om de vacante linksbackpositie op te vullen. Dit weet het AD vandaag te melden. De Eindhovenaren hadden hun pijlen aanvankelijk gericht op de Turkse verdediger Umit Ozat.

Het vastleggen van Umit zou een dubbeslag geweest zijn voor PSV, aangezien de verdediger onder contract staat bij Champions League-tegenstander Fenerbache. De Turkse club meldde echter gisteren al dat Umit niet mocht vertrekken, waarna PSV zich richtte op Ball.
.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 september 2005 @ 15:00:31 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30166975
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30167075
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfs
Serieus? Ik dacht dat psv nooit boven de miljoen kwam.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')