Toch leuk dat Golfer dit soort getroll altijd prima vindtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Rafael, Rafael Sobis en Zabaleta zullen nog wel snel worden gecontracteerd, SMSte Steef net aan me...
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Rafael, Rafael Sobis en Zabaleta zullen nog wel snel worden gecontracteerd, SMSte Steef net aan me...
Dat is Italië...als je daar je handtekening zet onder een contract bij Club 1, dan kan je het meemaken dat je de volgende dag op het trainingscomplex van Club 2 ( die je inmiddels geruild heeft met een speler van Club 1 ) hoort, dat Club 3 je heeft gekocht en dat je je dezelfde middag nog moet melden bij het trainingscomplex van Club 4, omdat je daaraan verhuurd bent...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:26 schreef twi het volgende:
Eleftheropoulos ging ook naar Milan om vervolgens aan Roma verkocht te worden
Kans lijkt me nihil. Alex komt dit (kalender)jaar nooit meer aan het aantal benodigde interlands om in Engeland te mogen spelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas verliest PSV Alex in de winterstop (dan krijgt het een kleine vergoeding van Chelsea) of in .
Lijkt me ook niet meer dan een gerucht. Farfan was niet zo heel duur, dat kon PSV nog wel zelf betalen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
en naar verluidt is ook Farfán (mede?) gekocht via Chelsea
Voorronde CL is niet gelijk aan CL. Dat wordt gezien als een apart toernooi. Ball mag wel gewoon ingeschreven worden voor de 2e ronde.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Zero-F het volgende:
Ball speelde al CL en mag dus zoiezo niet meedoen, ook niet in de 2e ronde![]()
Precies, die flauwe poly-fans ook altijdquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef DIJK het volgende:
Als je wil stangen kom dan in ieder geval met een goed verhaal ipv kletspraat.
Zeker ook tot na 12 uur opgebleven gisteren...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:41 schreef DIJK het volgende:
kappen met dat gepoly.
De kans is aanwezig natuurlijk. En ik zeg ook: naar verluidt. Waarom is mijn verhaal onzin?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Kans lijkt me nihil. Alex komt dit (kalender)jaar nooit meer aan het aantal benodigde interlands om in Engeland te mogen spelen.
[..]
Lijkt me ook niet meer dan een gerucht. Farfan was niet zo heel duur, dat kon PSV nog wel zelf betalen.
Dat lijkt me zonneklaar. Hij is fysiek een stuk sterker geworden en gaat de duels nu veel beter aan. Farfan gaat topscorer worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Breukink het volgende:
ik denk juist dat farfan door gaat breken dit seizoen....minstens 20 doelpunten en 10 assists.
let op mijn woorden.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Breukink het volgende:
ik denk juist dat farfan door gaat breken dit seizoen....minstens 20 doelpunten en 10 assists.
let op mijn woorden.
hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonneklaar. Hij is fysiek een stuk sterker geworden en gaat de duels nu veel beter aan. Farfan gaat topscorer worden.
Ik noem een voorbeeldquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De kans is aanwezig natuurlijk. En ik zeg ook: naar verluidt. Waarom is mijn verhaal onzin?
Dat eerder genoemde gat van 17 miljoen is al grotendeels gevuld met de transfers van Robben en Kezman. Dat is toen al bekend gemaakt. Dat de Volkskrant laatst weer begonnen is met oude koeien uit de sloot halen betekent niet dat dat bedrag nog steeds uitstaat.quote:Dan houd je ongeveer 6 miljoen over, plus 12 miljoen opbrengst Champions League kan dus zo het gat van die eerder genoemde 17.6 miljoen opvullen.
Dus is er, pak 'em beet, 14 miljoen over voor transfers? Min de (naar schatting) overgebleven 7.5 miljoen voor Koné aan het einde van het seizoen?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik noem een voorbeeld
[..]
Dat eerder genoemde gat van 17 miljoen is al grotendeels gevuld met de transfers van Robben en Kezman. Dat is toen al bekend gemaakt. Dat de Volkskrant laatst weer begonnen is met oude koeien uit de sloot halen betekent niet dat dat bedrag nog steeds uitstaat.
dat komt vanzelf wel, seizoen is ook maar net begonnenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef DIJK het volgende:
Hij miste ook opvallend veel kansen. (Waarbij hij wel zelf vaak aan de basis stond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |