Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die jongen zal toch wel weten dat als hij weer wil spelen, hij met minder genoegen moet nemen...
Hij woog te zwaar op de begrotingquote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
Hij was overigens wel 2de keus.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ball in vorm is goud waard voor PSV.
quote:Michael Ball was bij PSV niet de eerste keus om de vacante linksbackpositie op te vullen. Dit weet het AD vandaag te melden. De Eindhovenaren hadden hun pijlen aanvankelijk gericht op de Turkse verdediger Umit Ozat.
Het vastleggen van Umit zou een dubbeslag geweest zijn voor PSV, aangezien de verdediger onder contract staat bij Champions League-tegenstander Fenerbache. De Turkse club meldde echter gisteren al dat Umit niet mocht vertrekken, waarna PSV zich richtte op Ball.
mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfsquote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
Serieus? Ik dacht dat psv nooit boven de miljoen kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah denk t wel, de hoogste schaal bij PSV ligt nog een tree hoger geloof k zelfs
k zal de spoertweek met de salarissen eens opzoeken, maar dat kan even duren. als k iets weet meld k tquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat psv nooit boven de miljoen kwam.
Ik dacht dat PSV vorig jaar wel een paar spelers had die meer als een miljoen kregen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect voor meneer Ball, zijn status is natuurlijk nog niet die van bijvoorbeeld een Bommel.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV vorig jaar wel een paar spelers had die meer als een miljoen kregen.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect voor meneer Ball, zijn status is natuurlijk nog niet die van bijvoorbeeld een Bommel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef Suijk het volgende:
Idd. Wat nu als Michael Reiziger de bal moet afspelen:
MICHAEL, BALL!!
Nee, Tomasson en van Bommel waren ook prutsers.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou als hij echt zo goed is dan laten de Rangers hem echt niet transfervrij gaan....
Jawel hoor. Feyenoord komt niet boven het miljoen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
Het zou erg grappig zijn wanneer Kalou om 23:30 of zo in Eindhoven wordt gepresenteerd
Dat zou niet grappig zijn, dat zou een godsgeschenk zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
Het zou erg grappig zijn wanneer Kalou om 23:30 of zo in Eindhoven wordt gepresenteerd
idd Kuijt verdient dik 9 tonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Feyenoord komt niet boven het miljoen.
Zoals ik al eerder zei, de voorronde CL geldt als een andere competitie dan de CL bij mijn weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Als ik de Uefa regelementen snap mag Ball zelfs na de winterstop niet spelen voor PSV, maar Kone bijv wel, omdat die voor een andere competitie dan de championsleague ingezet was.
Maar dan nog staat er dat er maar 1 speler bijgevoegd mag worden na de winterstop, dan moet je alsnog kiezen tussen kone en ballquote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, de voorronde CL geldt als een andere competitie dan de CL bij mijn weten.
Maar 1 speler dus... of begrijp ik het nou gewoon verkeerdquote:-van de Uefa website (pdf document over regulations)-
15.12 For all matches from the start of the first knock-out round, a club may register a maximum of three new players for the remaining matches in the current competition, provided such players are eligible to play for the club on that date. Such registration must be completed by 1 february 2006 at the latest. This deadline cannot be extended.
15.13 One player from the above quota of three who has played for another competing club in the current season may exceptionally be registered by 1 February 2006, provided that his new club is taking part in a UEFA club competition other than the one in which his former club is participating or has participated in the current season.
Voor een verdediger denk ik het ook niet nee, maar ik weet niet wat de heren achterin verdienen eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook 1 miljoen per jaar zal psv niet zo maar op tafel leggen
Ik meen dat PSV samen met Ajax de dikste salarissen betaald, Kezman en Bommel verdienden zeker 1,5 miljoen, net als van der Vaart bij Ajax.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
klopt preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik meen dat PSV samen met Ajax de dikste salarissen betaald, Kezman en Bommel verdienden zeker 1,5 miljoen, net als van der Vaart bij Ajax.
Bommel pakte 2 miljoen nettoquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |