Kerel lul niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Joenes het volgende:
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.
Want Joenes is de voorzitter van de UEFA.quote:
quote:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=314575.htmlquote:The 32 clubs in the group stage will then have a week to sign and enlist players ahead of the 1 September final deadline . A club is entitled to field 25 players from their A list over the course of the Champions League season. Youth players (born on or after 1 January 1984 and eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years since the player's 15th birthday) on the B list do not form part of that squad.
Dit zou dus betekenen dat of Kone of Ball in februari mee zou kunnen doen en niet beide spelers.quote:One player from that quota of three who has played for another club in a different European competition may be registered by the 1 February 2006 deadline for the knockout stages. For example, one player who has turned out in the UEFA Cup group stage could be signed and enrolled by a side competing in the Champions League knockout phase.
Wat dus inhoudt dat het vandaag nog mag...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Joenes het volgende:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=314575.html
En Brazilianen kunnen niet keepenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat toch geen Engelse verdediger halen.
Nu heb je dus hoogstwaarschijnlijk een soort Ostlund.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef johannes1986 het volgende:
Als we tot vanavond de tijd hebben voor nog 1 of 2 versterkingen van Nederlandse bodem, dan lijkt het me nogal slim voor PSV om nog iets te zoeken voor de verdediging..
klopt, maar daarna is er in 2004 extra geld binnengekomen uit transfers en t goede CL avontuur waardoor een groot deel van die schuld van 17 miljoen weer voldaan is. De Hypotheek is natuurlijk axtra zuur omdat we de verbouwing van het stadion helemaal zelf betaald hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef IntroV het volgende:
Toch nog maar even over de financiële situatie bij PSV. Dit stond er in het NRC een paar dagen geleden:
PSV besloot de `externe financiers' in 2004 uit te kopen voor een bedrag van 17,4 miljoen euro. Uit het jaarverslag blijkt dat de totale schuld (inclusief een bedrag van 90 miljoen voor het stadion) door die uitkoop opliep tot een bedrag van 124 miljoen euro.
Het lijkt erop dat we niet heel veel geld hebben voor grote aankopen.
sterker nog de hele eredivisie zou gehaald kunnen worden, want een deel van deze spelers is natuurlijk nooit goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
Er kan nog een goede speler worden gehaald:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Huntelaar (wou eerst niet, maar staat nu overal weer voor open)
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Leuke namen staan er tussenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
Er kan nog een goede speler worden gehaald:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Huntelaar (wou eerst niet, maar staat nu overal weer voor open)
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Vlaar zie ik als enige optie, en die kunnen we zonder problemen in februari inschrijven voor de Europacup.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Noem maar eens een haalbare speler die een versterking is.
Zomer en Kruys vind k nog niet goed genoeg. Samaras zou verzuipen tussen de spuitsenv an PSV. Een robbenconstructie zou voor een aantal van deze talenten misschien handig zijn. en dan graag zonder dikke transfersom. Net als bij Smit hebben we ons geen dure bult gevallen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef cultheld het volgende:
En jij vindt natuurlijk Zomer, Vormer, Kruys, Medunjanin en Samaras niet goed genoeg voor PSV.
Laten dat nou net de grootste talenten zijn in de ere
Talenten. PSV is toch een club die altijd spelers koopt voor t meteen, aangezien ze zelf geen opleiding hebben. Ik wou dat Ajax aan t nu dacht es een keer, die kopen alleen mensen uit t gare landen voor "de toekomst" om ze dan later met verlies aan Sparta oid te verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef cultheld het volgende:
En jij vindt natuurlijk Zomer, Vormer, Kruys, Medunjanin en Samaras niet goed genoeg voor PSV.
Laten dat nou net de grootste talenten zijn in de ere
Messi zou ook niet verkeerd zijn. Mijn punt is dat de echt grote talenten altijd welkom moeten zijn bij een club als PSV. Medunjanin en Vormer horen daar bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Talenten. PSV is toch een club die altijd spelers koopt voor t meteen, aangezien ze zelf geen opleiding hebben. Ik wou dat Ajax aan t nu dacht es een keer, die kopen alleen mensen uit t gare landen voor "de toekomst" om ze dan later met verlies aan Sparta oid te verkopen.
Maar hij raakte wel de bal!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef rubbereend het volgende:
en oja Majstorovicdie lompe boer hoef k echt niet beschamend hoe hij Beasley afzaagde op zn enkels
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Joenes het volgende:
Overigens valt me dit (op dezelfde pagina) ook op:
[..]
Dit zou dus betekenen dat of Kone of Ball in februari mee zou kunnen doen en niet beide spelers.
Ball speelde al CL en mag dus zoiezo niet meedoen, ook niet in de 2e rondequote:One player from that quota of three who has played for another club in a different European competition may be registered by the 1 February 2006 deadline for the knockout stages. For example, one player who has turned out in the UEFA Cup group stage could be signed and enrolled by a side competing in the Champions League knockout phase.
k heb waarschijnlijk niet veel meer zomer gezien dan jou, maar dat overtuigde mij nog niet. En dat alle scouts lovend zijn wil nix zeggen over Leandro was men lovend, Smit etc. etc. Scouts kunnen er ook naast zitten. Maargoed ik kan er natuurlijk net zo goed naast zitten (die kans is zelfs groterquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef cultheld het volgende:
Waarom vind je Zomer niet goed genoeg? Hoeveel minuten heb je hem zien spelen? Ik heb hem zelf niet erg vaak zien spelen, maar alle scouts zijn lovend over hem en die hebben hem dus wel nauwlettend gevolgd. Die haalt Oranje echt wel. Maar waarschijnlijk had je 2 jaar geleden ook gelachen om namen als Landzaat, Perez, Opdam, Jansen etc. dus ik neem je niks kwalijk.
Medunjanin en Vormer gaan de basis van het Nederlands elftal zeker halen en zijn nu nog haalbaar: Over een jaar niet meer.
Messi is toch wel een tikje beter dan Vormer en Zomer tochquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Messi zou ook niet verkeerd zijn. Mijn punt is dat de echt grote talenten altijd welkom moeten zijn bij een club als PSV. Medunjanin en Vormer horen daar bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |