Het is inderdaad jammer dat 1 speler niet in de CL kan spelen, maar het lijken me , voor zover ik ze ken, voor de HCE degelijke krachten.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef knep het volgende:
PSV heeft er verstandig aan gedaan niet een bak geld om te keren voor een of andere gare paniekaankoop, we zien wel wat het wordt in de CL.
je vergeet Sibonquote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef The_M het volgende:
Bijvoorbeeld:
Gomes
Lucius Alex Ooijer Reiziger
Vayrinnen Simons Cocu
Farfan VOH Beasley
Bank met: Afellay, De Jong, Robert, Ferreyra, Zoetebier
Het is wat krap voor de CL, dat wel![]()
Flikker toch op met die smiley.quote:
Dat krijg je wanneer je pure wereldtoppers contracteertquote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
omg in 24 uur zijn we gewoon zo'n 600 posts verder in de PSV topics
Hoorde net van de neef van de tante van mn beste vriend dat Sibon gesignaleerd was in Almelo...zou Heracles Almelo dan tóch nog toegeslagen hebben in de " Dying Seconds " van de transfermarkt?quote:
ja dat bedacht k me ook, 600 posts uiteindelijk om Ballquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je pure wereldtoppers contracteert
Sterker nog, 1063206 posts alleen maar om een bal.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat bedacht k me ook, 600 posts uiteindelijk om Ball
zit er een herniahealer in Almelo dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoorde net van de neef van de tante van mn beste vriend dat Sibon gesignaleerd was in Almelo...zou Heracles Almelo dan tóch nog toegeslagen hebben in de " Dying Seconds " van de transfermarkt?![]()
![]()
Ik wou net zeggen, oké dat Sibon gesignaleerd is in het st. Anna met een cervicale 4 lijkt me logischquote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit er een herniahealer in Almelo dan?
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef johannes1986 het volgende:
Alleen die vond Hiddink te min...had naar verluidt liever een ongeveer evengoeie speler die niet inzetbaar is in de Champions League![]()
Hij heeft wel gelijk. Het is natuurlijk puur wanbeleid om Kone en Ball te kopen, die beiden niet inzetbaar zijn op Europees gebied, eigenlijk hetgeen wat PSV het afgelopen seizoen heeft gemaakt tot wat het was sportief gezien. Een kampioenschap is al lang niet meer echt opvallend, natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef knep het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We weten nu wel dat er een speler is aangekocht die niet in de CL mag spelen.
Ga een procedure aanspannen tegen de leiding van PSV om je kaartje terug te krijgen
maar spam niet tig draadjes vol hier![]()
![]()
![]()
Hm oké, ik ga naar bed, en als ik er morgen uitkom en ik kijk op www.vi.nl dan blijkt dat we stiekem iets voor 12 nog De Cler hebben aangetrokkenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef knep het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga een procedure aanspannen tegen de leiding van PSV om je kaartje terug te krijgen
![]()
![]()
De Franse competitie schrijf ik dan ook hoger aan dan de Eredivisie. Transfervrije of goedkope spelers zullen eerder naar Frankrijk toe gaan, dan naar Nederland. Het zal altijd moeilijk zijn voor een club in Nederland om echt goede spelers te halen die in de Europese top thuishoren. Naar Nederland komen doen ze niet zo snel, helaas.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef twi het volgende:
Toch best wel triest. Toen Monaco 't Europees zo goed deed wisten ze alsnog ondanks de leegloop aardig wat spectaculaire spelers binnen te halen. En zo'n rooskleurige financiele situatie hadden ze in dat rijkeluisstaatje ook niet.
PSV is dit dus absoluut niet gelukt. Is maar afwachten of die sportieve reden om naar PSV te gaan na komend seizoen nog zal gelden.
Ik blijf denk ik toch nog even..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is natuurlijk puur wanbeleid om Kone en Ball te kopen, die beiden niet inzetbaar zijn op Europees gebied, eigenlijk hetgeen wat PSV het afgelopen seizoen heeft gemaakt tot wat het was sportief gezien. Een kampioenschap is al lang niet meer echt opvallend, natuurlijk.
Al schopt Kone er 30 in en houdt Ball in de HCE 34 wedstrijden de 0. Wanneer je door het ontbreken van die twee op dat moment belangrijke spelers in de 1e ronde de CL uit vliegt, blijft het toch een naar gevoel.
Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef knep het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar juist het internationale succes wat er mogelijk kan zijn met PSV had spelers aan moeten kunnen trekken. Nu hoeft dat niet direct een Saviola te zijn, maar toch zeker geen Ball (waar ik met alle respect voor hem nog nooit van heb gehoord).quote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Franse competitie schrijf ik dan ook hoger aan dan de Eredivisie. Transfervrije of goedkope spelers zullen eerder naar Frankrijk toe gaan, dan naar Nederland. Het zal altijd moeilijk zijn voor een club in Nederland om echt goede spelers te halen die in de Europese top thuishoren. Naar Nederland komen doen ze niet zo snel, helaas.
Helaas zijn er zo meerdere tuupen die menen iets met PSV te hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.
Zoals Loekje bij de Feyenoord-topics nooit serieus werd genomen, hebben de PSV-ers er nu ook zo'n usertje bij.![]()
Mag ik hier wel blijven?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.
Zoals Loekje bij de Feyenoord-topics nooit serieus werd genomen, hebben de PSV-ers er nu ook zo'n usertje bij.![]()
Je mag dan wel een Mod-je wezen, dat wil nog niet zeggen dat je mij kent als je 1-3 van mijn posts hebt gelezen, want er zaten toch een heel aantal nuttige bij hoor vanaf gistermorgen alquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
nog één, ik kan ze al niet meer op 1 hand tellenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zomaar goed te praten maar johannes de sloper moet in steeds andere bewoordingen dat al 475642 keer benadrukkenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is natuurlijk puur wanbeleid om Kone en Ball te kopen, die beiden niet inzetbaar zijn op Europees gebied, eigenlijk hetgeen wat PSV het afgelopen seizoen heeft gemaakt tot wat het was sportief gezien. Een kampioenschap is al lang niet meer echt opvallend, natuurlijk.
Al schopt Kone er 30 in en houdt Ball in de HCE 34 wedstrijden de 0. Wanneer je door het ontbreken van die twee op dat moment belangrijke spelers in de 1e ronde de CL uit vliegt, blijft het toch een naar gevoel.
Je beoordeelt zelf of ze nuttig zijn?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:54 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je mag dan wel een Mod-je wezen, dat wil nog niet zeggen dat je mij kent als je 1-3 van mijn posts hebt gelezen, want er zaten toch een heel aantal nuttige bij hoor vanaf gistermorgen alAlleen de laatste uren discussieer ik er even op los ja, maar daar zijn topics voor, he Golfer?
![]()
oke, maar het is erg moeilijk om in binnen zeer korte tijd bruikbare spelers aan te trekken. Dan maar een jaar wat minder of niet presteren in Europa en gewoon via de competitie Europees voetbal veilig stellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar juist het internationale succes wat er mogelijk kan zijn met PSV had spelers aan moeten kunnen trekken. Nu hoeft dat niet direct een Saviola te zijn, maar toch zeker geen Ball (waar ik met alle respect voor hem nog nooit van heb gehoord).
Ah, dus eigenlijk ben je het met me eensquote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef knep het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zomaar goed te praten maar johannes de sloper moet in steeds andere bewoordingen dat al 475642 keer benadrukken.
Lees de topics van de afgelopen dagen maar " even " doorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef knep het volgende:
[..]
Je beoordeelt zelf of ze nuttig zijn?.
Ik denk eerder dat je ze murw hebt gepost middels je vele postsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Lees de topics van de afgelopen dagen maar " even " door![]()
Dan zie je een aantal malen dat ik bijval krijg van andere users bij mijn meningen en argumenten of reacties op nieuwe feiten en geruchten die ik aanlever![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk ben je het met me eens![]()
Als je dat een paar uur geleden had gezegd, had ik jullie al die tijd niet meer met mijn goed beargumenteerde ( in de zin van: nooit loze kreten, maar met onderbouwing, of je het er mee eens bent is een andere vraag! ) , en daarom vaak lange posts hoeven vermoeien![]()
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *quote:Op donderdag 1 september 2005 01:02 schreef knep het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je ze murw hebt gepost middels je vele posts.
Vooral doorgaan met dat quoten vanaf andere fora danquote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *
Ik leer snelquote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vooral doorgaan met dat quoten vanaf andere fora dan
niet liever mijn award?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *
je hebt Diego nog niet overtroffen, die vond k persoonlijk vervelenderquote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef johannes1986 het volgende:
Ik denk dat ik in ieder geval al op een paar stemmen kan rekenen
Die ziet er ook leuk uit, waar kan je die mee verdienen?quote:
volgend jaar komt ervoor jou de categorie: beste kloonquote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die ziet er ook leuk uit, waar kan je die mee verdienen?![]()
Potver, ik verheug me nu al weer op de FOK!-awards...wanneer zijn ze weer?![]()
Schandalig dat ik bij geen enkele award was genomineerd..![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt Diego nog niet overtroffen, die vond k persoonlijk vervelender
ja volkomen willekeurige onvolledige lijstjesquote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef johannes1986 het volgende:
Diego...das toch die gast die nog langere lijstjes had als ik posts?
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzienquote:Op donderdag 1 september 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja volkomen willekeurige onvolledige lijstjes
en volgens mij zagen we de afgelopen maanden ook niet, op een dagje naquote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzien
En guess wie er hem als ie zo doorgaat met zijn gebagger hem achterna gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzien
owjah, inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kalou?
Zooo, dat lijkt me niet nodig hoor, veel geouwehoer over niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo hallo gaan de topics ff snel..
ff alles terug lezen hoor
ja idd.. gaat echt helemaal nergens overquote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zooo, dat lijkt me niet nodig hoor, veel geouwehoer over niets.
quatsch Twi. De salarissen die door Monaco betaald werden voor die spelers zijn bedragen waar PSV nog niet van kan dromen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het aantrekkelijke belastingklimaat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef twi het volgende:
Toch best wel triest. Toen Monaco 't Europees zo goed deed wisten ze alsnog ondanks de leegloop aardig wat spectaculaire spelers binnen te halen. En zo'n rooskleurige financiele situatie hadden ze in dat rijkeluisstaatje ook niet.
dat kan ik pas zeggen aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef Suijk het volgende:
Jezus, wat hebben jullie een hoop volgeluld.
Wat is de conclusie, zijn jullie tevreden met Ball?
Die award neemt niemand natuurlijk serieus, daar die door een polyfan is gewonnen.quote:
Ja, gemene polyfans...foei!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die award neemt niemand natuurlijk serieus, daar die door een polyfan is gewonnen.
- Als ik het goed begrepen heb, dan hebben we dus nog tot vandaag 24:00 uur om spelers te halen in onze eigen competitie?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
Er kan nog een goede speler worden gehaald:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Huntelaar (wou eerst niet, maar staat nu overal weer voor open)
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Nu je het zo zegt.. majstorovic lijkt me echt een geschikte aankoop, spitsen heeft PSV nu wel genoeg lijkt me..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Zeker wel. En als er nog een speler uit de NL comp. bij komt, dan mag die wel degelijk in de CL uit komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
- Als ik het goed begrepen heb, dan hebben we dus nog tot vandaag 24:00 uur om spelers te halen in onze eigen competitie?
- En, zo ja, mogen die dan nog uitkomen in de Champions League? Dat niet toch?![]()
Als we nog een binnenlandse transfer kunnen doen, dan mogen we misschien nog wel een laatste aankoop verwachten ja..want als je Simons en Ferreyra niet gaat misbruiken al verdedigers, dan hebben we er maar 6, waarvan Reiziger en Ball vaak geblesseerd zijn, en Lamey en Addo onze reserve's zijn...![]()
Nee helaas niet. Ook weer pas na de winterstop. Maar hier zit volgens mij ook een beperking aan. Max 3 nieuwe spelers dacht ik. Ball en Koné zijn er alvast 2.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
- En, zo ja, mogen die dan nog uitkomen in de Champions League? Dat niet toch?![]()
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Suijk het volgende:
Ja, wat is het nou?
Ok, dus Cultheld blaat in deze.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Joenes het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.
Kerel lul niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Joenes het volgende:
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.
Want Joenes is de voorzitter van de UEFA.quote:
quote:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=314575.htmlquote:The 32 clubs in the group stage will then have a week to sign and enlist players ahead of the 1 September final deadline . A club is entitled to field 25 players from their A list over the course of the Champions League season. Youth players (born on or after 1 January 1984 and eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years since the player's 15th birthday) on the B list do not form part of that squad.
Dit zou dus betekenen dat of Kone of Ball in februari mee zou kunnen doen en niet beide spelers.quote:One player from that quota of three who has played for another club in a different European competition may be registered by the 1 February 2006 deadline for the knockout stages. For example, one player who has turned out in the UEFA Cup group stage could be signed and enrolled by a side competing in the Champions League knockout phase.
Wat dus inhoudt dat het vandaag nog mag...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Joenes het volgende:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=314575.html
En Brazilianen kunnen niet keepenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat toch geen Engelse verdediger halen.
Nu heb je dus hoogstwaarschijnlijk een soort Ostlund.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef johannes1986 het volgende:
Als we tot vanavond de tijd hebben voor nog 1 of 2 versterkingen van Nederlandse bodem, dan lijkt het me nogal slim voor PSV om nog iets te zoeken voor de verdediging..
klopt, maar daarna is er in 2004 extra geld binnengekomen uit transfers en t goede CL avontuur waardoor een groot deel van die schuld van 17 miljoen weer voldaan is. De Hypotheek is natuurlijk axtra zuur omdat we de verbouwing van het stadion helemaal zelf betaald hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef IntroV het volgende:
Toch nog maar even over de financiële situatie bij PSV. Dit stond er in het NRC een paar dagen geleden:
PSV besloot de `externe financiers' in 2004 uit te kopen voor een bedrag van 17,4 miljoen euro. Uit het jaarverslag blijkt dat de totale schuld (inclusief een bedrag van 90 miljoen voor het stadion) door die uitkoop opliep tot een bedrag van 124 miljoen euro.
Het lijkt erop dat we niet heel veel geld hebben voor grote aankopen.
sterker nog de hele eredivisie zou gehaald kunnen worden, want een deel van deze spelers is natuurlijk nooit goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Leuke namen staan er tussenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Vlaar zie ik als enige optie, en die kunnen we zonder problemen in februari inschrijven voor de Europacup.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Noem maar eens een haalbare speler die een versterking is.
Zomer en Kruys vind k nog niet goed genoeg. Samaras zou verzuipen tussen de spuitsenv an PSV. Een robbenconstructie zou voor een aantal van deze talenten misschien handig zijn. en dan graag zonder dikke transfersom. Net als bij Smit hebben we ons geen dure bult gevallen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef cultheld het volgende:
En jij vindt natuurlijk Zomer, Vormer, Kruys, Medunjanin en Samaras niet goed genoeg voor PSV.
Laten dat nou net de grootste talenten zijn in de ere
Talenten. PSV is toch een club die altijd spelers koopt voor t meteen, aangezien ze zelf geen opleiding hebben. Ik wou dat Ajax aan t nu dacht es een keer, die kopen alleen mensen uit t gare landen voor "de toekomst" om ze dan later met verlies aan Sparta oid te verkopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef cultheld het volgende:
En jij vindt natuurlijk Zomer, Vormer, Kruys, Medunjanin en Samaras niet goed genoeg voor PSV.
Laten dat nou net de grootste talenten zijn in de ere
Messi zou ook niet verkeerd zijn. Mijn punt is dat de echt grote talenten altijd welkom moeten zijn bij een club als PSV. Medunjanin en Vormer horen daar bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Talenten. PSV is toch een club die altijd spelers koopt voor t meteen, aangezien ze zelf geen opleiding hebben. Ik wou dat Ajax aan t nu dacht es een keer, die kopen alleen mensen uit t gare landen voor "de toekomst" om ze dan later met verlies aan Sparta oid te verkopen.
Maar hij raakte wel de bal!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef rubbereend het volgende:
en oja Majstorovicdie lompe boer hoef k echt niet beschamend hoe hij Beasley afzaagde op zn enkels
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Joenes het volgende:
Overigens valt me dit (op dezelfde pagina) ook op:
[..]
Dit zou dus betekenen dat of Kone of Ball in februari mee zou kunnen doen en niet beide spelers.
Ball speelde al CL en mag dus zoiezo niet meedoen, ook niet in de 2e rondequote:One player from that quota of three who has played for another club in a different European competition may be registered by the 1 February 2006 deadline for the knockout stages. For example, one player who has turned out in the UEFA Cup group stage could be signed and enrolled by a side competing in the Champions League knockout phase.
k heb waarschijnlijk niet veel meer zomer gezien dan jou, maar dat overtuigde mij nog niet. En dat alle scouts lovend zijn wil nix zeggen over Leandro was men lovend, Smit etc. etc. Scouts kunnen er ook naast zitten. Maargoed ik kan er natuurlijk net zo goed naast zitten (die kans is zelfs groterquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef cultheld het volgende:
Waarom vind je Zomer niet goed genoeg? Hoeveel minuten heb je hem zien spelen? Ik heb hem zelf niet erg vaak zien spelen, maar alle scouts zijn lovend over hem en die hebben hem dus wel nauwlettend gevolgd. Die haalt Oranje echt wel. Maar waarschijnlijk had je 2 jaar geleden ook gelachen om namen als Landzaat, Perez, Opdam, Jansen etc. dus ik neem je niks kwalijk.
Medunjanin en Vormer gaan de basis van het Nederlands elftal zeker halen en zijn nu nog haalbaar: Over een jaar niet meer.
Messi is toch wel een tikje beter dan Vormer en Zomer tochquote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Messi zou ook niet verkeerd zijn. Mijn punt is dat de echt grote talenten altijd welkom moeten zijn bij een club als PSV. Medunjanin en Vormer horen daar bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |