En guess wie er hem als ie zo doorgaat met zijn gebagger hem achterna gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzien
owjah, inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kalou?
Zooo, dat lijkt me niet nodig hoor, veel geouwehoer over niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo hallo gaan de topics ff snel..
ff alles terug lezen hoor
ja idd.. gaat echt helemaal nergens overquote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zooo, dat lijkt me niet nodig hoor, veel geouwehoer over niets.
quatsch Twi. De salarissen die door Monaco betaald werden voor die spelers zijn bedragen waar PSV nog niet van kan dromen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het aantrekkelijke belastingklimaat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef twi het volgende:
Toch best wel triest. Toen Monaco 't Europees zo goed deed wisten ze alsnog ondanks de leegloop aardig wat spectaculaire spelers binnen te halen. En zo'n rooskleurige financiele situatie hadden ze in dat rijkeluisstaatje ook niet.
dat kan ik pas zeggen aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:15 schreef Suijk het volgende:
Jezus, wat hebben jullie een hoop volgeluld.
Wat is de conclusie, zijn jullie tevreden met Ball?
Die award neemt niemand natuurlijk serieus, daar die door een polyfan is gewonnen.quote:
Ja, gemene polyfans...foei!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die award neemt niemand natuurlijk serieus, daar die door een polyfan is gewonnen.
- Als ik het goed begrepen heb, dan hebben we dus nog tot vandaag 24:00 uur om spelers te halen in onze eigen competitie?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
Er kan nog een goede speler worden gehaald:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Huntelaar (wou eerst niet, maar staat nu overal weer voor open)
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Nu je het zo zegt.. majstorovic lijkt me echt een geschikte aankoop, spitsen heeft PSV nu wel genoeg lijkt me..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef cultheld het volgende:
Er kan nog een goede speler worden gehaald:
- Zomer
- Landzaat
- De Cler
- Culina
- Touma
- Majstorovic
- Vlaar
- Medunjanin
- Huntelaar (wou eerst niet, maar staat nu overal weer voor open)
- Samaras
- Barreto
- Vormer
- Kruys
Zeker wel. En als er nog een speler uit de NL comp. bij komt, dan mag die wel degelijk in de CL uit komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
- Als ik het goed begrepen heb, dan hebben we dus nog tot vandaag 24:00 uur om spelers te halen in onze eigen competitie?
- En, zo ja, mogen die dan nog uitkomen in de Champions League? Dat niet toch?![]()
Als we nog een binnenlandse transfer kunnen doen, dan mogen we misschien nog wel een laatste aankoop verwachten ja..want als je Simons en Ferreyra niet gaat misbruiken al verdedigers, dan hebben we er maar 6, waarvan Reiziger en Ball vaak geblesseerd zijn, en Lamey en Addo onze reserve's zijn...![]()
Nee helaas niet. Ook weer pas na de winterstop. Maar hier zit volgens mij ook een beperking aan. Max 3 nieuwe spelers dacht ik. Ball en Koné zijn er alvast 2.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
- En, zo ja, mogen die dan nog uitkomen in de Champions League? Dat niet toch?![]()
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Suijk het volgende:
Ja, wat is het nou?
Ok, dus Cultheld blaat in deze.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Joenes het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.
Kerel lul niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Joenes het volgende:
Wat ik zeg. Deadline CL was afgelopen nacht om 0.00.
Want Joenes is de voorzitter van de UEFA.quote:
quote:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=314575.htmlquote:The 32 clubs in the group stage will then have a week to sign and enlist players ahead of the 1 September final deadline . A club is entitled to field 25 players from their A list over the course of the Champions League season. Youth players (born on or after 1 January 1984 and eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years since the player's 15th birthday) on the B list do not form part of that squad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |