Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef knep het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We weten nu wel dat er een speler is aangekocht die niet in de CL mag spelen.
Ga een procedure aanspannen tegen de leiding van PSV om je kaartje terug te krijgen
maar spam niet tig draadjes vol hier![]()
![]()
![]()
Maar juist het internationale succes wat er mogelijk kan zijn met PSV had spelers aan moeten kunnen trekken. Nu hoeft dat niet direct een Saviola te zijn, maar toch zeker geen Ball (waar ik met alle respect voor hem nog nooit van heb gehoord).quote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Franse competitie schrijf ik dan ook hoger aan dan de Eredivisie. Transfervrije of goedkope spelers zullen eerder naar Frankrijk toe gaan, dan naar Nederland. Het zal altijd moeilijk zijn voor een club in Nederland om echt goede spelers te halen die in de Europese top thuishoren. Naar Nederland komen doen ze niet zo snel, helaas.
Helaas zijn er zo meerdere tuupen die menen iets met PSV te hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.
Zoals Loekje bij de Feyenoord-topics nooit serieus werd genomen, hebben de PSV-ers er nu ook zo'n usertje bij.![]()
Mag ik hier wel blijven?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, ik vind johannes1986 wel aandoenlijk met zijn pogingen zoveel mogelijk lange zinloze teksten te typen en zo snel mogelijk een topic weer vol te krijgen.
Zoals Loekje bij de Feyenoord-topics nooit serieus werd genomen, hebben de PSV-ers er nu ook zo'n usertje bij.![]()
Je mag dan wel een Mod-je wezen, dat wil nog niet zeggen dat je mij kent als je 1-3 van mijn posts hebt gelezen, want er zaten toch een heel aantal nuttige bij hoor vanaf gistermorgen alquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
nog één, ik kan ze al niet meer op 1 hand tellenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zomaar goed te praten maar johannes de sloper moet in steeds andere bewoordingen dat al 475642 keer benadrukkenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is natuurlijk puur wanbeleid om Kone en Ball te kopen, die beiden niet inzetbaar zijn op Europees gebied, eigenlijk hetgeen wat PSV het afgelopen seizoen heeft gemaakt tot wat het was sportief gezien. Een kampioenschap is al lang niet meer echt opvallend, natuurlijk.
Al schopt Kone er 30 in en houdt Ball in de HCE 34 wedstrijden de 0. Wanneer je door het ontbreken van die twee op dat moment belangrijke spelers in de 1e ronde de CL uit vliegt, blijft het toch een naar gevoel.
Je beoordeelt zelf of ze nuttig zijn?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:54 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je mag dan wel een Mod-je wezen, dat wil nog niet zeggen dat je mij kent als je 1-3 van mijn posts hebt gelezen, want er zaten toch een heel aantal nuttige bij hoor vanaf gistermorgen alAlleen de laatste uren discussieer ik er even op los ja, maar daar zijn topics voor, he Golfer?
![]()
oke, maar het is erg moeilijk om in binnen zeer korte tijd bruikbare spelers aan te trekken. Dan maar een jaar wat minder of niet presteren in Europa en gewoon via de competitie Europees voetbal veilig stellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar juist het internationale succes wat er mogelijk kan zijn met PSV had spelers aan moeten kunnen trekken. Nu hoeft dat niet direct een Saviola te zijn, maar toch zeker geen Ball (waar ik met alle respect voor hem nog nooit van heb gehoord).
Ah, dus eigenlijk ben je het met me eensquote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef knep het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zomaar goed te praten maar johannes de sloper moet in steeds andere bewoordingen dat al 475642 keer benadrukken.
Lees de topics van de afgelopen dagen maar " even " doorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef knep het volgende:
[..]
Je beoordeelt zelf of ze nuttig zijn?.
Ik denk eerder dat je ze murw hebt gepost middels je vele postsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Lees de topics van de afgelopen dagen maar " even " door![]()
Dan zie je een aantal malen dat ik bijval krijg van andere users bij mijn meningen en argumenten of reacties op nieuwe feiten en geruchten die ik aanlever![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk ben je het met me eens![]()
Als je dat een paar uur geleden had gezegd, had ik jullie al die tijd niet meer met mijn goed beargumenteerde ( in de zin van: nooit loze kreten, maar met onderbouwing, of je het er mee eens bent is een andere vraag! ) , en daarom vaak lange posts hoeven vermoeien![]()
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *quote:Op donderdag 1 september 2005 01:02 schreef knep het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je ze murw hebt gepost middels je vele posts.
Vooral doorgaan met dat quoten vanaf andere fora danquote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *
Ik leer snelquote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vooral doorgaan met dat quoten vanaf andere fora dan
niet liever mijn award?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
* Doet gewoon zijn best om Cultheld te overtreffen en op die manier bij de volgende FOK!-verkiezingen zowel de prijs voor de meest irritante user als grootste klootzak onder de users in de wacht te slepen *
je hebt Diego nog niet overtroffen, die vond k persoonlijk vervelenderquote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef johannes1986 het volgende:
Ik denk dat ik in ieder geval al op een paar stemmen kan rekenen
Die ziet er ook leuk uit, waar kan je die mee verdienen?quote:
volgend jaar komt ervoor jou de categorie: beste kloonquote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die ziet er ook leuk uit, waar kan je die mee verdienen?![]()
Potver, ik verheug me nu al weer op de FOK!-awards...wanneer zijn ze weer?![]()
Schandalig dat ik bij geen enkele award was genomineerd..![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt Diego nog niet overtroffen, die vond k persoonlijk vervelender
ja volkomen willekeurige onvolledige lijstjesquote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef johannes1986 het volgende:
Diego...das toch die gast die nog langere lijstjes had als ik posts?
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzienquote:Op donderdag 1 september 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja volkomen willekeurige onvolledige lijstjes
en volgens mij zagen we de afgelopen maanden ook niet, op een dagje naquote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat belangrijker is,we de komende maanden voorlopig niet meer terugzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |