Eh, jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Interessant!.
Heb jij een verklaring?
Leelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze is vast niet RK.
[afbeelding]
Vandaar.
Denk 't ook. Vele factoren, en daarom ook vele 'soorten' homo's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat homosexualiteit in essentie genetisch is, maar van zoveel factoren afhangt dat je niet kan zeggen "bij dat individu is het begonnen". Het was toch ook iets met de blootstelling aan testosteron tijdens de zwangerschap enzo?
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor. Dat is ook dom. Maar ik ben wel van mening dat geaardheid is aangeboren. Het ligt echter daarna aan factoren of het ook tot uiting komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk 't ook. Vele factoren, en daarom ook vele 'soorten' homo's.
Net zoals er ook veel hetero's zijn met een 'vrouwelijke motoriek' etc.
Neuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor.
bij mij was die factor dan denk ik KP...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor. Dat is ook dom. Maar ik ben wel van mening dat geaardheid is aangeboren. Het ligt echter daarna aan factoren of het ook tot uiting komt.
Wat kijkt die woest zeg...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze is vast niet RK.
[afbeelding]
Vandaar.
Woah, hoe oud was hij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef creno het volgende:
[..]
bij mij was die factor dan denk ik KP...
voor hij uit de kast kwam had ik een relatie met een meisje
volgens mij probeerde ie een geile look op te zetten.... MISLUKTquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat kijkt die woest zeg...
uhhhquote:
Ja, geweldig grappige film was dat inderdaad!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
En deze foto moet ook in dít topic!
[afbeelding].
Nu wil ik niet gelijk iedereen die ik suf vind gedragen gelijk afkaken, maar deze 'look' is inderdaad weinig, om het zo uit te drukken, 'geil' :-/quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
volgens mij probeerde ie een geile look op te zetten.... MISLUKT
Doe es?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig kan ik wel geil kijken, vooral als jezus aan mn bek bengelt.
ja zou dat niet helpen voor je uitslagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig kan ik wel geil kijken, vooral als jezus aan mn bek bengelt.
Uitslag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zou dat niet helpen voor je uitslag
koelen met wijwater ??
jeugdig!!quote:
Stroekie, geweldig verhaal. Ik ben helemaal turf fan dus die ultimate peat zou ik graag proberen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zou dat niet helpen voor je uitslag
koelen met wijwater ??
Nah, je kunt t op zich al wel zien, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben ook niet (geheel) uit de kast.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nah, je kunt t op zich al wel zien, hoor
Wonderer heb je nu niet wijwater en vuurwater door elkaar gehaald?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stroekie, geweldig verhaal. Ik ben helemaal turf fan dus die ultimate peat zou ik graag proberen...
Vertel maar eerst wat je bedoelde met voorgaande uitspraakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zucht* nu moet ik mijn taal kuisen omdat er zich minderjarigen zich op het forum bevinden :-/
neehoor, doe ik ook niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zucht* nu moet ik mijn taal kuisen omdat er zich minderjarigen zich op het forum bevinden :-/
Nu ja, zoals men in de middeleeuwen zeiden dat zo'n jongen ogen had alsof 'ie door een incubus/succubus (weet nooit welke van de twee) bezocht wasquote:
Dat je er als een homo uitziet, denk ik dat ie bedoelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
Vertel maar eerst wat je bedoelde met voorgaande uitspraak
Lekker dan. En ben ik nog een succubus ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat je er als een homo uitziet, denk ik dat ie bedoelt.
Op basis van een paar foto's?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, bepaalde sociaal intelligente mensen wisten het ook al eeuwen van mij, hoor...
Dat was een random quote, zodat je zeker wist dat ik het tegen jou had. Beetje onhebbelijkheid van mequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wonderer heb je nu niet wijwater en vuurwater door elkaar gehaald?
of zou de pastoor daarom zo graag "zegenen"
ennu die peat dat komt dus in de toekomst als de nieuwe oogst van Bruichladdich na de herstart (2001) in de verkoop komt
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker dan. En ben ik nog een succubus ook.
En daar heeft ie dan die pfeiffer van he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!
Nagenoeg..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op basis van een paar foto's?.
PS je username vernueckt de layout.
Wat heeft dat met mn ogen te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!
Ocharmequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga trouwens eens richting bed op de grond liggende matrassen..
Incubus is de mannelijke variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga maar es naar een gaybar, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mn ogen te maken.
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom benquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga maar es naar een gaybar, dan zie je wat ik bedoel.
Zeer typisch.
Maar ik weet niet welke van de twee men nu bedoeldequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Incubus is de mannelijke variant.
Volgens mij hebben ze d'r graag 14jarigen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom ben
Fair enoughquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom ben
Nu ja, daar niet per sé, maar het zal je dáár iig wčl opvallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
En wie zegt dat ik graag mensen uit een gaybar wil.
nee hoor geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was een random quote, zodat je zeker wist dat ik het tegen jou had. Beetje onhebbelijkheid van meBeter dan niet quoten, trouwens *kuchrockykuch*
Ik weet niet precies op welke legende je doelt. Ik weet niet zo heel veel van incubi/succubi. Ik meen me iets te herinneren van dat de incubi onvruchtbaar zijn en de succubi bij de mannen 's nachts zaad halen om duivels te creeren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, daar niet per sé, maar het zal je dáár iig wčl opvallen.
't viel mij wel op.
Dan is het 't laatstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies op welke legende je doelt. Ik weet niet zo heel veel van incubi/succubi. Ik meen me iets te herinneren van dat de incubi onvruchtbaar zijn en de succubi bij de mannen 's nachts zaad halen om duivels te creeren...
Nee, ik kan aan iemands ogen een sterk vermoeden krijgen dat 'ie homo is..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
Dus jij kan aan iemands ogen afzien of het een homo is?
Euh... Ik geloof wel dat je homo's kunt herkennen aan de ogen, maar meer op een andere manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Fair enough
Ik zie vaak homo's met zeer uitgesproken ogen, soms intens, soms vrouwelijk, enfin, markant iig.
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog welquote:
Ik dacht het, maar zei het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog wel
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog wel
Proberen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook..
Dan valt het je toch ook op?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook..
Ben je nog steeds op?! Naar bed jij!quote:
tis nachtquote:
Zie je nou wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, je hebt wel lieve oogjes. Maar blauw is toch mooier.
Dat zou een hetero gewoon nooit zeggen! :^Dquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:43 schreef TehRockstar het volgende:
Wat? Dat blauwe ogen mooier zijn?
Ik heb geen zaadvragende ogen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zie je nou wel?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat zou een hetero gewoon nooit zeggen! :^D
Oh god is dat nu reeds een algemeen bekend begrip of heb ik dat hier zitten rondspuien? Minderjarigen lezen dit trouwens ook hoor, dus wees zuinig met die vuilpraterij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen zaadvragende ogen!.
Doorzuigen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen zaadvragende ogen!.
Bij een gewone hetero zou daar geen bloos-smiley staan maar een kots-smileyquote:
die rocky !quote:
Je bedoelt of iemand homo is?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me een keer zo gruwelijk vergist, dat ik het nu niet meer durfMaar stiekem denk ik van wel hoor. Ik zeg het alleen niet meer.
quote:
Yeah. Lang verhaal maar we konden er uiteindelijk wel om lachen. En hij dacht dat ik lesbisch was dus we stonden meteen quitte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt of iemand homo is?.
je kon het gewoon nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:26 schreef TehRockstar het volgende:
Stepsmet school gedaan
vreeschlijk
Ik, maar daar zit je vast niet op te wachten.quote:
Alleen een virtuelequote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef TehRockstar het volgende:
Heb je een penis?
Nee hoor, niks mis met jou
Ik ook, maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik hoef geen virtuele piemel. Ik wil een echte.
Klopt... sluit dat iets uit dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens wel een.![]()
Ik dacht dat je getrouwd was
Ik bedoel eentje voor mezelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef TehRockstar het volgende:
Heb je dan geen beschikking over een penis?
Ja. Veel handiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:00 schreef TehRockstar het volgende:
Lol, ipv van een vagina?
Transseksueel, en nee, dat ben ik niet.quote:
Want?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig maar, dat soort mensen bevallen me niet.
Ik geloof er geen reet van dat het echt mensen van een ander geslacht zijnquote:
Ja hoor. Droom lekker verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat het echt mensen van een ander geslacht zijn
Kortom het gaat nog steeds niet lekker met je?quote:
Morningsickness!!!quote:
Ik heb gore automatenkoffie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:07 schreef Semisane het volgende:Mogge allen ten zame Ik heb zoet zachte dropjes.
Wil je een dropje van mij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb gore automatenkoffie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
vandaag mag ik weer lang gaan werken, tot 8 uur
Oh het is vrijwillig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
vandaag mag ik weer lang gaan werken, tot 8 uur
Tegen die tijd dat dat dropje hier is, is het een hard zout dropje.quote:
Ik zal het luchtdicht verpakken en bewaren voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat dat dropje hier is, is het een hard zout dropje.
*knuf*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef Weemz het volgende:
Hello. And another boring, lonely day to go.
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef TehRockstar het volgende:
Blijkt dat ik een enorm felle reactie heb op cactussen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.
Oei...das best naar...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik was er bij mn moeders huis even met mn arm overheen gegaan en 20 minuten later zat mn hele lichaam onder de bulten anblaren waardoor ik vannacht geen oog heb dicht gedaan
Of juist wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.
Hoeft niet meer, ik had hem van de tafel geduwd van schrik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oei...das best naar...Kaktus de deur uit lijkt me?
Foto van de kaktus?....ach hoeft niet....heb er al een stuk of 4 op mijn bureau staan...weet hoe die dingen eruit zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik had hem van de tafel geduwd van schrik.Foto anyone?
Nou...gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stage is geregeld en ik heb er zin in!
ja echt ik heb zowaar zin in mijn stage
een leuke begeleidster, die hardstikke aardig overkomt, een leuke school gevuld met meisjes (nee letterlijk, misschien dat er hier en daar een verwaalde jongen rondloopt maar de samenstelling is 98% meisje) en het is niet ver weg!
*dank je*quote:
Lijkt me een goed plan met dit weer.....ik ben al blij dat ik airco heb hieroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef Weemz het volgende:
[..]
*dank je*
misschien ga ik wel naar 't strand ofzo, maar dan moet ik eerst wat vriendjes en vriendinnetjes bellen...
Als dat maar geen invloed heeft op je postgedrag.quote:
Ik heb openstaande balkondeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan met dit weer.....ik ben al blij dat ik airco heb hiero
Ja 't is hier niet echt warm ofzo, maar gewoon... I'm bored.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef Semisane het volgende:
Lijkt me een goed plan met dit weer.....ik ben al blij dat ik airco heb hiero
Wij ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja 't is hier niet echt warm ofzo, maar gewoon... I'm bored.
En wanneer is de music hall?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
Eindhoof, had ik je toch verteld...
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, een positieve post van CB.
in het bos?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...
jij hoort ook ubervrolijk te zijn nu je Pardoes bent gaan checken
In het bos?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...
jij hoort ook ubervrolijk te zijn nu je Pardoes bent gaan checken
we moesten hem afnokken op een gegeven moment, maar we wilden nog niet wegquote:
de efteling?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In het bos?
En Pardoes bent gaan checken?
ok...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je praat in raadsels kind.
ben net een half uur wakker, moet nog douchen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zeg, het is nu tijd voor bier.
Ik heb alleen ruzie met m'n stamkroeg. Ze hebben de Koninck niet meer op het vat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben net een half uur wakker, moet nog douchen....
maar ik doe met je mee
Altijd een mooi plekje. mits je wat licht heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
we moesten hem afnokken op een gegeven moment, maar we wilden nog niet weg
dus hebben we met wat flessen bier ons sluitdrankje in het bos voortgezet.
daar gaat hun omzet!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb alleen ruzie met m'n stamkroeg. Ze hebben de Koninck niet meer op het vat.
dat werd het vanzelf...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Altijd een mooi plekje. mits je wat licht heb.
Bier nu!!!
Dan kun je mooi op die dag bier gaan drinken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef Cazman het volgende:
yay, nieuwe rooster zegt: Casje heeft voortaan elke woensdag vrij!!
Vooral als je dan wat te doen hebt. Dat wordt weer zoeken naar vertierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat werd het vanzelf...
woensdagen vrij.... relaxed!
met wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je mooi op die dag bier gaan drinken.
Dat weet ik, ik was zelf een grootverbruiker van dat spul.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
WEL, koninck is het beste bier na Murphy's
Blijf je ons lastigvallen met die bamiroerder?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf je ons lastigvallen met die bamiroerder?
Dat weet ik, ik zit altijd vol goede ideeën.quote:
nee, dat weet ze nog niet, maar daar komt ze vanzelf achterquote:
I see a Aquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef anne1982 het volgende:
[..]
nee, dat weet ze nog niet, maar daar komt ze vanzelf achter
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef anne1982 het volgende:
[..]
nee, dat weet ze nog niet, maar daar komt ze vanzelf achter
Mag ik het ontbrekende woord in vullen? mag ik? mag ik?quote:
Onderbouw je (gore kut)mening!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag ik het ontbrekende woord in vullen? mag ik? mag ik?
LE-LIJK
Mond!!!! Spoelen!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Onderbouw je (gore kut)mening!
Alsof ik naar Jackie Chan kijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Onderbouw je (gore kut)mening!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, tuit ze dan maar even he? Wees je er bewust van!
Als CB het weer serieus over tieten heeft dan gaat het goed met hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
TIETEN
en die muurprent wil ik ook...nouja...zoiets dan...
TIETEN
En dan wil ik dat ze me van alles over Bart gaat vertellenquote:
Bier en Tietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als CB het weer serieus over tieten heeft dan gaat het goed met hem.
Tegen een gereduceerd tarief kan ik ook wel een boekje opendoen hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef anne1982 het volgende:
[..]
En dan wil ik dat ze me van alles over Bart gaat vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |