Dat je er als een homo uitziet, denk ik dat ie bedoelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
Vertel maar eerst wat je bedoelde met voorgaande uitspraak
Lekker dan. En ben ik nog een succubus ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat je er als een homo uitziet, denk ik dat ie bedoelt.
Op basis van een paar foto's?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, bepaalde sociaal intelligente mensen wisten het ook al eeuwen van mij, hoor...
Dat was een random quote, zodat je zeker wist dat ik het tegen jou had. Beetje onhebbelijkheid van mequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wonderer heb je nu niet wijwater en vuurwater door elkaar gehaald?
of zou de pastoor daarom zo graag "zegenen"
ennu die peat dat komt dus in de toekomst als de nieuwe oogst van Bruichladdich na de herstart (2001) in de verkoop komt
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker dan. En ben ik nog een succubus ook.
En daar heeft ie dan die pfeiffer van he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!
Nagenoeg..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op basis van een paar foto's?.
PS je username vernueckt de layout.
Wat heeft dat met mn ogen te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neenee, bezocht door een (of incubus), was het populaire geloof. Zorgvuldig lezen!
Ocharmequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga trouwens eens richting bed op de grond liggende matrassen..
Incubus is de mannelijke variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga maar es naar een gaybar, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mn ogen te maken.
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom benquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga maar es naar een gaybar, dan zie je wat ik bedoel.
Zeer typisch.
Maar ik weet niet welke van de twee men nu bedoeldequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Incubus is de mannelijke variant.
Volgens mij hebben ze d'r graag 14jarigen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom ben
Fair enoughquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leg het alsjeblieft uit aangezien ik DAAR de komende jaren nog niet welkom ben
Nu ja, daar niet per sé, maar het zal je dáár iig wčl opvallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
En wie zegt dat ik graag mensen uit een gaybar wil.
nee hoor geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was een random quote, zodat je zeker wist dat ik het tegen jou had. Beetje onhebbelijkheid van meBeter dan niet quoten, trouwens *kuchrockykuch*
Ik weet niet precies op welke legende je doelt. Ik weet niet zo heel veel van incubi/succubi. Ik meen me iets te herinneren van dat de incubi onvruchtbaar zijn en de succubi bij de mannen 's nachts zaad halen om duivels te creeren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, daar niet per sé, maar het zal je dáár iig wčl opvallen.
't viel mij wel op.
Dan is het 't laatstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies op welke legende je doelt. Ik weet niet zo heel veel van incubi/succubi. Ik meen me iets te herinneren van dat de incubi onvruchtbaar zijn en de succubi bij de mannen 's nachts zaad halen om duivels te creeren...
Nee, ik kan aan iemands ogen een sterk vermoeden krijgen dat 'ie homo is..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
Dus jij kan aan iemands ogen afzien of het een homo is?
Euh... Ik geloof wel dat je homo's kunt herkennen aan de ogen, maar meer op een andere manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Fair enough
Ik zie vaak homo's met zeer uitgesproken ogen, soms intens, soms vrouwelijk, enfin, markant iig.
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog welquote:
Ik dacht het, maar zei het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog wel
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, jongen, dat komt nog wel
Proberen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook..
Dan valt het je toch ook op?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of hij is toch gewoon hetero, dan kan ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |