Ja, geweldig grappige film was dat inderdaad!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
En deze foto moet ook in dít topic!
[afbeelding].
Nu wil ik niet gelijk iedereen die ik suf vind gedragen gelijk afkaken, maar deze 'look' is inderdaad weinig, om het zo uit te drukken, 'geil' :-/quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
volgens mij probeerde ie een geile look op te zetten.... MISLUKT
Doe es?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig kan ik wel geil kijken, vooral als jezus aan mn bek bengelt.
ja zou dat niet helpen voor je uitslagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig kan ik wel geil kijken, vooral als jezus aan mn bek bengelt.
Uitslag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zou dat niet helpen voor je uitslag
koelen met wijwater ??
jeugdig!!quote:
Stroekie, geweldig verhaal. Ik ben helemaal turf fan dus die ultimate peat zou ik graag proberen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zou dat niet helpen voor je uitslag
koelen met wijwater ??
Nah, je kunt t op zich al wel zien, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben ook niet (geheel) uit de kast.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nah, je kunt t op zich al wel zien, hoor
Wonderer heb je nu niet wijwater en vuurwater door elkaar gehaald?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stroekie, geweldig verhaal. Ik ben helemaal turf fan dus die ultimate peat zou ik graag proberen...
Vertel maar eerst wat je bedoelde met voorgaande uitspraakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zucht* nu moet ik mijn taal kuisen omdat er zich minderjarigen zich op het forum bevinden :-/
neehoor, doe ik ook niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zucht* nu moet ik mijn taal kuisen omdat er zich minderjarigen zich op het forum bevinden :-/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |