Eh, jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Interessant!.
Heb jij een verklaring?
Leelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze is vast niet RK.
[afbeelding]
Vandaar.
Denk 't ook. Vele factoren, en daarom ook vele 'soorten' homo's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat homosexualiteit in essentie genetisch is, maar van zoveel factoren afhangt dat je niet kan zeggen "bij dat individu is het begonnen". Het was toch ook iets met de blootstelling aan testosteron tijdens de zwangerschap enzo?
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor. Dat is ook dom. Maar ik ben wel van mening dat geaardheid is aangeboren. Het ligt echter daarna aan factoren of het ook tot uiting komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk 't ook. Vele factoren, en daarom ook vele 'soorten' homo's.
Net zoals er ook veel hetero's zijn met een 'vrouwelijke motoriek' etc.
Neuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor.
bij mij was die factor dan denk ik KP...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De menselijke sexualiteit is VEEL te ingewikkeld om het toe te schrijven aan slechts een factor. Dat is ook dom. Maar ik ben wel van mening dat geaardheid is aangeboren. Het ligt echter daarna aan factoren of het ook tot uiting komt.
Wat kijkt die woest zeg...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze is vast niet RK.
[afbeelding]
Vandaar.
Woah, hoe oud was hij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef creno het volgende:
[..]
bij mij was die factor dan denk ik KP...
voor hij uit de kast kwam had ik een relatie met een meisje
volgens mij probeerde ie een geile look op te zetten.... MISLUKTquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat kijkt die woest zeg...
uhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |