En wanneer is de music hall?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
Eindhoof, had ik je toch verteld...
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, een positieve post van CB.
in het bos?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...
jij hoort ook ubervrolijk te zijn nu je Pardoes bent gaan checken
In het bos?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een dag vrij, en vanacht nadat we van mn werk warenm geschopt was het erg gezellig in het bos...
jij hoort ook ubervrolijk te zijn nu je Pardoes bent gaan checken
we moesten hem afnokken op een gegeven moment, maar we wilden nog niet wegquote:
de efteling?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In het bos?
En Pardoes bent gaan checken?
ok...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je praat in raadsels kind.
ben net een half uur wakker, moet nog douchen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zeg, het is nu tijd voor bier.
Ik heb alleen ruzie met m'n stamkroeg. Ze hebben de Koninck niet meer op het vat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben net een half uur wakker, moet nog douchen....
maar ik doe met je mee
Altijd een mooi plekje. mits je wat licht heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
we moesten hem afnokken op een gegeven moment, maar we wilden nog niet weg
dus hebben we met wat flessen bier ons sluitdrankje in het bos voortgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |