Ben je nog steeds op?! Naar bed jij!quote:
tis nachtquote:
Zie je nou wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, je hebt wel lieve oogjes. Maar blauw is toch mooier.
Dat zou een hetero gewoon nooit zeggen! :^Dquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:43 schreef TehRockstar het volgende:
Wat? Dat blauwe ogen mooier zijn?
Ik heb geen zaadvragende ogen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zie je nou wel?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat zou een hetero gewoon nooit zeggen! :^D
Oh god is dat nu reeds een algemeen bekend begrip of heb ik dat hier zitten rondspuien? Minderjarigen lezen dit trouwens ook hoor, dus wees zuinig met die vuilpraterij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen zaadvragende ogen!.
Doorzuigen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen zaadvragende ogen!.
Bij een gewone hetero zou daar geen bloos-smiley staan maar een kots-smileyquote:
die rocky !quote:
Je bedoelt of iemand homo is?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me een keer zo gruwelijk vergist, dat ik het nu niet meer durfMaar stiekem denk ik van wel hoor. Ik zeg het alleen niet meer.
quote:
Yeah. Lang verhaal maar we konden er uiteindelijk wel om lachen. En hij dacht dat ik lesbisch was dus we stonden meteen quitte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt of iemand homo is?.
je kon het gewoon nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:26 schreef TehRockstar het volgende:
Stepsmet school gedaan
vreeschlijk
Ik, maar daar zit je vast niet op te wachten.quote:
Alleen een virtuelequote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef TehRockstar het volgende:
Heb je een penis?
Nee hoor, niks mis met jou
Ik ook, maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik hoef geen virtuele piemel. Ik wil een echte.
Klopt... sluit dat iets uit dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens wel een.![]()
Ik dacht dat je getrouwd was
Ik bedoel eentje voor mezelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef TehRockstar het volgende:
Heb je dan geen beschikking over een penis?
Ja. Veel handiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:00 schreef TehRockstar het volgende:
Lol, ipv van een vagina?
Transseksueel, en nee, dat ben ik niet.quote:
Want?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig maar, dat soort mensen bevallen me niet.
Ik geloof er geen reet van dat het echt mensen van een ander geslacht zijnquote:
Ja hoor. Droom lekker verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat het echt mensen van een ander geslacht zijn
Kortom het gaat nog steeds niet lekker met je?quote:
Morningsickness!!!quote:
Ik heb gore automatenkoffie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:07 schreef Semisane het volgende:Mogge allen ten zame Ik heb zoet zachte dropjes.
Wil je een dropje van mij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb gore automatenkoffie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
vandaag mag ik weer lang gaan werken, tot 8 uur
Oh het is vrijwillig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
vandaag mag ik weer lang gaan werken, tot 8 uur
Tegen die tijd dat dat dropje hier is, is het een hard zout dropje.quote:
Ik zal het luchtdicht verpakken en bewaren voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat dat dropje hier is, is het een hard zout dropje.
*knuf*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef Weemz het volgende:
Hello. And another boring, lonely day to go.
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef TehRockstar het volgende:
Blijkt dat ik een enorm felle reactie heb op cactussen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.
Oei...das best naar...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik was er bij mn moeders huis even met mn arm overheen gegaan en 20 minuten later zat mn hele lichaam onder de bulten anblaren waardoor ik vannacht geen oog heb dicht gedaan
Of juist wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weten wij dus welke kamerplant we je niet hoeven te geven als je ooit op jezelf gaat wonen.
Hoeft niet meer, ik had hem van de tafel geduwd van schrik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oei...das best naar...Kaktus de deur uit lijkt me?
Foto van de kaktus?....ach hoeft niet....heb er al een stuk of 4 op mijn bureau staan...weet hoe die dingen eruit zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik had hem van de tafel geduwd van schrik.Foto anyone?
Nou...gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stage is geregeld en ik heb er zin in!
ja echt ik heb zowaar zin in mijn stage
een leuke begeleidster, die hardstikke aardig overkomt, een leuke school gevuld met meisjes (nee letterlijk, misschien dat er hier en daar een verwaalde jongen rondloopt maar de samenstelling is 98% meisje) en het is niet ver weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |