Weblauncher link plaatsenquote:~open 194.146.194.214
De beschikbare missies kun je vinden in de America's ArmyMaps map, zonder de aao extensiequote:~open MOUT_McKenna
quote:~mpcheat changeclass d
Ja, en een linkje naar het vorrige topic, alleen fok heeft zogenaamde "database problemen" als ik de OP aan probeer te passen, dus dat verander ik morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mooi. Alleen is het misschien handig om 1 linkje naar 2.4 neer te zetten ipv allemaal 2.3
Nee dat is : EWZquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Flyingdutchman, is dat ook je ingame nick of niet?
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=1N79CWC6SBO1X0VIRFBNX8QJDIquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef SamuraiJack het volgende:
Kan iemand even Sounds.cab hosten? Want ik krijg die installatie niet meer aan de gang.
haha kom ik aan met mijn 1800 en geupgrade g-force 2 en nog maak ik jullie in...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef Dacide het volgende:
Flexie![]()
Ik heb zelf ook maar een P4 2,4ghz, 768mb ram, geforce mx420, audigy
Yup yup, volgende week vrij dus dat word stevig nachtbraken op Bridge met m16 rechts, blik bier links en J in de mondhoek...... kan niet wachte...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Dacide het volgende:
Fronsertje
Kom je ook nog eens een kijkje nemen...
En mijn honor is op 63 punten na 12, toch weer een stap richting de 25quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef Dacide het volgende:
Ow, bestaat de clan dan nog
Ik laat voor eeuwig mijn nickname voortgaan door de tag [FOK!]... maar een echte clan?....
Zoals vroeger wordt het nooit meer. maaaaar.... zolang wij nog af en toe eens een kogel afvuren tegen de opfor.... zolang blijft de spirit van onze clan in ere
wijze woorden ja
Lastig hoorquote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef Burning_Eye het volgende:
mijn americas army doet het niet![]()
want ik het spel geinstalleerd heb enz. enz.
maaar als ik het spel dan opstart krijg ik dat laadschermpje en dan krijg je zon weigerend geluidje te horen en dan gaat het laadscherm weg en doet iet niks meer![]()
sys specs = systeem specificatiesquote:Op maandag 5 september 2005 19:23 schreef Burning_Eye het volgende:
uh ik heb laatst simcity 4 geinstallerd:P en het heeft nooit gedraaid en wat je met sys specs bedoelt weet ik niet:D
Rot op spammerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Burning_Eye het volgende:
het beleid van koning pinteman, is een regime dat haast niet strakker kan, deze leider bestempeld ons lot, de pinteman, onze god!
Oeps, sry, wilde op wijzigen duwen maar drukte perongelijk op quote, vandaar 2 bijna dezelfde postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:17 schreef wp160366 het volgende:
Dus als je bij Deployment op Missies klikt, en dan een missie selecteert en op Deploy duwt, dan zijn de servers bij Internet allemaal servers met die Missie, of begrijp ik het verkeerd?
En hoe komt het dat ik na completion van de airborne school, nergens ranger school zie?
En hoe kan je je honor level zien?
Bedankt
decide ijk ff hier naarquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:52 schreef Burning_Eye het volgende:
512MB RAM
Prossecor AMD Athlon(tm) Processor, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
305 MB Gebruikt, 944MB Beschikbaar
DirectX 9.0c
Ik durf bijna mijn hand in het vuur te steken dat het niet aan je systeem ligt.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
decide ijk ff hier naar![]()
want AA doet het nog steeds niet![]()
True, ach het is een goede investeringquote:Op woensdag 7 september 2005 16:14 schreef Flyingdutchman het volgende:
Alleen is BF2 niet gratis ....![]()
Inderdaad wie-weet, AA is ook zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Dacide het volgende:
Ach en misschien komt er ooit een dusdanig grote update van AA dat jij direct die BF2 in de prullebak kiept en weer lekker "FRAG OUT" gaat schreeuwen.
cheers mate.
Ik ken de weg echt nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tering Courtyard is best wel moeilijk...
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=26868quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ken de weg echt nog nietMaarja, wat wil je na 2 uurtjes ofzo
Ja man weer eens kijken hierquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef Dacide het volgende:
Hey MArty, jou ken ik idd nog wel ja.
Is alweer tijdje geleden dat we gefragged hebben met de oude garde.
Leuk dat je ff komt buurten.
Dan neem ik uiteraard ook mijn KIA mee. Die FR gaat vanzelf wel weer omhoog omdat ik alleen in het begin heb zitten kloten. Vooral mijn ROE bij Weapons Cache loopt de spuigaten uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het kan wel op een of andere manier. Ik heb andere gezien die het ook hebben gedaan, althans, die namen alles mee dan, niet alleen hun kills, maar dat wil je volgensmij niet toch of wel?
Alleen kills meenemen lijkt me sterk, dan zou iedereen dat continu doen, en zn kia laten staan
quote:Direct Action
Posted: September 19, 2005 - by [Dev]Poland
Hello America's Army Community! It's been a while, but we've got so much to tell you in this fall's edition of the SITREP!
[Dev]Poland here, your America's Army Lead Designer, with an advance preview of our next release, entitled: Direct Action. This upcoming America's Army version is packed with new content and is perhaps our most solid product to date.
Tournament Mode Enhancements
We've applied significant effort to our Tournament Mode based on feedback provided by our Beta Testers and members of the Competitive Online Gaming Community.
Here are just a few of the enhancements we're deploying in Direct Action:
Direct Action Support in AASM
CAL/CPL enhancements
Improved UI functionality
Ability to start TM from within the game interface
Support for additional mission planning
Fixed ghosting bug (which appeared in 2.4)
Simplified user options
Tournament Results sent directly to our database (soon to be available through our Website and possibly even RSS or XML feeds)
Our goal is to continue improving America's Army Tournament Mode to meet and exceed the expectations of the competitive gaming community at-large, while also making the setup and administration easy, whether you're creating a local LAN event with a few friends or conducting a regional competition in Direct Action.
New Training Map: Shoot House (BCT MOUT)
We upgraded our MOUT training to provide players with a more complex and demanding scenario that reinforces the need for critical thinking, friend-vs.-foe recognition and an overall competitive challenge. In short, a training mission that is fun, customized and encourages you to try again.
Welcome to the Shoot House (BCT MOUT)! Shoot House is modeled after the US Army's Urban Combat Training courses. Players will select either an M4A1 Carbine rifle or an M9 Beretta pistol and several Flashbang grenades. Players will enter a house packed with randomly placed, pop-up targets. You will engage up to 10 targets and they may not always be in the same position each time you attempt the Shoot House. Some targets are hostile enemy, but others are friendly forces and civilian noncombatants. Players will have to make split-second "shoot/don't shoot" decisions.
Shoot House is fast paced; you'll complete it in less than 5 minutes with your results tracked, timed and scored. You must earn enough points to get a "GO", or you will have to try again. All results will be stored in the database and individual Personnel Jackets - plus we're deploying a competitive Scoreboard on the America's Army Web-site that will rank players based on several categories for both M4A1 and M9.
Players will only have to complete Shoot House once, but there's no limit to how many times you can try. At the end of Shoot House players will get a full AAR from a Drill Sergeant, customized to your performance.
New Multiplayer Maps: Extraction and Dockside
SF Extraction is a daytime urban mission where both teams must race to retrieve a briefcase containing sensitive information about terrorist operatives. Each team must locate and secure this one briefcase and then carry it to their extraction point successfully. The team that successfully extracts with the briefcase in hand wins! This mission's spawn points, and extraction points (1 per team) - are all randomly selected each round.
Extraction has a unique "Carryable" Objective, and only after the objective is picked up will the final extraction point be revealed. This is built-up city map with a centralized "choke point" and lots of sniping opportunities
SF Dockside is a small tournament map (9 x 9 players) which takes place during a stormy night in an industrial harbor setting. Both teams must locate and secure two cargo containers containing biological agents. The first team to secure and hold both containers wins! This mission's spawn points and container locations are randomly selected each round. This mission also features breachable doors, and usable automatic doors.
Each new round the positions of the objectives change, compelling players to work as a team or risk being picked apart by a more organized enemy. This is a densely constructed, close-quarters, nighttime map under a stormy sky. Dockside is easy to learn but the challenge is significant!
Command Post
The new "Command Post" provides a simple to use and easy to understand interface to the most common administrative functions provided by the America's Army game server. In other words, Server Administrators can run and manage their servers entirely through an easy-to-use GUI.
Mission Selection via GUI
Player Management
Ban List Management
Change server to Tournament Mode and back again from within GUI without editing INI
Server Admins can start and stop maps, change maps on-the-fly, move players to other teams - complete control via GUI.
Accuracy and CEM changes
We've modified the way weapons handle in Direct Action. Essentially these changes are intended to model our weaponry and overall accuracy in a more realistic manner - while still retaining fun factor and playability. This is necessary to advance development and usage of actual U.S. Army simulation training modules utilizing the core America’s Army game as a base. This of course benefits the Public game as well. To suggest this was difficult would be a huge understatement. In particular, Auto-Fire has received a lot of attention. You'll need to seek good firing posture and take careful aim - otherwise you're laying down a whole lot of suppression fire (which is great, but you'd best be prone first).
Adjusted Recoil
When firing in full auto the recoil gradually increases before levelling out. This more realistically portrays the controllability of automatic fire and promotes shooting in bursts or single-fire.
Damage Hindrance System
Physical reactions to damage have been enhanced. A camera shift will occur when players are hit to display pain; also to promote taking aim to make the first shot count. Other effects are also included such as view shifts when receiving falling damage.
Grenade Enhancements
Grenade kill radius has been dropped to a more realistic 5 meters (from 10) with fragment damage causing a gun down stun effect allowing room clearing assaults to still be successful.
CEM Adjustments
The CEM has been modified to cause very large increases in movement whenever sight mode is initiated. This added realism will promote the concept that a player needs their sights up if they want to shoot accurately. In addition to this, transparency has been added to the 2D sights for more realism and to make them easier to use. CEM bonuses due to proximity to other teammates have been adjusted as follows: highest bonus given when in close proximity to the Squad Leader, next highest bonus given when in close proximity to your Fireteam Leader, and a small bonus now given when in close proximity to any teammate (promoting teamwork).
Added Horizontal Hand Tremor
Previously only up and down breathing aim wander was noticeable on most weapons. Now more left and right wander has been added to more effectively portray arm tremor when weapon sights are up.
Bunny Hopping Deterrents
Players can no longer reload while in mid jump or jump while a reload is occurring. In addition the jump key is limited with a stall time between each jump. These two additions should deter most bunny hopping outright, however once a player becomes accustomed to the changes they can go anywhere they originally could in a speedy manner.
This is not a tactic anyone would employ in the real-world, so we're seeking to eradicate it in America's Army.
Beta Design Committee
We've assembled a Design Committee comprising of several of our top beta testers (a mix of veteran and newbie betas) to help the America's Army design team assess the design of our current game, features in development and plans for future development. This team meets each week to discuss a single topic, we coordinate via special beta forums to focus the feedback. The 10 members of this Committee will be active in the public America's Army forums to scan and collect feedback from everyone in our community.
New ideas or improvements to existing features that make it into America's Army will earn the originator actual game design credits. Anyone hoping to make a career in game development can appreciate the value of this. We think this is a really positive initiative and should help drive participation in our overall beta program.
The membership of the Design Committee will change frequently. Each month several members will rotate out; everyone in beta who's interested in having their voice heard will have a chance to participate.
http://www.americasarmy.com/community/
Ach, ik download gewoon een hack. Dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over accuracy en CEMquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zou het stukje tekst over het automatic fire ook maar eens lezen
Accuracy & CEM changes
Dus.quote:Gameplay Enhancements
------------------------------------------------------------
- Adjusted Recoil:
When firing in full auto the recoil gradually increases to a higher amount then levels out. This more realistically portrays the controllability of automatic fire and promotes shooting in bursts or single-fire.
- Damage Hindrance System:
Physical reactions to damage have been enhanced. When hit by bullets players will camera shift to display pain and also to promote taking aim to make the first shot count. Other effects are also included such as view shifts when receiving falling damage.
- Grenade Enhancements:
Grenade kill damage has been dropped to a more realistic 5 meters (from 10) with fragment damage causing a gun down stun effect allowing room clearing assaults to still be successful.
- CEM Adjustments:
The CEM has been weighted to cause very large increases whenever sight mode is initiated. This added realism will promote the concept a player having their sights up if they want to shoot accurately. In addition to this, transparency has been added to the 2D sights for more realism and to make them easier to use. CEM bonuses due to proximity to other teammates have been adjusted as follows: highest bonus given when in close proximity to the Squad Leader, next highest bonus given when in close proximity to your Fireteam Leader, and a small bonus now given when in close proximity to any teammate (promoting teamwork).
- Added Horizontal Hand Tremor:
Previously only up and down breathing aim wander was noticeable on most weapons. Now more left and right wander has been added to more effectively portray arm tremor when weapon sights are up.
- Bunny Hopping Deterrents:
A player can no longer reload while in mid jump or jump while reload is occurring. In addition the jump key is limited with a stall time between each jump. These two additions should deter most bunny hopping outright, however once a player becomes accustomed to the changes they can go anywhere they originally could in a speedy manner.
=======================================================
What's Changed
=======================================================
- A new AASM version is included with the patch. You must manually install this new version after you have successfully patched the game. This can be done by double clicking the 'AASM 1-2 Setup.exe' located in the 'America's Army\System' directory.
- HUD STAT messages (stat net & stat fps) are scaled larger for better visibility.
- Re-enabled ability to show or hide objective text on HUD.
- Changed default key for 'Zoom' to be RightMouse Button.
- Door Breacher collision radius adjustments.
- Roll-off default now set to 1.0.
- Adjusted spectator button to only work when player has
initially joined the server and not selected a team.
- Changed the Engine CacheSizeMegs to default to 64 instead of 32.
- Server Browser functionality improved.
- Added in some feedback to the user when executing the pb_sv_disable command to turn off PB telling them they will need to restart the server to have it take effect.
- Server admin password now appears in command post.
- Added in a new command AdminChangePassword to allow changing it via console.
- Added in help for admins for various admin commands.
New console Help commands are:
Help - Shows general admin commands.
PBHelp - Shows general PB help.
PBBanHelp - Shows PB Ban commands.
PBBadNameHelp - Shows PB Bad Name commands.
PBCvarHelp - Shows CVAR related PB Commands.
PBWebsiteHelp - Shows Even Balance site in web browser.
- Most admin commands now show "Usage: xxxx" if the command isn't typed correctly.
=======================================================
What's Fixed
=======================================================
- Fixed multiple client and server crashes.
- Fixed random objectives sometimes not appearing in right locations.
- Fixed grenade/RPG/flash damage killing NPCs through walls (SF CSAR & SF Courtyard).
- Fixed ability to have the Acog and Reflex scopes at the same time.
- Fixed grenade sounds getting cut off sometimes.
- Stryker zoom fixed - now works properly including resetting view on exit and the zero range command.
- Fixed 203 Reload failing if retried over and over until weapon thrown down and picked up again.
- Fixed reload weapon bug which stopped firing after reload.
- Training states now remain when switching between accounts.
- Users no longer need to re-login after playing on server to join new server.
- Fixed retries which never seem to end on auth comm error.
- Fixed training related auth messages with invalid username/password.
- Fixed exploit using the BDM/Door Breacher to destroy the walls gaining points in an empty server.
- Fixed the 16-bit mode exploit (seeing through walls).
- Fixed ghosting around map in spectator exploit.
- Fixed sprint while shooting exploit.
- Roll-off exploit – setting in ini file disabled.
- Fixed exploit to fire 2 203 rounds at once.
- Remove preferences menu (possible exploit).
- Fixed exploit to jump away from objectives while still taking them.
- Fixed exploit to run at the start of the round (sprint exploit).
- Removed '[TOS Violation]' completely.
- Fixed the 255 M203 rounds exploit.
- Fixed crouch/uncrouch while swapping weapon skips weapon down animation exploit.
- Fixed grenades being thrown in between rounds and detonating at the start of the next round.
- Potential solution to reported ability to shoot while sprinting.
- Fixed the ban/banlist/unban functionality and alerts the user when they are kickbanned by an admin.
- Fixed admin spectate player commands.
- Fixed admin pb enable/disable command.
- Added double admin logged on message.
- Game now checks whether the player executing the forceclass was the one being forceclassed.
- Fixed admin command post console command breaking console.
- Fixed admin switching maps breaking authorizing.
- MaxAdmins set to zero doesn't block admin access.
- Fixed admin spectate issues (admin was unable to use any view mode they wanted to) and admin not being able to change spectating view until the next round starts.
- Fixed multiple UI issues and added several cosmetic changes.
- Icons on weapon select screen now sized appropriately.
- Fixed minor corruption of font used in pop up messages.
- Fixed icons appearing under name in awaiting selection field.
- Added UI notification when player is banned or kick banned.
- Fixed server browser filters not saving on game exit.
- Added several enhancements to the server browser filters.
- Text to speech in game now functional.
- Fixed gamma bar in settings page.
- Fixed mouse cursor changing size when you roll over certain UI elements.
- Weapon Select Screen should now automatically pop up at match end.
- Deploy button from missions screen now functional.
- Fixed the 'copy to clipboard' of the IP address in the server browser when you right click on the server.
- Fixed auto sign-in attempt occurring after exiting a server.
- Added pop-up messages for 'server at capacity' and 'incorrect password'.
- Option for left and right rails removed from UI.
- Fixed text getting truncated on UI pages.
- Fixed VSS slot displaying wrong icon (SVD).
- Fixed typo in objective taken message (SF PCR)
- Player's own ping now properly reported.
- Player's name now being uniquely identified (yellow color) on F1 & F2 screens.
- Medic class select box now remains selected.
- Fixed odd symbols in PB messages in high resolutions - the piping symbol.
- Fixed false 'user not logged in' or 'insufficient training to join server' messages.
- Adjusted colors in the UI and in-game roster pages.
- Fixed icon placement and default column width for TM and non-TM roster pages.
- Fixed medic class checkbox functionality in TM and non-TM screens.
- Fixed TM admin having no control over assigning weapon class slots.
- Fixed players appearing twice in the awaiting selection field in tournament mode.
- Fixed admin being placed in waiting selection field.
- Team Captains now able to place players in weapon class roles.
- Fixed Admin dropdown not functional until screen redrawn (refresh bug).
- Fixed joining one team then switching still shows you on the first team's roster in TM.
- Fixed TM "Restart" and "Start" functionality.
- Fixed non-admin/team captains able to unassign other players/themselves, when locked or unlocked.
- Tournament mode roster screen now properly displays the UI buttons (Select, Swap, Requesting, Remove, etc...).
- Fixed TM bug where players appear multiple times in the unassigned frame when unassigned.
- Fixed E&E objectives resetting properly.
- Fixed no third-person reload animation caused by access none.
- Fixed multiple level bugs (too many to list) – both on the new maps and many older maps.
- Fixed not being able to use single player mode after having been in a server.
- Fixed scale glow on deco meshes.
- Corrected the Bridge map weapon loadouts – they are now what they were in v2.3.0.
- Fixed player location not being included in medic call.
- Fixed player unable to run, reload or drop if use key held at end of round.
- Fixed several cases of Accessed None causing lag and possible server crashes (using "Shout" commands).
- Fixed pistol/RPG/AT4 not firing in weapon down state.
- Fixed player not spawning in single player when ‘open’ used while connected to server.
- Fixed bug where POV shoots to sky.
- Fixed 360 degree death view rotation ability.
- Removed the summons command per Even Balance's request - instead added a new console command of "SummonNPCSoldier" (cheat only).
- Fix for rare occurrences of player spawning into game in 3rd person view.
- Per Even Balance's request removed support for the command line to EXEC text files. Users can still use the console to EXEC files but those will be properly examined by PunkBuster to verify their status.
- Many other various fixes and security enhancements.
Die had ik al in 2.3 van iemand gekregen. Het is de beta versie van SF Extraction, dus nog niet geheel af. Maar de indeling van de uiteindelijke versie zal weinig afwijken van deze. Ik ben alvast aan het oefenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waar heb je die Screenshots vandaan?!
Dus.
O dan mag ik nog wel ff doorschieten voordat ik me bij jullie mag voegen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef ZigoSOS het volgende:
Voor de punten die je verdient krijg je honor.
Van honor 10 tot 20 moet je steeds 1000 punten halen om 1 honor omhoog te gaan, en van 20-30 2000 (ofzoiets) enzovoorts enzovoorts.
69 Honor account overkopen? Alle trainingen voltooid etc. Fragrate van 2.02, wat redelijk hoog is en nog maar 1200 punten tot 70 honor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
O dan mag ik nog wel ff doorschieten voordat ik me bij jullie mag voegen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:47 schreef Fillipe het volgende:
[..]
69 Honor account overkopen? Alle trainingen voltooid etc. Fragrate van 2.02, wat redelijk hoog is en nog maar 1200 punten tot 70 honor.
Bieden maar!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
www.fileplanet.com is dé link voor een snelle download. Ff download manager installeren en klaar.
Krijg je hem vandaag niet af? Ga je morgen toch verder
Same here ik ben nu eigenlijk ook weer overstag om weer te gaan spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef rattaplan het volgende:
Dit is waarschijnlijk net de impuls die ik nodig heb de patch 2.5
Naaah, je moet ff zoeken tot je een server met een constante ping van onder de 100 hebt. (echt NATO dus..) en dan na 1 ronde is die lagg wel over bij mij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:55 schreef Dacide het volgende:
maar.....
door de lag bijna onspeelbaar op het moment.![]()
Idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:41 schreef Flyingdutchman het volgende:
Potverdikke wat gaat het nu traag zeg met AA. Alle servers laggen als een malleBijna onspeelbaar, snel maar 2.6 uitbrengen opdat alles soepel mogen gaan
![]()
Nee deze dan. Ik kom dus in een SF Hospital server waar niemand VIP durft te nemen (Stelletje honor hoertjes). Spawn ik dus twee keer achter elkaar als VIP. Dus ik denk oprotten, ik ga lekker rambo. Krijg ik ineens de opmerking dat ik moet gaan campen in de VIP room. Waarop ik dus logischerwijs antwoord, fuck you, why don’t you take vip smartass. Krijg ik gelijk een permanente ban aan m’n reetquote:
Als je er over na gaat denken dan krijg bijna medelijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Cheaten voor admins
Met die manier kan een admin zijn wapen veranderen (en dat van anderen, maar dat gebeurde dus niet)
Nog geen gezien op 2.5quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:08 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Als je er over na gaat denken dan krijg bijna medelijden.
De hackers hebben volgens mij weer wat nieuws gevonden. Ze kunnen nu elk willekeurig wapen spawnen met oneindig veel ammo..................................................
Veel plezier![]()
Ja sommige mensen begrijpen het gewoon niet bij Hospital. Je moet gewoon paar smokertjes onderlangs gooien, dan als vip boven langs gaan gedekt door eigen mannen. Alleen sommige van die gasten weten én niet wat dekking is én niet wat escort isquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Nee deze dan. Ik kom dus in een SF Hospital server waar niemand VIP durft te nemen (Stelletje honor hoertjes). Spawn ik dus twee keer achter elkaar als VIP. Dus ik denk oprotten, ik ga lekker rambo. Krijg ik ineens de opmerking dat ik moet gaan campen in de VIP room. \
Dekken leer je op discoverychannel.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:35 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen het gewoon niet bij Hospital. Je moet gewoon paar smokertjes onderlangs gooien, dan als vip boven langs gaan gedekt door eigen mannen. Alleen sommige van die gasten weten én niet wat dekking is én niet wat escort is![]()
hahaha die post is een 10 waardquote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Dekken leer je op discoverychannel.
Een escort is een bureau waar je tegen betaling een verleende service kunt krijgen op het gebied van lichte zeden.
Escort is ook een automodel van het automerk Ford.
"dan als vip boven langs gaan gedekt door eigen mannen"
ik vind dit nogal een getinte zin.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Dekken leer je op discoverychannel.
Een escort is een bureau waar je tegen betaling een verleende service kunt krijgen op het gebied van lichte zeden.
Escort is ook een automodel van het automerk Ford.
"dan als vip boven langs gaan gedekt door eigen mannen"
ik vind dit nogal een getinte zin.
Idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
hahaha die post is een 10 waard![]()
SF Extraction is trouwens super
eindelijk modern street combat om het zo maar eens te noemen, in plaats van die afgeragde arabische stadjes
dockside nog niet gespeeld... eerst maar is ff van mijn noobmaagdelijkheid af, heb zo lang niet meer gespeeld dat ik zo'n noob ben dat ik zelfs teamkillquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Idd.
En Dockside is gewoon bagger. Punt.
Dát is het grootste nadeel van Extraction. Die civilians bij die busquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
dockside nog niet gespeeld... eerst maar is ff van mijn noobmaagdelijkheid af, heb zo lang niet meer gespeeld dat ik zo'n noob ben dat ik zelfs teamkill![]()
Het leeft nog wel, maar het merendeel is noob. Is leuk als je ze als opfor hebt, maar een stuk minder als je hele team noob isquote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom ook weer even kijken, hebben ze ondertussen voertuigen e.d. ?
Of leeft het niet meer?
Het is inderdaad iets moeilijker geworden.....nog even oefenen dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef ThA_DeViL het volgende:
Jezus, hebben ze de aim aangepast ofzo? ik kan niemand meer raken....
of komt dat omdat ik weer n00b ben, omdat ik te lang niet heb gespeeld?
Lang leven 2.5quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef ThA_DeViL het volgende:
Jezus, hebben ze de aim aangepast ofzo? ik kan niemand meer raken....
of komt dat omdat ik weer n00b ben, omdat ik te lang niet heb gespeeld?
Vorige week lag het er ook een paar keer een paar uur uit. Maarja! Meestal betekend het dat ze aan't updaten zijn bij AA.quote:Op zondag 13 november 2005 18:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Auth ligt er vandaag ff uit idd. Eerste keer dat ik het heb gezien in 2.5.
www.americasarmy.com zie je ook een oranje lampje bij de Auth-Status.
Ja, lettertype is nu perfect leesbaar!quote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Yildiz het volgende:
Is het menu ook gefixed in 2.5 ?
Er zijn op dit moment gewoon teveel games die beter zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Beluga het volgende:
Aargh! Het leeft hier nog steeds! Hoe is et jongens?
Niet veel topics opgeschoten helaas
Je kunt in ieder geval niet meer bunny hoppenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik ben 2.5.0 ook aan het downloaden ben benieuwd hoe ik het nu weer ervaar
Ah dat scheelt, eerst maar eens kijken of ik het wachtwoord nog weet van m'n 69 honor accountjequote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval niet meer bunny hoppen.
Ik was wel van plan om m'n oude liefde SF Hospital op te zoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, mocht je een SF-server gaan spelen:
Ja, het klopt dat je moeilijker raak schiet en nee, dat ligt niet aan jou.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | J=CommoHand | CommoSendMessage 5 | CommoRadio | CommoSendMessage 24 K=TeamSay > CLOSE DOORS < | CommoRadio | CommoSendMessage 26 L=teamsay > REPORT IN < M=CallMedic N= O=CommoHand | CommoSendMessage 2 | CommoRadio | CommoSendMessage 2 P=CommoHand | CommoSendMessage 1 | CommoRadio | CommoSendMessage 1 MouseWheelUp=reportin |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | NumPad2=summon agp_inventory.PickupW_AT4_Rocket NumPad3=summon agp_characters.npc_doctor NumPad4=summon agp_characters.npc_flightcrew NumPad5=summon agp_characters.npc_airbornesoldier NumPad6=summon agp_characters.npc_soldier NumPad7=summon agp_characters.npc_airborneinstructor NumPad8=summon agp_characters.npc_towerobserver NumPad9=summon agp_characters.npc_towerobserverfemale |
Wat is die frag-out bind ook alweer?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Users.ini had ik gelukkig even opgeslagen voor ik 2.5 installeerde
Alleen de Frag-out bind weet ik, verder was ik ook al op zoek naar een progje ofzo waar je alles kan binden, ook die je normaal via het tekst-menu moet doen
Kan je zeggen welke voor wat is? Misschien ook handig voor mij (en anderen?)quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef Merson het volgende:
[ code verwijderd ]
Mijn in-game keybinds.
Je bedoelt dat je niks schreeuwt?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wat is die frag-out bind ook alweer?![]()
Die wil ik nog wel
i= Negative! + hand langs keel gebaarquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Kan je zeggen welke voor wat is? Misschien ook handig voor mij (en anderen?)![]()
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Merson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niks schreeuwt?
Zo ja, gewoon vlak voor het gooien even op Stealth (default: Shift) zetten en dan gooien, daarna kan je weer gewoon op Shift drukken.
[..]
i= Negative! + hand langs keel gebaar
J= Ready! + duim omhoog en ja knikken
K= Get the door! + tekstje
O= Stop! + stopteken met hand
P= Move out! + 'aansluit/doorloop gebaar met hand'
Onder voorbehoud van druk en zet fouten.![]()
Ja, dat is met stealth modus. En i is geen Stop! maar Take Cover!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Thanks
En ik bedoel dat je zo Frag out schreeuwt zonder een granaatje te gooien.
Ow ja. Ik zie t al. Las t verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:39 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee, niks stealth modus
Dan druk je bijvoorbeeld op P en dan roep je Frag Out zonder dat je een granaatje gooit. Is verder niks met stealth modus ofzo
Dat is een of andere bind..
Je zou ook kunnen overwegen om de Special Forces training níet te doen en alleen de basistraining van het spel. En alleen de mooie fijne mappen (zonder zeurende kleuters) te spelen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef crossover het volgende:
wat wel jammer is dat je een training moet doen die wel erg lang duurt.
Maar wel zin om 50 euro voor een spel te betalen?quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef Renzokuken het volgende:
@ crossover ik weet dat het gratis is maar ik heb gewoon geen zin om 300mb te downloaden
quote:CommoShout | CommoSendMessage 28 | CommoRadio | CommoSendMessage 99
LAME LAME LAMEquote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef crossover het volgende:
de antwoorden van die dingen zijn trouwens gewoon te vinden
LAME LAME LAMEquote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef crossover het volgende:
ja dat hoopte ik ook, maar niet veel te vinden helaas..
yeah ik heb er een
klik
Wisten jullie dat?quote:My Honorbar reads 100%, but my Honor is not going up. Whats wrong?
Yes, that can happen sometimes. At times, you will notice your Honor not adjusting properly. There are reasons for an incorrect Honorbar. The main reason for this, is that we are using a completely different way to track your score and Honor than the Army does. We don´t have access to the system that the Army is using, therefore, we lose some of your kills or ROE Points. Also our Tracker can not detect ROE Kicks. When you have gained too much ROE, you get ROE kicked and you go to prison. For our Tracker, you only leave the server and you receive no ROE for that. However, you will lose a lot of HonorScore for that ROE when you get ROE kicked (ROE Points * 2).
Gewoon keihard door blijven vechten. Het enige wat Squad leader inhoudt is:quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef crossover het volgende:
wie weet er wat je moet doen als je squad leader bent?
Niksquote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef crossover het volgende:
wie weet er wat je moet doen als je squad leader bent?
Je kunt beter even gewoon 2.3 unistallen en 2.5 volledig (800mb) downloaden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:33 schreef Wutangtony het volgende:
Heeft iemand de link waar ik de patch van 2.3 naar 2.4 kan binnenhalen?
Ik heb net die van 2.4 naar 2.5 gehaald, maar dat werkt niet omdat ik nog maar 2.3 heb.
Whehehe. Ik had mn headset aan de lamp naast me hangen en ik hoorde het ongeveer op normaal volumequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef crossover het volgende:
WAT HEB JIJ EEN KLOTE SIGNATUREfuck ik zag em aankomen maar toch schrok ik
Omdat 'vroegah' Defence érg moeilijk was en je als Assault Leader makkelijk zo'n 1000 punten per 7 rondes kon behalen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Weet iemand waar om FLS assault niet getracked is?
Misschien omdat defense assault compleet afdroogt als het niet allemaal 1e klas noobs zijn daarbinnen?
Aha. Ik speelde het nooit, ik ontdekte die map een paar weken terug pas en toen viel me op dat de punten voor Assault nogal schamel waren en dat je bij defense juist 30 punten per kill krijgt!quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Merson het volgende:
[..]
Omdat 'vroegah' Defence érg moeilijk was en je als Assault Leader makkelijk zo'n 1000 punten per 7 rondes kon behalen.
Doe eens helemaal niks gewoon, dan moet het lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef Beach het volgende:
Ik speel het sinds gister.
Met succes eerste 4 trainingen gedaan.
Maar die airbone training van de toren af wil niet lukken![]()
Recht vooruit kijken en op het allerlaatste moment 'flaren' (Default = E).quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Doe eens helemaal niks gewoon, dan moet het lukkenAlthans zo is het mij gelukt.
Dat vliegtuig is iets moeilijker, dan moet je nog een beetje mikken, maar die toren zou gewoon moeten lukken met niks doen
Jeps. Alleen online missies.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Beach het volgende:
Wat kan je doen als je alle trainingen gedaan hebt?
Moet je dan persé online missies doen?
En zijn er echt doelen dat die je moet doen (bescherm dit, blaas dat op)![]()
Ik heb geen flauw idee.
www.aaotracker.comquote:
Ram een op use (flare) vlak voor je land...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
Het springen uit het vliegtuig lukt niet![]()
Ik spring eruit (nouwja geduwd meer), druk niet op E, stuur naar de rook, land er zowat middenin, en nog is het niet goed![]()
![]()
terwijl ik wel recht vooruit kijk
![]()
oow dat, dat heb ik al jaquote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
www.aaotracker.com
En vul ff dit Id in, als ze vragen hoe je hier aan komt:
294108
Kan ik weer een wapen kopen voor in mijn enventory
Maar ik hoef helemaal niet te flarenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ram een op use (flare) vlak voor je land...
Zelf heb ik ook niet helemaal door trouwens of je nou moet landen in de cirkel of in de cirkel moet staan, als je opstaat na het 'rollen'...
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Flyingdutchman het volgende:
Je moet pas flaren als je de grond ziet
'Come back when you're healed, soldier!'quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Merson het volgende:
Flaren 'is' je knieen optrekken voor de landing en een ruk aan de touwen geven zodat je het laatste stuk vertraagt.
Als je te vroeg flared val je ook keihard naar beneden. Probeer maar eens vanaf het begin meteen een paar keer snel op use te drukken. Dan ga je heel snel opeens en hoor je *KRAAK*.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef crossover het volgende:
is het mogelijk om een fok server op te richten? of is die er al misschien?
Bij dat nieuwe level, dockside ofzo, kan je die gebruiken...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef crossover het volgende:
heeft er ooit iemand die door breacher gebruikt? ik heb 'm nog nooit nodig gehad..ook nooit gekund btw
Of SF Blizzard. Duw op 6 ga bij een deur staan en er komt breachable in beeld, duw op use of linkermuis gewoon ga ff aan de kant en boem deur weg en jij rent naar binnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef crossover het volgende:
AA ligt eruitik voel me als een peuter waar de lolly van af is gepakt
heeft er ooit iemand die door breacher gebruikt? ik heb 'm nog nooit nodig gehad..ook nooit gekund btw
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:04 schreef Fillipe het volgende:
Topicreport?
Anyway heren, de goede oude AA tijden waren goed en gezellig alleen voor flipje zijn nu de Battlefield 2 tijden aangebroken. Voor mijn gevoel is BF2 gedeeltelijk wat AA had moeten zijn. Weinig tot geen lag, veel (EU) servers, veel voertuigen - die ook nog eens bestuurbaar zijn, grote mappen (max 64 spelers), grote community, rank systeem, graphics. Etcetera en etcetera ik zou zeggen probeer de game is. Als ik het een leuke game vind dan vinden jullie dat vast ook wel.
Tot later oude pikkebazen!
`quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef most_wanted het volgende:
Nog mensen die zoeken naar Clanleden?
Jup.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
`
Hoe bedoel je?Jij zoekt een clan wil je zeggen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Acidfever het volgende:
Ik weet dat het een oud bericht is maar deze thread heeft recht op een reactie.
Na een maand Battlefield 2 en een wat langere tijd Americas army operations moet ik zeggen dat de gameplay van AAO die van BF2 echt totaal sloopt.
Oke je hebt in BF2 vehicles en het is gewoon mooier....maar het is ook totaal surrealistisch. het damage systeem klopt ook echt helemaal niets van.
Een sniperrifle is minder precies dan een handwapen en een .50 sniperrifle of machinegeweer is net zo dodelijk als een waterpistool. .50 bullets van een APC of tank machinegeweer zijn echt instant dodelijk.....grappig is dat.
Verder is het verschil tussen de wapens echt veeel te groot....sommige wapens domineren echt waardoor het tegen ervaren clans echt geen doen is. Verder lockt de Anti Air sinds patch 1.03 heel erg slecht waardoor een team met 2 goede jet pilots gewoon altijd wint omdat je geen enkele kans meer maakt.
Wat ik ook nog steeds grappig vind is dat je als je iemand beschiet met een .50 machinegun (vanuit liggende positie) die persoon op ziet staan en jou ziet neerschieten met een pistol.
Ik weet niet of iemand zich deze sitiatie in AAO kan voorstellen maar als in AAO iemand spervuur uit een M249 of PKM gooit sta je echt niet op om er doorheen te rennen........want dan ben je dood....
In BF2 niet hoor.....
Wat ik wil zeggen is dat beiden spellen best ok zijn. AAO server kunnen heel af en toe laggy zijn (al heb ik dat bij BF2 ook wel eens) en AAO is wat minder mooi dan BF2. AAO geeft mij alleen geen irritaties over weapon damage en de verhuidingen tussen wapens. Een wapen is gewoon zoals een wapen is en niet 1 of ander superwapen zoals bij BF2.
Ik hoop echt dat EA zoals beloofd die zaken zullen fixen in de volgende patch want het sloopt het gameplezier!
[..]
Probeer het eens via Fileplanet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:47 schreef portier het volgende:
Ik heb een een aantal geprobeerd, 2x kreeg ik een downloadfout en 2x die win32 melding. Als iemand een mirror heeft waarop hij zeker werkt heel graag.
ik heb het samen met nog iemand geinstalleerd (we zitten naast elkaar) (mini lanquote:Op maandag 26 december 2005 18:25 schreef crossover het volgende:
klinkt misschien standaard, maar probeer het er eens opnieuw op te zetten... iets anders zit er naar mijn visie niet in.
Misschien ga ik dit spel ook maar weer eens spelen. Travian begint ook weer te vervelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Advanced Marksmanship
M-24 Sniper System
M-82 Sniper System
Die moet je doen...
Je weet t hequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef ZigoSOS het volgende:
[offtopic]Inderdaad
Speel het wel nog gewoon, kan misschien bij 'NAVO' (sterke alliantie) en ik kan nu ook stormrammen bouwen.. En ben aan het wachten totdat Fok! definitief weg is
Is dat zo?quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:48 schreef crossover het volgende:
als je heel je team door de kop knalt krijg je wel honderden punten aftrek maar zodra je de server verlaat word dat er niet bijgeteld/afgehaald.
Van die 16 zijn er 2 actief ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef crossover het volgende:
is er niet een mogelijkheid om een eigen server op te richten? wel een officiele als dat kan, wat zou zoiets kosten?
er staan iig al 16 mensen in de OP die bij de fok clan horen, dus het zou wel te doen zijn om de kosten te delen niet?
dat is toch wel te doen met een aantal mensen? of is dat het bedrag per maand?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Van die 16 zijn er 2 actief ofzoDus dat schiet niet op...
Verder kost het 4 dollar per slot +-..
Minimum is 8, dus je zou op 32$ minimum uitkomen voor een server.
Ja, $4 per maand, per slot.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef crossover het volgende:
[..]
dat is toch wel te doen met een aantal mensen? of is dat het bedrag per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |