abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33095776
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
Het springen uit het vliegtuig lukt niet

Ik spring eruit (nouwja geduwd meer), druk niet op E, stuur naar de rook, land er zowat middenin, en nog is het niet goed terwijl ik wel recht vooruit kijk
Ram een op use (flare) vlak voor je land...

Zelf heb ik ook niet helemaal door trouwens of je nou moet landen in de cirkel of in de cirkel moet staan, als je opstaat na het 'rollen'...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_33097302
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

www.aaotracker.com

En vul ff dit Id in, als ze vragen hoe je hier aan komt:
294108

Kan ik weer een wapen kopen voor in mijn enventory
oow dat, dat heb ik al ja
pi_33108731
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ram een op use (flare) vlak voor je land...

Zelf heb ik ook niet helemaal door trouwens of je nou moet landen in de cirkel of in de cirkel moet staan, als je opstaat na het 'rollen'...
Maar ik hoef helemaal niet te flaren
Als ik uit het vliegtuig word gedouwd, is mn chute al open.
Ik zweef al meteen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33109130
Je moet pas flaren als je de grond ziet
pi_33115586
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Flyingdutchman het volgende:
Je moet pas flaren als je de grond ziet
Waarom?
Als ik uit het vliegtuig spring, daal ik langzaam.
Ik hoef niks te ontplooien
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33118131
Flaren 'is' je knieen optrekken voor de landing en een ruk aan de touwen geven zodat je het laatste stuk vertraagt.

Als je te vroeg flared val je ook keihard naar beneden. Probeer maar eens vanaf het begin meteen een paar keer snel op use te drukken. Dan ga je heel snel opeens en hoor je *KRAAK*.
pi_33129682
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Merson het volgende:
Flaren 'is' je knieen optrekken voor de landing en een ruk aan de touwen geven zodat je het laatste stuk vertraagt.

Als je te vroeg flared val je ook keihard naar beneden. Probeer maar eens vanaf het begin meteen een paar keer snel op use te drukken. Dan ga je heel snel opeens en hoor je *KRAAK*.
'Come back when you're healed, soldier!'
pi_33193654
is het mogelijk om een fok server op te richten? of is die er al misschien?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33280309
AA ligt eruit ik voel me als een peuter waar de lolly van af is gepakt
heeft er ooit iemand die door breacher gebruikt? ik heb 'm nog nooit nodig gehad..ook nooit gekund btw
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33300997
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef crossover het volgende:
is het mogelijk om een fok server op te richten? of is die er al misschien?
pi_33301271
Is er niet en ik heb verder geen idee hoe je zoiets opzet
pi_33301815
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef crossover het volgende:
heeft er ooit iemand die door breacher gebruikt? ik heb 'm nog nooit nodig gehad..ook nooit gekund btw
Bij dat nieuwe level, dockside ofzo, kan je die gebruiken...
pi_33302038
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef crossover het volgende:
AA ligt eruit ik voel me als een peuter waar de lolly van af is gepakt
Of SF Blizzard. Duw op 6 ga bij een deur staan en er komt breachable in beeld, duw op use of linkermuis gewoon ga ff aan de kant en boem deur weg en jij rent naar binnen.
pi_33306283
Ik weet dat het een oud bericht is maar deze thread heeft recht op een reactie.

Na een maand Battlefield 2 en een wat langere tijd Americas army operations moet ik zeggen dat de gameplay van AAO die van BF2 echt totaal sloopt.

Oke je hebt in BF2 vehicles en het is gewoon mooier....maar het is ook totaal surrealistisch. het damage systeem klopt ook echt helemaal niets van.

Een sniperrifle is minder precies dan een handwapen en een .50 sniperrifle of machinegeweer is net zo dodelijk als een waterpistool. .50 bullets van een APC of tank machinegeweer zijn echt instant dodelijk.....grappig is dat.

Verder is het verschil tussen de wapens echt veeel te groot....sommige wapens domineren echt waardoor het tegen ervaren clans echt geen doen is. Verder lockt de Anti Air sinds patch 1.03 heel erg slecht waardoor een team met 2 goede jet pilots gewoon altijd wint omdat je geen enkele kans meer maakt.

Wat ik ook nog steeds grappig vind is dat je als je iemand beschiet met een .50 machinegun (vanuit liggende positie) die persoon op ziet staan en jou ziet neerschieten met een pistol.

Ik weet niet of iemand zich deze sitiatie in AAO kan voorstellen maar als in AAO iemand spervuur uit een M249 of PKM gooit sta je echt niet op om er doorheen te rennen........want dan ben je dood....
In BF2 niet hoor.....

Wat ik wil zeggen is dat beiden spellen best ok zijn. AAO server kunnen heel af en toe laggy zijn (al heb ik dat bij BF2 ook wel eens) en AAO is wat minder mooi dan BF2. AAO geeft mij alleen geen irritaties over weapon damage en de verhuidingen tussen wapens. Een wapen is gewoon zoals een wapen is en niet 1 of ander superwapen zoals bij BF2.

Ik hoop echt dat EA zoals beloofd die zaken zullen fixen in de volgende patch want het sloopt het gameplezier!
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:04 schreef Fillipe het volgende:
Topicreport?

Anyway heren, de goede oude AA tijden waren goed en gezellig alleen voor flipje zijn nu de Battlefield 2 tijden aangebroken. Voor mijn gevoel is BF2 gedeeltelijk wat AA had moeten zijn. Weinig tot geen lag, veel (EU) servers, veel voertuigen - die ook nog eens bestuurbaar zijn, grote mappen (max 64 spelers), grote community, rank systeem, graphics. Etcetera en etcetera ik zou zeggen probeer de game is. Als ik het een leuke game vind dan vinden jullie dat vast ook wel.

Tot later oude pikkebazen!
pi_33367789
Nog mensen die zoeken naar Clanleden?
pi_33367795
Leeft dit nog.
pi_33367813
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Leeft dit nog.
Nu weer wel dus.
pi_33367932
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef most_wanted het volgende:
Nog mensen die zoeken naar Clanleden?
`
Hoe bedoel je? Jij zoekt een clan wil je zeggen?
pi_33367979
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

`
Hoe bedoel je? Jij zoekt een clan wil je zeggen?
Jup.
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:31:48 #270
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_33371667
Ik heb nu al 4 keer geprobeerd om AA te downloaden, maar ik krijg steeds de melding blabla ongeldige win32 toepassing. Waar kan ik gewoon een versie downloaden die wel werkt of hoe kan ik het voorkomen?
(winXP)
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:47:25 #272
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_33373565
Ik heb een een aantal geprobeerd, 2x kreeg ik een downloadfout en 2x die win32 melding. Als iemand een mirror heeft waarop hij zeker werkt heel graag.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:39:55 #274
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33376673
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Acidfever het volgende:
Ik weet dat het een oud bericht is maar deze thread heeft recht op een reactie.

Na een maand Battlefield 2 en een wat langere tijd Americas army operations moet ik zeggen dat de gameplay van AAO die van BF2 echt totaal sloopt.

Oke je hebt in BF2 vehicles en het is gewoon mooier....maar het is ook totaal surrealistisch. het damage systeem klopt ook echt helemaal niets van.

Een sniperrifle is minder precies dan een handwapen en een .50 sniperrifle of machinegeweer is net zo dodelijk als een waterpistool. .50 bullets van een APC of tank machinegeweer zijn echt instant dodelijk.....grappig is dat.

Verder is het verschil tussen de wapens echt veeel te groot....sommige wapens domineren echt waardoor het tegen ervaren clans echt geen doen is. Verder lockt de Anti Air sinds patch 1.03 heel erg slecht waardoor een team met 2 goede jet pilots gewoon altijd wint omdat je geen enkele kans meer maakt.

Wat ik ook nog steeds grappig vind is dat je als je iemand beschiet met een .50 machinegun (vanuit liggende positie) die persoon op ziet staan en jou ziet neerschieten met een pistol.

Ik weet niet of iemand zich deze sitiatie in AAO kan voorstellen maar als in AAO iemand spervuur uit een M249 of PKM gooit sta je echt niet op om er doorheen te rennen........want dan ben je dood....
In BF2 niet hoor.....

Wat ik wil zeggen is dat beiden spellen best ok zijn. AAO server kunnen heel af en toe laggy zijn (al heb ik dat bij BF2 ook wel eens) en AAO is wat minder mooi dan BF2. AAO geeft mij alleen geen irritaties over weapon damage en de verhuidingen tussen wapens. Een wapen is gewoon zoals een wapen is en niet 1 of ander superwapen zoals bij BF2.

Ik hoop echt dat EA zoals beloofd die zaken zullen fixen in de volgende patch want het sloopt het gameplezier!
[..]
pi_33379684
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:47 schreef portier het volgende:
Ik heb een een aantal geprobeerd, 2x kreeg ik een downloadfout en 2x die win32 melding. Als iemand een mirror heeft waarop hij zeker werkt heel graag.
Probeer het eens via Fileplanet.

Dan krijg je een download manager wel erbij, die je ff moet installeren, maar dan is het wel supersnel en een 'resume' verzekerd, mocht de download mislopen.

Nadien kan je die manager ook weer zonder problemen de-installeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')