Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Poncho het volgende:
Bier op het Leidseplein, Alicey.
Hee, niet elke mod komt uit de derde wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef cheqy het volgende:
Hoppa, weer het zoveelste Amsterdam-bash topic.
En dat zielige stuk tekst. En dat mag zich mod. noemen.![]()
Wordt vervelend, slotje.![]()
Parkeren op het Museumplein of de, wat was het, 1,2 of 5 pakken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.
Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, niet elke mod komt uit de derde wereld.
Mwah vergeleken met Israël, komt Amsterdam er beter afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Het is een tijdje terug dat ik in de derde wereld Amsterdam was, en ik weet meteen weer waarom. Amsterdam zit om te beginnen zo chaotisch in elkaar, dat je de meest waanzinnige rondjes vierkantjes gaat lopen en weer op punt A uit komt (Aangenomen dat punt A het startpunt was).
Het OV doet ook denken aan een Indiase stad. Heet (Airco is onbekend), en propvol. Bovendien zit OV eveneens onlogisch in elkaar.
Wegen een beetje fatsoenlijk onderhouden zodat je normaal kunt lopen zonder voortdurend bijna onderuit te gaan schijnt ook al niet mogelijk te zijn in Amsterdam.
Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah vergeleken met Israël, komt Amsterdam er beter afWat ben je weer kei grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
Ik zat vandaag even in 010.quote:
Ik hoop dat je geen last hebt van astma of iets dergelijks dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Amsterdam, maar ik ga nu twijfelen of dat wel zo'n goed idee is
En ik wilde nog wel met de tram![]()
Idd, Aliceyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Megumi het volgende:
Tja Rotterdammers moeten hier ook niet komen.
Wat moet ik er precies parkeren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Parkeren op het Museumplein of de, wat was het, 1,2 of 5 pakken?
-edit- juiste lijnen.
Als je een lekker wijf was mocht je achterop, maar... helaas!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Amsterdam, maar ik ga nu twijfelen of dat wel zo'n goed idee is
En ik wilde nog wel met de tram![]()
Johquote:
Ik vond het zelfs vanmiddag nog best druk in de metro.. Maar het was toen nog niet overdreven druk, idd. OV zal voor de rest wel de goede kant oprijden hier, alleen dus die drukte en dan zonder airco.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Leidseplein is 8 minuten met tram 1, 2 of 5 vanaf het CS.
Werk nu sinds 3 weken in A'dam (2x languit vallen van het Leidseplein) en de eerste week vond ik het vervoer ook wel kut maargoed alles ff uitzoeken en het valt eigenlijk best mee.
De drukte in de tram tijdens de spits is inderdaad echt overdreven erg
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef T1andonly het volgende:
Ze hebben je toch niet alsmaar rechtdoor gestuurd toen je de weg kwijt was ofwel?
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen last hebt van astma of iets dergelijks dan.
Voldoende info snotje. Amsterdam bash topic.quote:
Een wandelend stratenboek zullen we je maar niet noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.De laatste keer dat ik dat deed wist niemand de weg, en toen zat ik praktisch al op de straat waar ik wezen moest.
Niet van Amsterdam CS dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Joh![]()
En parkeren op het museumplein, taxitje nemen et voila.
Maar soit, volgens mij moet jij het je wel herinneren.
Nou dan was het dus gewoon een domme vraag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.De laatste keer dat ik dat deed wist niemand de weg, en toen zat ik praktisch al op de straat waar ik wezen moest.
Je wilt niet weten hoe goed ik ben in verdwalen. Maar meestal is dat pas op het moment dat ik een kaart ga gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een wandelend stratenboek zullen we je maar niet noemen.
Waarom zegt iemand dan niet gewoon hier rechts en dan ben je er?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou dan was het dus gewoon een domme vraag.![]()
Dat je het je niet kan herinneren.quote:
omdat je er al was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zegt iemand dan niet gewoon hier rechts en dan ben je er?
Heb ik dan gezegd dat het OV niet simpel in elkaar zit? Ik voeg als volgende puntje toe : Amsterdammers kunnen niet lezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat jij nou uit je dorp komt met je tractor. Het OV is juist heel simpel en duidelijk in elkaar. Dat jij dat niet kan begrijpen
. En verdwalen in Amsterdam is ook alleen voor mensen met het syndroom van Down
.
Boer.
Als ik zelf ergens (Al dan niet met een uur extra dwaaltijd) ben gekomen herinner ik het me meestal wel. Alle andere gevallen ben ik een drama.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat je het je niet kan herinneren.
En A'dam is de tram 1,2 of 5 en dan gewoon uitstappen op het Leidseplein bij de B&W.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
: Amsterdammers kunnen niet PUNT lezen
Het geheugen van een 54 jarige junk dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik zelf ergens (Al dan niet met een uur extra dwaaltijd) ben gekomen herinner ik het me meestal wel. Alle andere gevallen ben ik een drama.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat het OV niet simpel in elkaar zit? Ik voeg als volgende puntje toe : Amsterdammers kunnen niet lezen.
quote:Bovendien zit OV eveneens onlogisch in elkaar.
Misschien dat het na de spits weer meevalt.. En schaap mag inderdaad wel wat beter informeren over de levensgevaren waar je in Amsterdam aan bloot staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Maar daar ben ik niet voor gewaarschuwd![]()
Rotterdam werkt het OV best redelijk, hoewel je ook daar in de spits moet oppassen. Hoewel trams wel het voordeel hebben dat ze niet vol zitten, en je kunt nog gratis meeroken met een groenteburger ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Steve-O het volgende:
Toch kom ik er graag
En alleen de metro is kut voor de rest is alles te bereiken met de tram/trein
Probeer dat maar eens in andere steden ken je weer op die snertbussen staan wachtenOf waar je alles met de fiets moet doen
Puntje: Vrouwelijke Rotterdammers zijn heel kort van memorie....quote:
Overal plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef yup het volgende:
Amsterdam sux.
Vandaar dat ik naar Haarlem ga (voor school dan).
Geen gelul met parkeren, overal plaats. In de buurt waar ik parkeer moet je een vergunning hebben, yeah rightgeen haan die ernaar kraait
Ze mogen die OV in een plek steken waar de zon nooit schijnt
Je komt uit de buurt van Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Puntje: Vrouwelijke Rotterdammers zijn heel kort van memorie....![]()
nee, natuurlijk niet, doos......
Ja rot toch op wijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah ja als je geen beschrijving hebt dannes he!
Die komen toch altijd op plaatsen waar het goor isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ik zie 't al.
't Is een KAKKERLAK.
Ik vraag het me ook af, want ik vond die metro een stuk fatsoenlijker dan die trams.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Wat is er dan zo kut aan de Amsterdamse metro
Ik ga dagelijks met de metro en vind 't een prima systeem!
ik hou van Amsterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Ja, hallo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je komt uit de buurt van Rotterdam.En dan red je me niet eens van dat tuig.
Het stinkt en het is er pleuriswarmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
die trams zijn juist veel chiller.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, want ik vond die metro een stuk fatsoenlijker dan die trams.
En waar woont TS? Juist, Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die komen toch altijd op plaatsen waar het goor is
In Rotterdam is in ieder geval goed genoeg bestraat dat je daar geen verwondingen aan over houdt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Megumi het volgende:
Wat een topic ik vindt als Amsterdammer Rotterdam geen slechte stad. Maar als ik verdw3aal daar is dat mijn fout.
hahahahahaahahahahahahahahaha!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef wappiej het volgende:
Ja, Amsterdam is de belangrijkste stad ven Nederland natuurlijk.
't Geld wordt hier in Rotterdam verdient, in Den Haag verdeeld en in Amsterdam over de balk gepleurd.
En Amsterdam is zo belangrijk dat ze elke dag in 't nieuws, Rotterdam alleen over negatieve dingen, zoals dat op 4 mei om 20.00 de trams gewoon doorrijden..
Als er een stad godverdomme 't recht heeft om op 4 mei de trams te laten rijden is 't Rotterdam wel.
Toen ze hier op de maasbrug de mariniers de moffen de strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverdomme met de rechterklauw in de lucht te kijke wat een mooie auto's die Duitsers hadden
Bij mij mot je niet aankomme met Amsterdam, en over Ajax mot je al helemaal niet beginne
Meer dat het "anders" is op een andere manier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het geheugen van een 54 jarige junk dus.
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar woont TS? Juist, Rotterdam.
Dus met die opmerking heb je alleen jezelf.
alsof de rest van nederland meeteltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Monus het volgende:
Amsterdam is een stad vol met boeren die nog nooit in hun leven uit hun dorpje zijn geweest.
Neem het ze vooral niet kwalijk dat hun niet weten hoe het in de echte wereld gaat.
Nu zit de sigaret waar ik net een trekje van nam in mijn luchtpijp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef wappiej het volgende:
Toen ze hier op de maasbrug de mariniers de moffen de strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverdomme met de rechterklauw in de lucht te kijke wat een mooie auto's die Duitsers hadden
Bij mij mot je niet aankomme met Amsterdam, en over Ajax mot je al helemaal niet beginne
Hey, heb je deze al eens gehoord?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hahahahahaahahahahahahahahaha!!!
Amsterdam wordt voorgetrokken, boehoehoe oud ben je? 11?
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer dat het "anders" is op een andere manier.
nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof de rest van nederland meetelt![]()
Zegt de importspanjoolquote:
En gaan daarna weer terug naar huis, in Rotterdam?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaats
![]()
ze is weer weg uit amsterdam en woont nog steeds in rotterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaats
![]()
Nova toevallig ?? Echt die hele buurt daar omheen is parkeren alleen met vergunning en de parkeerplaats bij school zelf staat altijd voor de helft leegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef yup het volgende:
Amsterdam sux.
Vandaar dat ik naar Haarlem ga (voor school dan).
Geen gelul met parkeren, overal plaats. In de buurt waar ik parkeer moet je een vergunning hebben, yeah rightgeen haan die ernaar kraait
Ze mogen die OV in een plek steken waar de zon nooit schijnt
je bent nog echt 11 ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef wappiej het volgende:
[..]
Hey, heb je deze al eens gehoord?
"Hou je bek, neus"
"Pwned".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze is weer weg uit amsterdam en woont nog steeds in rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En gaan daarna weer terug naar huis, in Rotterdam?
Ik kom gewoon uit Nederland hoor, kneus.....quote:Mongool.
Ik leef tenminste in een land waar de criminelen aangepakt worden als ze niet genoeg betalen aan de politie.quote:
gewoon een fervent Amsterdamhater..quote:
rrrriiightquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zelfs kakkerlakken hebben smaak...
Ah, dus eerst gaan ze naar waar het smerig is, en dan hebben ze ineens smaak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zelfs kakkerlakken hebben smaak...
En dat meisje met dat dagboek dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
En als we 't nu vragen hebben jullie allemaal joden op zolder gehad, waar zijn ze gebleven dan?
Stelletje krotekokers!
ja alle amsterdammers heulden met de duitsersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
gewoon een fervent Amsterdamhater..
maar leg eens uit..
Jullie gaan allemaal schijnheilig naar de Dokwerker, terwijl jullie een haven hebben waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest.
En als we 't nu vragen hebben jullie allemaal joden op zolder gehad, waar zijn ze gebleven dan?
Stelletje krotekokers!
Tja,... de honger winter... je moet toch wat eten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, dus eerst gaan ze naar waar het smerig is, en dan hebben ze ineens smaak?
Die Rotterdammers zitten wel vaker met zichzelf in de knoop ja, bewijs jij ook weer..
True , truequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik leef tenminste in een land waar de criminelen aangepakt worden als ze niet genoeg betalen aan de politie.![]()
Verraden door een amsterdammer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dat meisje met dat dagboek dan?
Verlinkt door een Amsterdammer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dat meisje met dat dagboek dan?
Nee, hoor, laagopgeleid figuurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn we uitgeluld, meneer Rotjeknor?
Kut Johan Cruijff.quote:
uitgeluld heet datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor, laagopgeleid figuur(ik probeer me op één of andere manier te verlagen naar je niveau en dat lukt aardig)
Jij bent hier degene die in de knoop lag met je verhaal. Zelfs een kleuter zou zich er nog uit kunnen lullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor, laagopgeleid figuur(ik probeer me op één of andere manier te verlagen naar je niveau en dat lukt aardig)
Die was afgelopen zondagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef Steve-O het volgende:
Wanneer is de eerst Amsterdam/Rotterdam Bash meet
Oh, wacht, dat dééd meneer zojuistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die in de knoop lag met je verhaal. Zelfs een kleuter zou zich er nog uit kunnen lullen.
Wat zeg je nou, ik dacht dat Amsterdammer niet eens een lul hadden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn we uitgeluld, meneer Rotjeknor?
Frieslân is natuurlijk de 2e hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Amsterdam, de mooiste stad van het land.
Wat doe je dan in het noorden manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
mooie meisjes genoeg in amsterdam hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, ik dacht dat Amsterdammer niet eens een lul hadden..
Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die wijven zeg![]()
Let eens op die kop.
Een grote mee-eter, da's gewoon een belediging voor 't menselijk ras.
Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
Zien eruit alsof ze in de eerste wereldoorlog zijn overreden door een tank, in de tweede wereld vergast (dat krijg je als je wordt verraden door je mede-Amsterdammers) en het dan alleen maar overleefd hebben omdat ze niet wilden branden, stelletje opgewarmde lijken![]()
We hebben meer lul dan je vaderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
En of. Práchtige stadquote:Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die mogen d'r ook best wezen. Beter dan die manwijven in jouw stadquote:Die wijven zeg![]()
Niet spotten met de ziekte van je moederquote:Let eens op die kop.
*proest*quote:Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
Zien eruit alsof ze in de eerste wereldoorlog zijn overreden door een tank, in de tweede wereld vergast (dat krijg je als je wordt verraden door je mede-Amsterdammers) en het dan alleen maar overleefd hebben omdat ze niet wilden branden, stelletje opgewarmde lijken![]()
Moet ik nu echt over ál je spelfouten gaan vallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Frieslân is natuurlijk de 2e hè.
't Is stil aan de overkant. Of niet dan Five_Horizons?
.
Durf te wedden dat die Duitse piloten stiekem Amsterdammers warenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef The_Masterer het volgende:
Hmmmm, ik weet het niet hoor maar de huidige stad en bewoners afrekenen op iets dat alweer 60 jaar geleden is. De meeste mensen op dit forum waren nog niet geboren. Is net zo plat scoren als te zeggen dat er wel een erg goede reden was om Rotterdam plat te bombarderen destijds.
Slaat natuurlijk ook nergens op.
Doe wat je leuk vindt. Lul je er maar weer lekker uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ik nu echt over ál je spelfouten gaan vallen
Vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
In elk geval: ik ga weer even met de grote mensen praten, goed?
![]()
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooie meisjes genoeg in amsterdam hoor![]()
Dat zijn die mensen die als ze 60 jaar eerder geweest waren, geheuld hadden met de Duitsers..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.![]()
En dat is in andere grote steden beter ? Ik bedoel kijk is naar je eigen hoofd heeft je oma een chemische bom op der knar gehad ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die wijven zeg![]()
Let eens op die kop.
Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
idd heerlijke halfbloedjes hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.![]()
Ik hoop voor je dat je echt 11 bent want anders ben je zo dom dat ik medelijden met je heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef wappiej het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die Duitse piloten stiekem Amsterdammers waren![]()
010 = 010quote:
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
en TS niet meer op de grond vallen he?
waterhoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef wappiej het volgende:
[..]
010 = 010
![]()
Amsterdam de hoofstad van Nederland, waterhoofd zullen ze bedoelen
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijn![]()
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen met de soort straten die jullie hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijn![]()
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen met de soort straten die jullie hebben.
Ik kan het je natuurlijk ook niet kwalijk nemen dat je als een stupide autist bent geborenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef wappiej het volgende:
[..]
010 = 010
![]()
Amsterdam de hoofstad van Nederland, waterhoofd zullen ze bedoelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.![]()
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.![]()
Rotterdam is dus echt de grootste pauperstad van Nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.
dat betekent dus dat de straten daar niet gelijk zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.
Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Classique het volgende:
[..]
Rotterdam is dus echt de grootste pauperstad van Nederland.
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat betekent dus dat de straten daar niet gelijk zijn
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?
Je hebt de bestemming dus wel gevonden waar die ook moge zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)
(*) hier slaat op Amsterdam, daar ik daar nog steeds vertoef.
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.
en die heb je eerst gebruikt voor je neushaar zeker..neusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.
Geef dan ook gelijk een pincet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er is heel wat mis met het Amsterdamse OV. Vertragingen, niet werkende airco's, en als ik in de metro zit, dan is het bij voorkeur lijn 50 of 51 (vooral de CAFjes). Verder is de gemiddelde snelheid laag, de passagiers weten niet wat opschieten is, er zijn ook onlogische routes, waardoor bussen bijv. in kolonnes van vier de IJtunnel in- of uitkomen, en de nieuwe bussen/trams die het GVB heeft uitgekozen hebben een oververtegenwoordiging in het wagenpark.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Als ik al die onverzorgde junks amsterdammers zie weten ze in amsterdam nog niet eens wat een kam is. Laat staan dat ze er 1 hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ik alle Spanjaarden over één kam gaan scheren ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Als ik al die onverzorgde junks amsterdammers zie weten ze in amsterdam nog niet eens wat een kam is laat staan dat ze er 1 hebben.
Nee, omdat er in Rotterdam al helemaal geen sprake is van enige overzichtelijkheid, "centrum, centrum, wa's dah?"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Daar moet je eerst een kam voor hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ik alle Spanjaarden over één kam gaan scheren ofzo?.
Geen scheermes?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar moet je eerst een kam voor hebben.![]()
Boeren die voor het eerst uit hun dorpje amsterdam komen weten zowiezo niets te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Door Rotterdam kan je alleen maar met je voet tot het uiterste op je gaspedaal heensjeezen, tevergeefs op zoek naar wát dan ook![]()
Ik heb alleen een bom. Alleen nog een tripje Madrid regelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar moet je eerst een kam voor hebben.![]()
Wij gaan normaal door met ons leven zelf als er meerdere zware bommen ontploft. De mietjes van nederland zijn nu nog aan het janken omdat er een lange tijd geleden een vette gast afgeslacht is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bom. Alleen nog een tripje Madrid regelen.
Welk leven? Elke dag paëlla eten en de flamenco dansenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij gaan normaal door met ons leven zelf als er meerdere zware bommen ontploft. De mietjes van nederland zijn nu nog aan het janken omdat er een lange tijd geleden een vette gast afgeslacht is.
Where's the cry-smiley...
En een stel metro's minderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Monus het volgende:
Wij weten tenminste wat leven is. En wij hebben tenminste eetbaar eten.
TS kon een van de grootste en bekendste pleinen van Amsterdam niet vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Boeren die voor het eerst uit hun dorpje amsterdam komen weten zowiezo niets te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En een stel metro's minder![]()
![]()
.
hier op de hoek zit een surinamer, daarachter een italiaan, hier tegenover een turk en 2 straten verder een chineesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Monus het volgende:
Wij weten tenminste wat leven is. En wij hebben tenminste eetbaar eten.
dus je geeft toe dat de straten daar scheef zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En een stel metro's minder![]()
![]()
.
oja stierenvechten doen jullie ook aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.
Als al jouw kennis over spanje niet verder komt dan paella, flamenco, en metro's dan is dat een verloren zaak.
Laat me eens raden, jij bent ook zo'n boertje uit amsterdam zonder kennis.
Wat is het met jou en boeren? Ben je van Almelo naar Spanje verhuist en nog steeds beschaamd en gefrustreerd over je afkomst ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.
Als al jouw kennis over spanje niet verder komt dan paella, flamenco, en metro's dan is dat een verloren zaak.
Laat me eens raden, jij bent ook zo'n boertje uit amsterdam zonder kennis.
Dat komt vanwege import die dat varkensvoer uit amsterdam niet door hun strot kregen. Ga niet lopen pronken met anders mans veren. Een italiaan, een turk, een chinees, een marokkaan heb je over de hele wereld... werkelijk. Kom eens uit dat dorpje van je en een nieuwe (echte) wereld gaat voor je open.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier op de hoek zit een surinamer, daarachter een italiaan, hier tegenover een turk en 2 straten verder een chinees![]()
![]()
alsof ander nederlands voedsel wel te vreten isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat komt vanwege import die dat varkensvoer uit amsterdam niet door hun strot kregen. Ga niet lopen pronken met anders mans veren. Een italiaan, een turk, een chinees, een marokkaan heb je over de hele wereld... werkelijk. Kom eens uit dat dorpje van je en een nieuwe (echte) wereld gaat voor je open.
nee stierenvechten is voor die gore spanjaarden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef nixxx het volgende:
stierenvechten in amsterdam? man dan moet ik er toch weer eens naartoe
Grof Geschut - Amsterdam
idd, rot op naar je eigen landquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef XiChico het volgende:
Wat doet die Spanjaard hier. Dit is roffa vs damsco.
Dan moet je een heftig leventje hebben gehad als jong broekje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en het zou me niets verbazen als ik meer van de wereld heb gezien dan jij![]()
heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan moet je een heftig leventje hebben gehad als jong broekje.![]()
Ik woon in spanje...quote:
Lang genoeg in amsterdam verbleven om er over te mogen zeuren.quote:of je eigen topic.
blij dat je weg bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik woon in spanje...![]()
[..]
Lang genoeg in amsterdam verbleven om er over te mogen zeuren.![]()
Ik durf te wedden dat er in dat hele Spanje geen één stad is die welvarender is dan Amsterdamquote:
nee sukkel, er is buiten amsterdam nog een hele wereld vol met mooie dingen.quote:
Zelf een dorpje als marbella is nog rijker dan amsterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er in dat hele Spanje geen één stad is die welvarender is dan Amsterdam.
Amsterdam is niet rijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Zelf een dorpje als marbella is nog rijker dan amsterdam.![]()
Nog zo'n boertje (uit amsterdam) die denk dat wanneer hij de toerist speelt in andere landen dat hij iets van de wereld heeft gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sukkel, er is buiten amsterdam nog een hele wereld vol met mooie dingen.
en er zijn in de afgelopen eeuw(en) vele mooie uitvindingen geweest, waaronder:
1)De auto, hiermee kan je lange afstanden afleggen binnen een korte tijd, hierdoor is het makkelijker om naar andere landen te gaan.
en
2)Het vliegtuig, hiermee kan je naar de andere kant van de wereld in minder dan een dag
![]()
Niet bepaald nee. Op die foto zie ik een onversneden grunninse of drenthse boerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
blij dat je weg bent(ja jij bent ook blij, dat snap ik)
je ziet er trouwens niet erg spaans uit, dus........... rot op naar je eigen dorp
en weer een of andere domme boer (een echte) die alles van de wereld heeft gezien omdat ie in een ander land woontquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Nog zo'n boertje (uit amsterdam) die denk dat wanneer hij de toerist speelt in andere landen dat hij iets van de wereld heeft gezien.![]()
Een relnicht wordt in elkaar geslagen en daarna gaan hele groepen mietjes lopen kussen in het centrum. Een vette gast wordt afgeslacht en daar zitten ze allemaal te janken over hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Amsterdam is niet rijk.
Amsterdam is ghetto![]()
wij zijn roff![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Een relnicht wordt in elkaar geslagen
Een vette gast wordt afgeslacht
roff
Inderdaad een echte boer uit een fokking klein dorpje. Maar ik ben tenminste uit mijn dorpje vertrokken om iets van de wereld te zien op een leeftijd dat jij nog zat te scheeuwen 'mammmmie,... ik heb honger' . En mijn vertrek naar malaga is waarschijnlijk het saaiste wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en weer een of andere domme boer (een echte) die alles van de wereld heeft gezien omdat ie in een ander land woont
ben je er nou trots op dat je oud bent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad een echte boer uit een fokking klein dorpje. Maar ik ben tenminste uit mijn dorpje vertrokken om iets van de wereld te zien op een leeftijd dat jij nog zat te scheeuwen 'mammmmie,... ik heb honger' . En mijn vertrek naar malaga is waarschijnlijk het saaiste wat ik heb gedaan.
Zit ie nog tussen de bezopen nederlandse boeren (van het érrrgste soortquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nu woon je dus in spanje, wat een spannend leven heb jij![]()
dat zijn kutdingen, zijn veel te klein. ik pas met mijn 1.85 niet eens normaal in zo'n stoeltje met m'n knieen.quote:
Wij zijn hier een beetje slimmer dan in amsterdam waar je elke dag over dagjesboeren struikelt. Die boeren hebben we namelijk allemaal in guirigettos gestopt en daar plukken we ze leeg zodat ze weer terug moeten naar nederland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zit ie nog tussen de bezopen nederlandse boeren (van het érrrgste soort)
die dagjesboeren struikelen over zichzelf (zie TS)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje slimmer dan in amsterdam waar je elke dag over dagjesboeren struikelt. Die boeren hebben we namelijk allemaal in guirigettos gestopt en daar plukken we ze leeg zodat ze weer terug moeten naar nederland.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die dagjesboeren struikelen over zichzelf (zie TS)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en je schrijft 'we' alsof je een spanjaard bent
mens, rellen moet je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:39 schreef Xharlotte het volgende:
Let's face it...
Amsterdam zuigt.
Maar niet zo erg als Rotterdam of Haarlem of welk gat hier ook genoemd is.
Amsterdam zuigt zeker maar alleen niet op de goede plek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:39 schreef Xharlotte het volgende:
Let's face it...
Amsterdam zuigt.
Maar niet zo erg als Rotterdam of Haarlem of welk gat hier ook genoemd is.
hulde voor je vriendinquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Amsterdam zuigt zeker maar alleen niet op de goede plek.
Leuk om er een paar weekjes te verblijven maar daar is het echt mee gezegt. Helaas denkt mijn vriendin er anders over.![]()
ja wtf, als iemand gaat zeuren over dat je leidseplein niet kan vinden en de hele tijd op de grond valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
Het allerslechtste aan A'dam zijn natuurlijk de Amsterdammers zelf...
Met als voornaamste reden dat ze altijd zo geniaal happen als je over 'hun' stadje zeikt...
Ach. Leeuwarden is best okee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Frieslân is natuurlijk de 2e hè.
't Is stil aan de overkant. Of niet dan Five_Horizons?
.
In Groningen de kunstacademie doen, en verder best wel relaxed, groot en goedkoop wonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het noorden man
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja wtf, als iemand gaat zeuren over dat je leidseplein niet kan vinden en de hele tijd op de grond valt.
en boeren (want dat zijn jullie!!) die Amsterdam gaan afkraken is gewoon not done.
kutboerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...
Het is zoooo gemakkelijk...
Het verbetert. Dankzij de slechte reputatie van Amsterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef TijnIIE het volgende:
En NOG kent niemand op de wereld Rotterdam
Jongen, 1-2 winnen en nog diepe frustraties.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket bemerkt hier enige frustraties bij Mr.Mills.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jongen, 1-2 winnen en nog diepe frustraties.
Rot op met die vieze stinkstad van je.
Absoluut.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket bemerkt hier enige frustraties bij Mr.Mills.
Ernstige zaak hè, de waarheid.![]()
's avonds wordt de stad leuker.Maar dat kan ook zijn omdat ik een tijdje niet hoefde te lopen, en ik best wel honger had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:
vind je het na vanavond nog steeds een snertstad Alicey ?
Heb ik nu dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:38 schreef DiabloSam het volgende:
Koop een stadskaart...te vinden in bijna iedere winkel![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef TijnIIE het volgende:
En NOG kent niemand op de wereld Rotterdam
De humor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:32 schreef gammapooka het volgende:
P.s. hier pest ik mijn vrouw ook altijd mee, ik ben Amsterdammer en zij is Rotterdamse![]()
* gr8w8 staat klaar met een emmer water op het balkon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb ik nu dus.Jammer is dan weer dat alleen het centrum van Amsterdam er op staat, maar dat is alvast iets.
Waar woont jouw balkon?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* gr8w8 staat klaar met een emmer water op het balkon.
Idd... Dwingeloo, dáár gebeurt het..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:39 schreef whoops het volgende:
[..]
De humor...
Jij snapt natuurlijk ook dat het allebei kut is...
Wibautstraat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Pcies. Amsterdam dus, ergens centrum, nabij metrohalte.
Nee, en ik had zo graag een raam gehuurd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Kon je de wallen niet vinden?
Kom hierheen! Eerst wel even die dingen wassen, dan praten we verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, en ik had zo graag een raam gehuurd.
Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...quote:
Ze laten zich ook altijd zo gemakkelijk opfokken over hun dorpje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...
Het is zoooo gemakkelijk...
we hebben wel airco , alleen die staat in de winter aan en de verwarming in de zomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs vanmiddag nog best druk in de metro.. Maar het was toen nog niet overdreven druk, idd. OV zal voor de rest wel de goede kant oprijden hier, alleen dus die drukte en dan zonder airco.
er zijn maar weinig grachten zo mooi als die van amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...
Rotterdam ziet er ongeveer zó uit:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...
Zegt meer over jou, dan over Amsterdam. Zelfs mijn oma van het plattenland kan de weg vinden in Amsterdam. Hoe makkelijk wil je het hebben. Er staan zelfs overal wijzers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.
o nee wat afgrijselijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef gr8w8 het volgende:
En toen werd het licht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weghalen zijn ze mee bezig. Maar morgen ligt het er weer. Ook dat is Amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
o nee wat afgrijselijk
haal het weg!!!!!!!!!!
![]()
Ach, en dat is in andere steden anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Weghalen zijn ze mee bezig. Maar morgen ligt het er weer. Ook dat is Amsterdam.
Bij ons gooien we het in containers. En het wordt natuurlijk elke nacht opgehaalt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, en dat is in andere steden anders?
In Rotterdam is men bekend met het concept afvalcontainer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, en dat is in andere steden anders?
Idd. Knap als je het dan nog niet kan vinden.quote:
Ik denk dat het beter is van niet. Het werkt vast ontsierend voor de omgeving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:49 schreef gr8w8 het volgende:
He Alicey! Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag of je de ramen komt lappen.
Jezelf blindstaren is ook een vak...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn maar weinig grachten zo mooi als die van amsterdam![]()
Heey, ik hoefde toen niet zelf de weg te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Alicey kan zich door de whiskey gewoon niet meer HERINNEREN waar het Leidseplein is, das heel wat anders...
Bedoel je die palen met een voetganger erbovenop? Die zijn nutteloos als je de kortste/snelste route wil, dat zijn wandelroutes. Op sommige staat dan centraal station drie keer aangegeven, met drie verschillende kleuren van de respectievelijke routes. Als ze die gevolgd heeft, kan ze inderdaad best een vierkantje gelopen hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd. Knap als je het dan nog niet kan vinden.
ik ben gewoon trots op m'n stadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Jezelf blindstaren is ook een vak...
Je bent een geweldig voorbeeld van de happende Amsterdammer... Deze gaat in de bookmarks...
Gewoon die normale rode borden. Via die borden kom ik altijd simpel op het Leidseplein.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bedoel je die palen met een voetganger erbovenop? Die zijn nutteloos als je de kortste/snelste route wil, dat zijn wandelroutes. Op sommige staat dan centraal station drie keer aangegeven, met drie verschillende kleuren van de respectievelijke routes. Als ze die gevolgd heeft, kan ze inderdaad best een vierkantje gelopen hebben.
Allicht, Rotterdam IS een grote afvalcontainerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam is men bekend met het concept afvalcontainer.
Hier in Utrecht is het een grote smeerbende op straat en zeker rond dat gore hoog catherijne.. en dan noem ik gewoon even één stad buiten Amsterdam. Londen is helemaal een zwartgeblakerde smogbende met rondslingerend afvalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Bij ons gooien we het in containers. En het wordt natuurlijk elke nacht opgehaalt.![]()
Getuige de images ziet Amsterdam er juist zo uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allicht, Rotterdam IS een grote afvalcontainer
Ga ns naar de havens, een en al containers...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Getuige de images ziet Amsterdam er juist zo uit.
dat is de vuilnisbelt van amsterdam, hartstikke schoon dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Getuige de images ziet Amsterdam er juist zo uit.
Wij gooien tenminste niet de afval op straat zoals in het middel-eeuwse amsterdam. Denken ze in amsterdam ook nog steeds dat je ziek wordt als je meer dan 1 keer in het jaar gaat wassen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vele plaatsen in jouw geliefkoosde spanje zien er ook beslist niet hygienisch uit
Het merendeel is echter geen vuilcontainer, maar een container waar geld mee verdiend wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga ns naar de havens, een en al containers...
foto's is een beter woord inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
en zeg gewoon plaatjes of foto's ipv images![]()
ik weet dat boeren vaak wat simpeler zijn maar dit slaat allesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:24 schreef Monus het volgende:
Denken ze in amsterdam ook nog steeds dat je ziek wordt als je meer dan 1 keer in het jaar gaat wassen?
De fietsersroutes? Ik ontwijk vaak juist die routes vanwege al die gele fietsen. Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon die normale rode borden. Via die borden kom ik altijd simpel op het Leidseplein.
Inderdaad. Over Rotterdam is ook genoeg te klagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Monus het volgende:
Valt me nog mee dat er nog geen 'Rotterdam is een snertstad' klaag topic is.
voor oud nieuws hoeven geen nieuwe topics geopend te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Monus het volgende:
Goh, dat zou je ook niet zeggen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ben gewoon trots op m'n stad![]()
als je die opmerkingen serieus neemt dan ben je ook wel een echte boerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Goh, dat zou je ook niet zeggen...
Maar ik vind je maar een kortzichtige knuppel om de rest van Nederland boeren te noemen, in Amsterdam wonen precies dezelfde boeren als in de rest van Nederland namelijk, jij bent er ook een van... Amsteramse kutboer...
Amsterdammers zijn niet zo kleinzielig als domme provinciaaltjes die het altijd nodig vinden zich tegen die grote stad af te zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Monus het volgende:
Euhm, kip-ei situatie...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je die opmerkingen serieus neemt dan ben je ook wel een echte boer![]()
Vaak zijn het 'Amsterdammers' die van oorsprong geen Amsterdammer zijn, die zo praten. Mensen die ik ken in Amsterdam zijn helemaal niet zo. Ik ken ook een paar mensen die daar zijn gaan wonen en die hebben een grote muil van hier tot Maastricht.quote:Maar ik vind je maar een kortzichtige knuppel om de rest van Nederland boeren te noemen,
Oh ja, dat was het... Amsterdam ligt niet in de provincie...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef kamagurka het volgende:
domme provinciaaltjes
Whehehe, ja importamsterdammer zijn en er dan tof over gaan doen is inderdaad wel heel erg triest ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Vaak zijn het 'Amsterdammers' die van oorsprong geen Amsterdammer zijn, die zo praten. Mensen die ik ken in Amsterdam zijn helemaal niet zo. Ik ken ook een paar mensen die daar zijn gaan wonen en die hebben een grote muil van hier tot Maastricht.
Zo ken ik ook een meisje uit Amerongen (LEES: Amerongen) en kleiner gat bestaat niet (bij Veenendaal in de buurt) en die doet bijdehand tof joh. Echt niet normaal.
Komt ze met verhalen aan kakken: Oooh mijn huisgenoot vroeg midden in de nacht gewoon of ik een jointje kwam roken. Dat kan alleen in Amsterdam.
Hahahaha, helleeeeeuw.Dat doet heel Nederland hoor.
dat is dus ook gewoon een boerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Vaak zijn het 'Amsterdammers' die van oorsprong geen Amsterdammer zijn, die zo praten. Mensen die ik ken in Amsterdam zijn helemaal niet zo. Ik ken ook een paar mensen die daar zijn gaan wonen en die hebben een grote muil van hier tot Maastricht.
Zo ken ik ook een meisje uit Amerongen (LEES: Amerongen) en kleiner gat bestaat niet (bij Veenendaal in de buurt) en die doet bijdehand tof joh. Echt niet normaal.
Komt ze met verhalen aan kakken: Oooh mijn huisgenoot vroeg midden in de nacht gewoon of ik een jointje kwam roken. Dat kan alleen in Amsterdam.
Hahahaha, helleeeeeuw.Dat doet heel Nederland hoor.
Ik lijk wat happen betreft af en toe net een Amsterdammer ja...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik lijk wat happen betreft af en toe net een Amsterdammer ja...
Het topic is pas een dag oud?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef Cart_man het volgende:
Hoe kan het dat ik hier nog nooit gereageerd heb...
Het is maar hoe je het bekijkt...quote:
quote:wie opent deel 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |