True , truequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik leef tenminste in een land waar de criminelen aangepakt worden als ze niet genoeg betalen aan de politie.![]()
Verraden door een amsterdammer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dat meisje met dat dagboek dan?
Verlinkt door een Amsterdammer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dat meisje met dat dagboek dan?
Nee, hoor, laagopgeleid figuurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn we uitgeluld, meneer Rotjeknor?
Kut Johan Cruijff.quote:
uitgeluld heet datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor, laagopgeleid figuur(ik probeer me op één of andere manier te verlagen naar je niveau en dat lukt aardig)
Jij bent hier degene die in de knoop lag met je verhaal. Zelfs een kleuter zou zich er nog uit kunnen lullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor, laagopgeleid figuur(ik probeer me op één of andere manier te verlagen naar je niveau en dat lukt aardig)
Die was afgelopen zondagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef Steve-O het volgende:
Wanneer is de eerst Amsterdam/Rotterdam Bash meet
Oh, wacht, dat dééd meneer zojuistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die in de knoop lag met je verhaal. Zelfs een kleuter zou zich er nog uit kunnen lullen.
Wat zeg je nou, ik dacht dat Amsterdammer niet eens een lul hadden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn we uitgeluld, meneer Rotjeknor?
Frieslân is natuurlijk de 2e hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Amsterdam, de mooiste stad van het land.
Wat doe je dan in het noorden manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Amsterdam, de mooiste stad van het land.
mooie meisjes genoeg in amsterdam hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, ik dacht dat Amsterdammer niet eens een lul hadden..
Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die wijven zeg![]()
Let eens op die kop.
Een grote mee-eter, da's gewoon een belediging voor 't menselijk ras.
Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
Zien eruit alsof ze in de eerste wereldoorlog zijn overreden door een tank, in de tweede wereld vergast (dat krijg je als je wordt verraden door je mede-Amsterdammers) en het dan alleen maar overleefd hebben omdat ze niet wilden branden, stelletje opgewarmde lijken![]()
We hebben meer lul dan je vaderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
En of. Práchtige stadquote:Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die mogen d'r ook best wezen. Beter dan die manwijven in jouw stadquote:Die wijven zeg![]()
Niet spotten met de ziekte van je moederquote:Let eens op die kop.
*proest*quote:Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
Zien eruit alsof ze in de eerste wereldoorlog zijn overreden door een tank, in de tweede wereld vergast (dat krijg je als je wordt verraden door je mede-Amsterdammers) en het dan alleen maar overleefd hebben omdat ze niet wilden branden, stelletje opgewarmde lijken![]()
Moet ik nu echt over ál je spelfouten gaan vallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Frieslân is natuurlijk de 2e hè.
't Is stil aan de overkant. Of niet dan Five_Horizons?
.
Durf te wedden dat die Duitse piloten stiekem Amsterdammers warenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef The_Masterer het volgende:
Hmmmm, ik weet het niet hoor maar de huidige stad en bewoners afrekenen op iets dat alweer 60 jaar geleden is. De meeste mensen op dit forum waren nog niet geboren. Is net zo plat scoren als te zeggen dat er wel een erg goede reden was om Rotterdam plat te bombarderen destijds.
Slaat natuurlijk ook nergens op.
Doe wat je leuk vindt. Lul je er maar weer lekker uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ik nu echt over ál je spelfouten gaan vallen
Vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
In elk geval: ik ga weer even met de grote mensen praten, goed?
![]()
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooie meisjes genoeg in amsterdam hoor![]()
Dat zijn die mensen die als ze 60 jaar eerder geweest waren, geheuld hadden met de Duitsers..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.![]()
En dat is in andere grote steden beter ? Ik bedoel kijk is naar je eigen hoofd heeft je oma een chemische bom op der knar gehad ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef wappiej het volgende:
[..]
Heb je wel eens in Amsterdam rondgekeken..
Die wijven zeg![]()
Let eens op die kop.
Dat zoiets vrij rond mag lopen![]()
idd heerlijke halfbloedjes hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is dan allemaal import, maar die zijn dan zo dom geweest om naar amsterdam tegaan.![]()
Ik hoop voor je dat je echt 11 bent want anders ben je zo dom dat ik medelijden met je heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef wappiej het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die Duitse piloten stiekem Amsterdammers waren![]()
010 = 010quote:
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
en TS niet meer op de grond vallen he?
waterhoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef wappiej het volgende:
[..]
010 = 010
![]()
Amsterdam de hoofstad van Nederland, waterhoofd zullen ze bedoelen
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nog wel wat tijd over heen gaat eer men in Amsterdam straatjes leert leggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijn![]()
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen met de soort straten die jullie hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam leren we al lopen wanneer we slechts baby's zijn![]()
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen met de soort straten die jullie hebben.
Ik kan het je natuurlijk ook niet kwalijk nemen dat je als een stupide autist bent geborenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef wappiej het volgende:
[..]
010 = 010
![]()
Amsterdam de hoofstad van Nederland, waterhoofd zullen ze bedoelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.![]()
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij amsterdammers zijn beide benen meestal even lang dus die hebben er geen problemen mee.![]()
Rotterdam is dus echt de grootste pauperstad van Nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.
dat betekent dus dat de straten daar niet gelijk zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam kan ik normaal lopen waar dan ook ondanks het lengteverschil van 1,5 cm tussen mijn beide benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |