quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat het OV niet simpel in elkaar zit? Ik voeg als volgende puntje toe : Amsterdammers kunnen niet lezen.
quote:Bovendien zit OV eveneens onlogisch in elkaar.
Misschien dat het na de spits weer meevalt.. En schaap mag inderdaad wel wat beter informeren over de levensgevaren waar je in Amsterdam aan bloot staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Maar daar ben ik niet voor gewaarschuwd![]()
Rotterdam werkt het OV best redelijk, hoewel je ook daar in de spits moet oppassen. Hoewel trams wel het voordeel hebben dat ze niet vol zitten, en je kunt nog gratis meeroken met een groenteburger ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Steve-O het volgende:
Toch kom ik er graag
En alleen de metro is kut voor de rest is alles te bereiken met de tram/trein
Probeer dat maar eens in andere steden ken je weer op die snertbussen staan wachtenOf waar je alles met de fiets moet doen
Puntje: Vrouwelijke Rotterdammers zijn heel kort van memorie....quote:
Overal plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef yup het volgende:
Amsterdam sux.
Vandaar dat ik naar Haarlem ga (voor school dan).
Geen gelul met parkeren, overal plaats. In de buurt waar ik parkeer moet je een vergunning hebben, yeah rightgeen haan die ernaar kraait
Ze mogen die OV in een plek steken waar de zon nooit schijnt
Je komt uit de buurt van Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Puntje: Vrouwelijke Rotterdammers zijn heel kort van memorie....![]()
nee, natuurlijk niet, doos......
Ja rot toch op wijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah ja als je geen beschrijving hebt dannes he!
Die komen toch altijd op plaatsen waar het goor isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ik zie 't al.
't Is een KAKKERLAK.
Ik vraag het me ook af, want ik vond die metro een stuk fatsoenlijker dan die trams.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Wat is er dan zo kut aan de Amsterdamse metro
Ik ga dagelijks met de metro en vind 't een prima systeem!
ik hou van Amsterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Ja, hallo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je komt uit de buurt van Rotterdam.En dan red je me niet eens van dat tuig.
Het stinkt en het is er pleuriswarmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
die trams zijn juist veel chiller.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, want ik vond die metro een stuk fatsoenlijker dan die trams.
En waar woont TS? Juist, Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die komen toch altijd op plaatsen waar het goor is
In Rotterdam is in ieder geval goed genoeg bestraat dat je daar geen verwondingen aan over houdt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Megumi het volgende:
Wat een topic ik vindt als Amsterdammer Rotterdam geen slechte stad. Maar als ik verdw3aal daar is dat mijn fout.
hahahahahaahahahahahahahahaha!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef wappiej het volgende:
Ja, Amsterdam is de belangrijkste stad ven Nederland natuurlijk.
't Geld wordt hier in Rotterdam verdient, in Den Haag verdeeld en in Amsterdam over de balk gepleurd.
En Amsterdam is zo belangrijk dat ze elke dag in 't nieuws, Rotterdam alleen over negatieve dingen, zoals dat op 4 mei om 20.00 de trams gewoon doorrijden..
Als er een stad godverdomme 't recht heeft om op 4 mei de trams te laten rijden is 't Rotterdam wel.
Toen ze hier op de maasbrug de mariniers de moffen de strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverdomme met de rechterklauw in de lucht te kijke wat een mooie auto's die Duitsers hadden
Bij mij mot je niet aankomme met Amsterdam, en over Ajax mot je al helemaal niet beginne
Meer dat het "anders" is op een andere manier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het geheugen van een 54 jarige junk dus.
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar woont TS? Juist, Rotterdam.
Dus met die opmerking heb je alleen jezelf.
alsof de rest van nederland meeteltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Monus het volgende:
Amsterdam is een stad vol met boeren die nog nooit in hun leven uit hun dorpje zijn geweest.
Neem het ze vooral niet kwalijk dat hun niet weten hoe het in de echte wereld gaat.
Nu zit de sigaret waar ik net een trekje van nam in mijn luchtpijp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef wappiej het volgende:
Toen ze hier op de maasbrug de mariniers de moffen de strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverdomme met de rechterklauw in de lucht te kijke wat een mooie auto's die Duitsers hadden
Bij mij mot je niet aankomme met Amsterdam, en over Ajax mot je al helemaal niet beginne
Hey, heb je deze al eens gehoord?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hahahahahaahahahahahahahahaha!!!
Amsterdam wordt voorgetrokken, boehoehoe oud ben je? 11?
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer dat het "anders" is op een andere manier.
nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof de rest van nederland meetelt![]()
Zegt de importspanjoolquote:
En gaan daarna weer terug naar huis, in Rotterdam?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaats
![]()
ze is weer weg uit amsterdam en woont nog steeds in rotterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oftewel: kakkerlakken verlaten de plaatsen waar het schoon is en zoeken een andere smerige plaats
![]()
Nova toevallig ?? Echt die hele buurt daar omheen is parkeren alleen met vergunning en de parkeerplaats bij school zelf staat altijd voor de helft leegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef yup het volgende:
Amsterdam sux.
Vandaar dat ik naar Haarlem ga (voor school dan).
Geen gelul met parkeren, overal plaats. In de buurt waar ik parkeer moet je een vergunning hebben, yeah rightgeen haan die ernaar kraait
Ze mogen die OV in een plek steken waar de zon nooit schijnt
je bent nog echt 11 ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef wappiej het volgende:
[..]
Hey, heb je deze al eens gehoord?
"Hou je bek, neus"
"Pwned".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze is weer weg uit amsterdam en woont nog steeds in rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En gaan daarna weer terug naar huis, in Rotterdam?
Ik kom gewoon uit Nederland hoor, kneus.....quote:Mongool.
Ik leef tenminste in een land waar de criminelen aangepakt worden als ze niet genoeg betalen aan de politie.quote:
gewoon een fervent Amsterdamhater..quote:
rrrriiightquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zelfs kakkerlakken hebben smaak...
Ah, dus eerst gaan ze naar waar het smerig is, en dan hebben ze ineens smaak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zelfs kakkerlakken hebben smaak...
En dat meisje met dat dagboek dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
En als we 't nu vragen hebben jullie allemaal joden op zolder gehad, waar zijn ze gebleven dan?
Stelletje krotekokers!
ja alle amsterdammers heulden met de duitsersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
gewoon een fervent Amsterdamhater..
maar leg eens uit..
Jullie gaan allemaal schijnheilig naar de Dokwerker, terwijl jullie een haven hebben waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest.
En als we 't nu vragen hebben jullie allemaal joden op zolder gehad, waar zijn ze gebleven dan?
Stelletje krotekokers!
Tja,... de honger winter... je moet toch wat eten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef wappiej het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, dus eerst gaan ze naar waar het smerig is, en dan hebben ze ineens smaak?
Die Rotterdammers zitten wel vaker met zichzelf in de knoop ja, bewijs jij ook weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |