Johquote:
Ik vond het zelfs vanmiddag nog best druk in de metro.. Maar het was toen nog niet overdreven druk, idd. OV zal voor de rest wel de goede kant oprijden hier, alleen dus die drukte en dan zonder airco.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Leidseplein is 8 minuten met tram 1, 2 of 5 vanaf het CS.
Werk nu sinds 3 weken in A'dam (2x languit vallen van het Leidseplein) en de eerste week vond ik het vervoer ook wel kut maargoed alles ff uitzoeken en het valt eigenlijk best mee.
De drukte in de tram tijdens de spits is inderdaad echt overdreven erg
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef T1andonly het volgende:
Ze hebben je toch niet alsmaar rechtdoor gestuurd toen je de weg kwijt was ofwel?
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen last hebt van astma of iets dergelijks dan.
Voldoende info snotje. Amsterdam bash topic.quote:
Een wandelend stratenboek zullen we je maar niet noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.De laatste keer dat ik dat deed wist niemand de weg, en toen zat ik praktisch al op de straat waar ik wezen moest.
Niet van Amsterdam CS dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Joh![]()
En parkeren op het museumplein, taxitje nemen et voila.
Maar soit, volgens mij moet jij het je wel herinneren.
Nou dan was het dus gewoon een domme vraag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag echt de weg niet in Amsterdam.De laatste keer dat ik dat deed wist niemand de weg, en toen zat ik praktisch al op de straat waar ik wezen moest.
Je wilt niet weten hoe goed ik ben in verdwalen. Maar meestal is dat pas op het moment dat ik een kaart ga gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een wandelend stratenboek zullen we je maar niet noemen.
Waarom zegt iemand dan niet gewoon hier rechts en dan ben je er?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou dan was het dus gewoon een domme vraag.![]()
Dat je het je niet kan herinneren.quote:
omdat je er al was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zegt iemand dan niet gewoon hier rechts en dan ben je er?
Heb ik dan gezegd dat het OV niet simpel in elkaar zit? Ik voeg als volgende puntje toe : Amsterdammers kunnen niet lezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat jij nou uit je dorp komt met je tractor. Het OV is juist heel simpel en duidelijk in elkaar. Dat jij dat niet kan begrijpen
. En verdwalen in Amsterdam is ook alleen voor mensen met het syndroom van Down
.
Boer.
Als ik zelf ergens (Al dan niet met een uur extra dwaaltijd) ben gekomen herinner ik het me meestal wel. Alle andere gevallen ben ik een drama.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat je het je niet kan herinneren.
En A'dam is de tram 1,2 of 5 en dan gewoon uitstappen op het Leidseplein bij de B&W.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
: Amsterdammers kunnen niet PUNT lezen
Het geheugen van een 54 jarige junk dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik zelf ergens (Al dan niet met een uur extra dwaaltijd) ben gekomen herinner ik het me meestal wel. Alle andere gevallen ben ik een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |