En een stel metro's minderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Monus het volgende:
Wij weten tenminste wat leven is. En wij hebben tenminste eetbaar eten.
TS kon een van de grootste en bekendste pleinen van Amsterdam niet vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Boeren die voor het eerst uit hun dorpje amsterdam komen weten zowiezo niets te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En een stel metro's minder![]()
![]()
.
hier op de hoek zit een surinamer, daarachter een italiaan, hier tegenover een turk en 2 straten verder een chineesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Monus het volgende:
Wij weten tenminste wat leven is. En wij hebben tenminste eetbaar eten.
dus je geeft toe dat de straten daar scheef zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)
(*) hier slaat op Amsterdam, daar ik daar nog steeds vertoef.
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En een stel metro's minder![]()
![]()
.
oja stierenvechten doen jullie ook aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.
Als al jouw kennis over spanje niet verder komt dan paella, flamenco, en metro's dan is dat een verloren zaak.
Laat me eens raden, jij bent ook zo'n boertje uit amsterdam zonder kennis.
Wat is het met jou en boeren? Ben je van Almelo naar Spanje verhuist en nog steeds beschaamd en gefrustreerd over je afkomst ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je spanjaarden wil afkraken zal je toch meer informatie moeten hebben over spanjaarden.
Als al jouw kennis over spanje niet verder komt dan paella, flamenco, en metro's dan is dat een verloren zaak.
Laat me eens raden, jij bent ook zo'n boertje uit amsterdam zonder kennis.
Dat komt vanwege import die dat varkensvoer uit amsterdam niet door hun strot kregen. Ga niet lopen pronken met anders mans veren. Een italiaan, een turk, een chinees, een marokkaan heb je over de hele wereld... werkelijk. Kom eens uit dat dorpje van je en een nieuwe (echte) wereld gaat voor je open.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier op de hoek zit een surinamer, daarachter een italiaan, hier tegenover een turk en 2 straten verder een chinees![]()
![]()
alsof ander nederlands voedsel wel te vreten isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat komt vanwege import die dat varkensvoer uit amsterdam niet door hun strot kregen. Ga niet lopen pronken met anders mans veren. Een italiaan, een turk, een chinees, een marokkaan heb je over de hele wereld... werkelijk. Kom eens uit dat dorpje van je en een nieuwe (echte) wereld gaat voor je open.
nee stierenvechten is voor die gore spanjaarden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef nixxx het volgende:
stierenvechten in amsterdam? man dan moet ik er toch weer eens naartoe
Grof Geschut - Amsterdam
idd, rot op naar je eigen landquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef XiChico het volgende:
Wat doet die Spanjaard hier. Dit is roffa vs damsco.
Dan moet je een heftig leventje hebben gehad als jong broekje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en het zou me niets verbazen als ik meer van de wereld heb gezien dan jij![]()
heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan moet je een heftig leventje hebben gehad als jong broekje.![]()
Ik woon in spanje...quote:
Lang genoeg in amsterdam verbleven om er over te mogen zeuren.quote:of je eigen topic.
blij dat je weg bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik woon in spanje...![]()
[..]
Lang genoeg in amsterdam verbleven om er over te mogen zeuren.![]()
Ik durf te wedden dat er in dat hele Spanje geen één stad is die welvarender is dan Amsterdamquote:
nee sukkel, er is buiten amsterdam nog een hele wereld vol met mooie dingen.quote:
Zelf een dorpje als marbella is nog rijker dan amsterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er in dat hele Spanje geen één stad is die welvarender is dan Amsterdam.
Amsterdam is niet rijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Zelf een dorpje als marbella is nog rijker dan amsterdam.![]()
Nog zo'n boertje (uit amsterdam) die denk dat wanneer hij de toerist speelt in andere landen dat hij iets van de wereld heeft gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sukkel, er is buiten amsterdam nog een hele wereld vol met mooie dingen.
en er zijn in de afgelopen eeuw(en) vele mooie uitvindingen geweest, waaronder:
1)De auto, hiermee kan je lange afstanden afleggen binnen een korte tijd, hierdoor is het makkelijker om naar andere landen te gaan.
en
2)Het vliegtuig, hiermee kan je naar de andere kant van de wereld in minder dan een dag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |