Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Classique het volgende:
[..]
Rotterdam is dus echt de grootste pauperstad van Nederland.
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat betekent dus dat de straten daar niet gelijk zijn
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?
Je hebt de bestemming dus wel gevonden waar die ook moge zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)
(*) hier slaat op Amsterdam, daar ik daar nog steeds vertoef.
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval is dat daar dan consequent, en niet een grote hoop stenen waarbij iedere steen anders ligt zoals hier(*)
(*) hier slaat op Amsterdam, daar ik daar nog steeds vertoef.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.
en die heb je eerst gebruikt voor je neushaar zeker..neusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar = hier precies? Misschien wil ik nog wel een kam brengen zodat je je haar even kunt kammen.
Geef dan ook gelijk een pincet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er is heel wat mis met het Amsterdamse OV. Vertragingen, niet werkende airco's, en als ik in de metro zit, dan is het bij voorkeur lijn 50 of 51 (vooral de CAFjes). Verder is de gemiddelde snelheid laag, de passagiers weten niet wat opschieten is, er zijn ook onlogische routes, waardoor bussen bijv. in kolonnes van vier de IJtunnel in- of uitkomen, en de nieuwe bussen/trams die het GVB heeft uitgekozen hebben een oververtegenwoordiging in het wagenpark.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Wat is er dan zo kut aan de Amsterdamse metro
Ik ga dagelijks met de metro en vind 't een prima systeem!
Als ik al die onverzorgde junks amsterdammers zie weten ze in amsterdam nog niet eens wat een kam is. Laat staan dat ze er 1 hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ik alle Spanjaarden over één kam gaan scheren ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Als ik al die onverzorgde junks amsterdammers zie weten ze in amsterdam nog niet eens wat een kam is laat staan dat ze er 1 hebben.
Nee, omdat er in Rotterdam al helemaal geen sprake is van enige overzichtelijkheid, "centrum, centrum, wa's dah?"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam wel voor goede verkeersvoorzieningen zorgt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Amsterdam, de mooiste stad van het land.
Daar moet je eerst een kam voor hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ik alle Spanjaarden over één kam gaan scheren ofzo?.
Geen scheermes?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar moet je eerst een kam voor hebben.![]()
Boeren die voor het eerst uit hun dorpje amsterdam komen weten zowiezo niets te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Door Rotterdam kan je alleen maar met je voet tot het uiterste op je gaspedaal heensjeezen, tevergeefs op zoek naar wát dan ook![]()
Ik heb alleen een bom. Alleen nog een tripje Madrid regelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Daar moet je eerst een kam voor hebben.![]()
Wij gaan normaal door met ons leven zelf als er meerdere zware bommen ontploft. De mietjes van nederland zijn nu nog aan het janken omdat er een lange tijd geleden een vette gast afgeslacht is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bom. Alleen nog een tripje Madrid regelen.
Welk leven? Elke dag paëlla eten en de flamenco dansenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij gaan normaal door met ons leven zelf als er meerdere zware bommen ontploft. De mietjes van nederland zijn nu nog aan het janken omdat er een lange tijd geleden een vette gast afgeslacht is.
Where's the cry-smiley...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |