Niet bepaald nee. Op die foto zie ik een onversneden grunninse of drenthse boerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
blij dat je weg bent(ja jij bent ook blij, dat snap ik)
je ziet er trouwens niet erg spaans uit, dus........... rot op naar je eigen dorp
en weer een of andere domme boer (een echte) die alles van de wereld heeft gezien omdat ie in een ander land woontquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Nog zo'n boertje (uit amsterdam) die denk dat wanneer hij de toerist speelt in andere landen dat hij iets van de wereld heeft gezien.![]()
Een relnicht wordt in elkaar geslagen en daarna gaan hele groepen mietjes lopen kussen in het centrum. Een vette gast wordt afgeslacht en daar zitten ze allemaal te janken over hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Amsterdam is niet rijk.
Amsterdam is ghetto![]()
wij zijn roff![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Een relnicht wordt in elkaar geslagen
Een vette gast wordt afgeslacht
roff
Inderdaad een echte boer uit een fokking klein dorpje. Maar ik ben tenminste uit mijn dorpje vertrokken om iets van de wereld te zien op een leeftijd dat jij nog zat te scheeuwen 'mammmmie,... ik heb honger' . En mijn vertrek naar malaga is waarschijnlijk het saaiste wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en weer een of andere domme boer (een echte) die alles van de wereld heeft gezien omdat ie in een ander land woont
ben je er nou trots op dat je oud bent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad een echte boer uit een fokking klein dorpje. Maar ik ben tenminste uit mijn dorpje vertrokken om iets van de wereld te zien op een leeftijd dat jij nog zat te scheeuwen 'mammmmie,... ik heb honger' . En mijn vertrek naar malaga is waarschijnlijk het saaiste wat ik heb gedaan.
Zit ie nog tussen de bezopen nederlandse boeren (van het érrrgste soortquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nu woon je dus in spanje, wat een spannend leven heb jij![]()
dat zijn kutdingen, zijn veel te klein. ik pas met mijn 1.85 niet eens normaal in zo'n stoeltje met m'n knieen.quote:
Wij zijn hier een beetje slimmer dan in amsterdam waar je elke dag over dagjesboeren struikelt. Die boeren hebben we namelijk allemaal in guirigettos gestopt en daar plukken we ze leeg zodat ze weer terug moeten naar nederland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zit ie nog tussen de bezopen nederlandse boeren (van het érrrgste soort)
die dagjesboeren struikelen over zichzelf (zie TS)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje slimmer dan in amsterdam waar je elke dag over dagjesboeren struikelt. Die boeren hebben we namelijk allemaal in guirigettos gestopt en daar plukken we ze leeg zodat ze weer terug moeten naar nederland.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die dagjesboeren struikelen over zichzelf (zie TS)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en je schrijft 'we' alsof je een spanjaard bent
mens, rellen moet je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:39 schreef Xharlotte het volgende:
Let's face it...
Amsterdam zuigt.
Maar niet zo erg als Rotterdam of Haarlem of welk gat hier ook genoemd is.
Amsterdam zuigt zeker maar alleen niet op de goede plek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:39 schreef Xharlotte het volgende:
Let's face it...
Amsterdam zuigt.
Maar niet zo erg als Rotterdam of Haarlem of welk gat hier ook genoemd is.
hulde voor je vriendinquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Amsterdam zuigt zeker maar alleen niet op de goede plek.
Leuk om er een paar weekjes te verblijven maar daar is het echt mee gezegt. Helaas denkt mijn vriendin er anders over.![]()
ja wtf, als iemand gaat zeuren over dat je leidseplein niet kan vinden en de hele tijd op de grond valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
Het allerslechtste aan A'dam zijn natuurlijk de Amsterdammers zelf...
Met als voornaamste reden dat ze altijd zo geniaal happen als je over 'hun' stadje zeikt...
Ach. Leeuwarden is best okee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Frieslân is natuurlijk de 2e hč.
't Is stil aan de overkant. Of niet dan Five_Horizons?
.
In Groningen de kunstacademie doen, en verder best wel relaxed, groot en goedkoop wonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het noorden man
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja wtf, als iemand gaat zeuren over dat je leidseplein niet kan vinden en de hele tijd op de grond valt.
en boeren (want dat zijn jullie!!) die Amsterdam gaan afkraken is gewoon not done.
kutboerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...
Het is zoooo gemakkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |