Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...quote:
Ze laten zich ook altijd zo gemakkelijk opfokken over hun dorpje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze happen zo lekker...
Het is zoooo gemakkelijk...
we hebben wel airco , alleen die staat in de winter aan en de verwarming in de zomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs vanmiddag nog best druk in de metro.. Maar het was toen nog niet overdreven druk, idd. OV zal voor de rest wel de goede kant oprijden hier, alleen dus die drukte en dan zonder airco.
er zijn maar weinig grachten zo mooi als die van amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...
Rotterdam ziet er ongeveer zó uit:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, nee, mooie pitoreske plaatjes heb je in andere steden niet...
Zegt meer over jou, dan over Amsterdam. Zelfs mijn oma van het plattenland kan de weg vinden in Amsterdam. Hoe makkelijk wil je het hebben. Er staan zelfs overal wijzers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.
o nee wat afgrijselijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef gr8w8 het volgende:
En toen werd het licht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weghalen zijn ze mee bezig. Maar morgen ligt het er weer. Ook dat is Amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
o nee wat afgrijselijk
haal het weg!!!!!!!!!!
![]()
Ach, en dat is in andere steden anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Weghalen zijn ze mee bezig. Maar morgen ligt het er weer. Ook dat is Amsterdam.
Bij ons gooien we het in containers. En het wordt natuurlijk elke nacht opgehaalt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, en dat is in andere steden anders?
In Rotterdam is men bekend met het concept afvalcontainer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, en dat is in andere steden anders?
Idd. Knap als je het dan nog niet kan vinden.quote:
Ik denk dat het beter is van niet. Het werkt vast ontsierend voor de omgeving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:49 schreef gr8w8 het volgende:
He Alicey! Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag of je de ramen komt lappen.
Jezelf blindstaren is ook een vak...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn maar weinig grachten zo mooi als die van amsterdam![]()
Heey, ik hoefde toen niet zelf de weg te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Alicey kan zich door de whiskey gewoon niet meer HERINNEREN waar het Leidseplein is, das heel wat anders...
Bedoel je die palen met een voetganger erbovenop? Die zijn nutteloos als je de kortste/snelste route wil, dat zijn wandelroutes. Op sommige staat dan centraal station drie keer aangegeven, met drie verschillende kleuren van de respectievelijke routes. Als ze die gevolgd heeft, kan ze inderdaad best een vierkantje gelopen hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd. Knap als je het dan nog niet kan vinden.
ik ben gewoon trots op m'n stadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Jezelf blindstaren is ook een vak...
Je bent een geweldig voorbeeld van de happende Amsterdammer... Deze gaat in de bookmarks...
Gewoon die normale rode borden. Via die borden kom ik altijd simpel op het Leidseplein.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bedoel je die palen met een voetganger erbovenop? Die zijn nutteloos als je de kortste/snelste route wil, dat zijn wandelroutes. Op sommige staat dan centraal station drie keer aangegeven, met drie verschillende kleuren van de respectievelijke routes. Als ze die gevolgd heeft, kan ze inderdaad best een vierkantje gelopen hebben.
Allicht, Rotterdam IS een grote afvalcontainerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam is men bekend met het concept afvalcontainer.
Hier in Utrecht is het een grote smeerbende op straat en zeker rond dat gore hoog catherijne.. en dan noem ik gewoon even één stad buiten Amsterdam. Londen is helemaal een zwartgeblakerde smogbende met rondslingerend afvalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Bij ons gooien we het in containers. En het wordt natuurlijk elke nacht opgehaalt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |