quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef coz het volgende:
.. Wel slim genoeg voor de capaciteitstest, maar niet snel genoeg (/genoeg antwoorden)
dussss...
Zeg Overzichie thuis en wakker ?. babbelen we nog ff persoonlijk over de wiki
![]()
tot 9 uur max in de regio
quote:
Haha.... Dat ken ik ja!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef nokwanda het volgende:
h
[..]Normaal gesproken is op een schoolplein staan een enorme egoboost voor me. Zie ik veel andere ouders en dan voel ik me piepjong.
Dat zal dus moeten wachten tot de eerste ouderbijeenkomst
Whehehehe..... hij heeft nog hoopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
Bij ons is eerste schooldag pas op 1 september ...
Mijn oudste gaat naar het 1e studiejaar![]()
En hij kan niet wachten op zijn communie omdat hij denkt dat hij dan ne PlayStation gaat krijgen ... denkt hij meteen dat dat direct volgende week al is natuurlijk![]()
Heeft hier ook heel lang geduurd.Maar die tijd is nu toch wel voorbij. Tegenwoordig word ik redelijk naar leeftijd geschat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Haha.... Dat ken ik ja!!
Was bij de zwangerschap/geboorte van de jongste ook.... Allerlei goedbedoelde adviezen enzo... En ach meid, zo'n bevalling, doet ff zeer, maar dan... Uhm.. Ja, dat weet ik ... Heb er al twee gehad.....
Ow.. Maar.. Ja.. je bent nog zo jong!
Nou wordt ik door de omaatjes waar ik schoonmaak ook altijd begin twintig geschat, maar ja, die stuur ik eerst maar door naar de oogarts....
Er zijn mensen die zeggen dat dat idd zo wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef UncleScorp het volgende:
Bijbelles van de papa .... don't think so ... ik begin eerder over aliens dan over jezus ... of was jezus een alien ?
* UncleScorp pronkt even met zijn eerste grijze haartjes ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
(jammer voor hen dat ik niet zo val voor jonge mannetjes).
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
* UncleScorp pronkt even met zijn eerste grijze haartjes ...![]()
Eigenlijk niet nee ... ook de doop vond ik zinloos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Maar ben je het dan wel eens met het doen van de communie?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef nokwanda het volgende:Normaal gesproken is op een schoolplein staan
quote:
yea truequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Jij hebt je engel al lang gevonden.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:24 schreef coz het volgende:Doen we inderdaad nog een keer
alleen moet ik het dan zonder OV stellen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
'morgeu
Weer een mooie dag om gans de dag aan een bureau te zitten![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef nokwanda het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik me totaal nutteloos en niet op z´n plaats voelde op een schoolplein .
Ik dacht.....Eerste dag, nieuwe school, hij kent er niemand.... ik zal maar meerijden.
Komen we daar aan...... geen enkele ouder op dat schoolplein... We keken elkaar aan en ik ben em gepeerd.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Oversight het volgende:
Moggu Coz,.....
Ik vond het gezellig gisteren.......
Shit, nou heb ik verklapt dat we een geheime TRUTH MEET hebben gehad...
nou ja, het is tóch al voorbij......
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 mompelt Oversight het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef coz het volgende:
[..]![]()
!
![]()
!
![]()
mompelt , bekend .. mhja dat lukt niet op zo'n afstand , te lange tijd tussen stops
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef Oversight het volgende:
De volgende keer zal ik het je laten zien !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:00 schreef coz het volgende:
lees elke dag trotse mamma's voor de deur
![]()
If you don´t mind liever als Casanova dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:03 schreef Mirage het volgende:
ooooohw, nokwanda..... mijn gedachten zijn vandaag bij je wormpje hoor ! (en natuurlijk ook bij jou)
Wat spannend, ik wed dat hij binnen een week zijn positie als kastanova verworven heeft binnen de groep.
![]()
dat bedoelde ze me kastanova, (vast niet dat ie zo bot ...)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef nokwanda het volgende:
Hij heeft mazzel...... maar 6 jongens in de klas en de rest meiden. Hij zal zich wel vermaken![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef coz het volgende:
op alle scholend dat ik gezeten heb nog nooit de eerste paar dagen boeken meegenomen pas als ze gaan lesgeven (begint toch met namen en vak introductie)
Op de HBO deed ik dat ook jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef coz het volgende:
[..]
dat bedoelde ze me kastanova, (vast niet dat ie zo bot ...)boeken meenemen op de eerste dag
![]()
Waaaaaaaarom(op alle scholend dat ik gezeten heb nog nooit de eerste paar dagen boeken meegenomen pas als ze gaan lesgeven (begint toch met namen en vak introductie) braaf wel ..
zal er maar niet bij zeggen paar maand iig dan selectief een paar .. rest van het jaar nauwelijks boeken behalve als het moet* )
voornamelijk met ict opleidingen , toch de hele dag achter pc .. zelden een boek , zelfs geen agenda en zelden een pen! ..volgens mij heb ik ook na een paar jaar de tactiek aangehouden van eerst een paar weken les volgen en zeggen dat het misging bij de boekhandel ..dan kijken welke boeken uberhaubt gebruikt worden (noch geen 60%
€ik€ls ) en dan pas bestellen
![]()
[tip : ook erg ideaal is afspreken met de buurman , ene week neemt die het boek voor het vak mee .... ]E-W , dit heb je natuurlijk niet gelezen he
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:18 schreef Electro-Worm het volgende:
mijn eerste schooldag:D:D, was echt super !!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Niks, en daarom was het zo leuk !!!
quote:maar morrgen wordt het leuker want dan gaan we wandelen en zwemmen
Omg en ik heb zo gans mijn leven op katholieke jongensscholen gescheten en de helft van de tijd nog op internaat ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef nokwanda het volgende:
Hij heeft mazzel...... maar 6 jongens in de klas en de rest meiden. Hij zal zich wel vermaken![]()
Go for it !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef Electro-Worm het volgende:
jawel sommige lelijk somige mooi. En het meisje dat ik mooi vindt zit tegenover me.
Dit wordt mijn geluksjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |