quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef coz het volgende:
.. Wel slim genoeg voor de capaciteitstest, maar niet snel genoeg (/genoeg antwoorden)
dussss...
Zeg Overzichie thuis en wakker ?. babbelen we nog ff persoonlijk over de wiki
![]()
tot 9 uur max in de regio
quote:
Haha.... Dat ken ik ja!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef nokwanda het volgende:
h
[..]Normaal gesproken is op een schoolplein staan een enorme egoboost voor me. Zie ik veel andere ouders en dan voel ik me piepjong.
Dat zal dus moeten wachten tot de eerste ouderbijeenkomst
Whehehehe..... hij heeft nog hoopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
Bij ons is eerste schooldag pas op 1 september ...
Mijn oudste gaat naar het 1e studiejaar![]()
En hij kan niet wachten op zijn communie omdat hij denkt dat hij dan ne PlayStation gaat krijgen ... denkt hij meteen dat dat direct volgende week al is natuurlijk![]()
Heeft hier ook heel lang geduurd.Maar die tijd is nu toch wel voorbij. Tegenwoordig word ik redelijk naar leeftijd geschat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Haha.... Dat ken ik ja!!
Was bij de zwangerschap/geboorte van de jongste ook.... Allerlei goedbedoelde adviezen enzo... En ach meid, zo'n bevalling, doet ff zeer, maar dan... Uhm.. Ja, dat weet ik ... Heb er al twee gehad.....
Ow.. Maar.. Ja.. je bent nog zo jong!
Nou wordt ik door de omaatjes waar ik schoonmaak ook altijd begin twintig geschat, maar ja, die stuur ik eerst maar door naar de oogarts....
Er zijn mensen die zeggen dat dat idd zo wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef UncleScorp het volgende:
Bijbelles van de papa .... don't think so ... ik begin eerder over aliens dan over jezus ... of was jezus een alien ?
* UncleScorp pronkt even met zijn eerste grijze haartjes ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
(jammer voor hen dat ik niet zo val voor jonge mannetjes).
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
* UncleScorp pronkt even met zijn eerste grijze haartjes ...![]()
Eigenlijk niet nee ... ook de doop vond ik zinloos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Maar ben je het dan wel eens met het doen van de communie?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef nokwanda het volgende:Normaal gesproken is op een schoolplein staan
quote:
yea truequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Jij hebt je engel al lang gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |