quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef DarthNick het volgende:
Dat zou uiteraard kunnen, maar dat zou ik beetje simpel vinden. Ik had meteen de gedachte omdat hij een Viper piloot is hij zeker ook op visuele navigatie moet kunnen vertrouwen als z'n instrumenten zouden uitvallen. Dan zou het best kunnen dat hij snel het verband legde.
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:09 schreef ThunderChild het volgende:
"There are those who believe... that life here... began out there. Far across the universe. With tribes of humans... who may have been the forefathers of the Egyptians... or the Toltecs... or the Mayans... that they may have been the architects of the Great Pyramids... or the lost civilizations of Lemuria... or Atlantis... Some believe that there may yet be brothers of man... who even now fight to survive... somewhere beyond the heavens."
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:23 schreef Capetown het volgende:
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.
Veronica heeft 'm opgekocht, maar wanneer ze 'm gaan uitzenden is nog niet bekend. Misschien pas andat ze 'klaar' zijn met het restant aan Enterprise afleveringen die ze nog hebben . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:44 schreef DzjieDub het volgende:
Gaat dit nog worden uitgezonden op de NL tv, of op de BBC of zo? Ben zo onderhand toch wel erg benieuwd na al die goede verhalen die ik erover heb gehoord
Zo'n nevel is zo groot, en ziet er van andere kant zo anders uit dat ik echt denk dat ze aan dezelfde kant van de Nevel zitten. Apollo kan onmogelijk inschatten hoe zo'n nevel er van de andere kant uitziet.quote:
Die andere twee topics waren anders wel alleen voor de nieuwe serie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik vind twee weken wachten gewoon te lang. Dat kunnen ze niet maken!![]()
Die blog met het doorlezen van de script was ook grappig. Adama die een grap maakt over visioenen van de president en zichzelf. "I think she saw visions of me being naked or something"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Opa Bokma het volgende:
hebbik al gedaan, niet veel spoilers overigens. Leuk om te zien dan Starbuck net zo lacht als ze IRL doet
Ja, ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef DarthNick het volgende:
Nee de aarde zal zeker niet in een paar afleveringen gevonden worden hoor dat gaat nog wel even duren, maar wat ze wel zouden kunnen doen na zeg bv. seizoen 3 (mocht dat er komen) dat ze samen met de aarde de 12 andere koloniën gaan terug veroveren en de Cylons eens en vooraltijd te verslaan (indien mogelijk). Ik zeg ook maar iets hoor, zou in ieder geval wel vette space battles opleveren en ik hou wel van m'n space battles
Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijtenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:33 schreef Witchfynder het volgende:
"Battlestar Galactica, this is captain Archer of the Enterprise..."
En Starbuck zal wel Bashir achter zich aan krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef remlof het volgende:
Eén ding ging me effe te snel in de laatste aflevering (Home pt 2):Van Kobol naar de Galactica snap ik nog wel, Adama was immers met een dropship naar de planneet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste stap was voor mij ook een raadsel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Computer, end program."
Nog niet bekend. Veronica heeft 'm aangekocht en ik vermoed dat ze 'm na Enterprise zullen uitzenden. Van Enterprise hebben ze nog een kleine 12 of 13 afleveringen liggen en het lijkt mij het moment om van het één naar het andere te springen . . .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef kriele het volgende:
Wanneer komt de serie op de nederlandse tv?
Lekker collectief hallucineren. Of verzin maar een andere leuke mogelijkheid. Of zoals Arthur C. CLarke al zei: "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Capetown het volgende:
Dat beeld vanaf 'aarde' was gewoon een hologram ofzoiets. Ze waren er niet echt.
Genoeg de tijd om seizoen 1 helemaal opnieuw te bekijken hehquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Helaas deze week geen BSC nog een weekje wachten potver
Potverdepoepquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Helaas deze week geen BSC nog een weekje wachten potver
Doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zit te twijfelen of ik het eerste seizoen op DVD zal kopen...
doen of niet doen?
Brits? ( as seen on Sky-one)quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen![]()
![]()
Alleen jammer dat je 'm als import moet kopen . . .![]()
![]()
Geen idee precies, maar lijkt me wel. Ik weet wel zeker dat de 'deleted scenes' erop staan . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:45 schreef Wuder het volgende:
zijn er boeiende extra's op de dvd?
Misschien ook de podcast?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar lijkt me wel. Ik weet wel zeker dat de 'deleted scenes' erop staan . . .
Moet je ff op de site van Amazon kijken. Zowel de Engelse alsmede de Amerikaanse hebben 'm . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Wuder het volgende:
Misschien ook de podcast?
Maar ik wil bloopers enzo.. The making of's staan gewoon op hun site
Heb hier hetzelfde probleem, m'n vrouw kan geen Engels verstaan, maar ze vindt de nieuwe Galactica serie geweldig. Dus ze is helemaal jaloers als ik weer een aflevering binnen hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
het enige dat vervelend is, is geen Nederlandse ondertiteling, dus is het publiek met wie ik er naar kijken ga al iets specifieker, met een groter begrip van de Engelse taal.
Als een Cylon doodgaat dan worden de herrineringen terug naar het collectieve bewustzijn gestuurd, en dus gedeeld met alle andere kopien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:48 schreef FoXje het volgende:
Hoe wist Sharon op Kobol dat Adama tegen de dode Sharon op de Galactica Why zei??
Maar kan ze het lezen ?? Indien wel, dan zou je gewoon de Engelse (of Duitste of Franse) ondertiteling eronder kunnen plakken . . .quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:00 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Heb hier hetzelfde probleem, m'n vrouw kan geen Engels verstaan, maar ze vindt de nieuwe Galactica serie geweldig. Dus ze is helemaal jaloers als ik weer een aflevering binnen heb![]()
Er zijn wel een paar versies te krijgen, maar zijn allemaal gebaseerd op de TV-rips en die zijn niet echt acuraat wat betreft de vertaling en snelheid . . .quote:Ik heb een beginnetje gemaakt met het vertalen van een aflevering aan de hand van Engelse ondertiteling, maar dat is nog behoorlijk tijdrovend. Vooral al die leger-termen en titels zijn lastig te vertalen.
Ff offtopic vraagje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .
[..]
Veronica heeft 'm opgekocht, maar wanneer ze 'm gaan uitzenden is nog niet bekend. Misschien pas andat ze 'klaar' zijn met het restant aan Enterprise afleveringen die ze nog hebben . . .
Nope, dat ben ik niet . . .quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ff offtopic vraagje.
Ben jij niet dezelfde Thunderchild als op het WOTWOnline forum??
Zo ja, Stormdragon666![]()
Oki, dacht ,t ff.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet . . .
Nee, ook niet. Ze is geboren in Indonesië en met het leren van Nederlands is ze bijna al haar Engels vergeten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef ThunderChild het volgende:
Maar kan ze het lezen ?? Indien wel, dan zou je gewoon de Engelse (of Duitste of Franse) ondertiteling eronder kunnen plakken . . .
Ik weet het, verder dan aflevering vijf is ze dan ook nooit gekomenquote:Er zijn wel een paar versies te krijgen, maar zijn allemaal gebaseerd op de TV-rips en die zijn niet echt acuraat wat betreft de vertaling en snelheid . . .![]()
Je zou natuurlijk kunnen zoeken naar een Indonesische vertaling . . .quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nee, ook niet. Ze is geboren in Indonesië en met het leren van Nederlands is ze bijna al haar Engels vergeten.
Heheh, ja, dat is ook een idee, dat zou ze helemaal geweldig vinden denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:58 schreef ThunderChild het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen zoeken naar een Indonesische vertaling . . .
Of het te krijgen is, dat weet ik niet maar je zou eens kunnen kijken . . .quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Heheh, ja, dat is ook een idee, dat zou ze helemaal geweldig vinden denk ik![]()
Tja, dan zal je zelf moeten vertalen of je vrouw weer Engels leren . . .quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:50 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Niks kunnen vinden, maar dat was ook niet waarschijnlijk, in zo'n arm land zullen niet veel mensen een breedbandverbinding hebben denk ik.
Don't tell me . . .quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wel waardeloos zeg zo'n weekend zonder nieuwe Galactica aflevering.
Aflevering zes van de eerste serie, een uur gedaan over iets van tien minuten van de afleveringquote:Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef ThunderChild het volgende:
Don't tell me . . .![]()
Welke was je trouwens aan het subben ??
Ik heb 'm al binnen . . .quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:33 schreef Wuder het volgende:
Klote Bittorrent.. download maar met 2 kB/sec ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Deze is ietsjes beter:quote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef FoXje het volgende:
Hier nog een plaatje van Pegasus
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nee hoor, nog steeds dezelfde. Ik denk ook niet dat karakters 'vervangen' gaan worden zoals het geval is bij de soaps . . .quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens soms het idee dat Billy door iemand anders wordt gespeeld... maar dan weer niet. I'm confused!
Nee, dat leek mij ook al niets voor BSG. Dan zal Billy wel wat vadsiger zijn geworden ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds dezelfde. Ik denk ook niet dat karakters 'vervangen' gaan worden zoals het geval is bij de soaps . . .
De rest van de vloot mag hun kleding laten wassen op de Galactica op voorwaarde dat ze supplies brengen.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:31 schreef DarthNick het volgende:
Een wasserij voor kleding bedoel ik.
Ik zie de Chief er nog wel voor aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef DarthNick het volgende:
Iedereen zwicht, want wie wil er nu jaren in dezelfde onderbroek rondhuppelen
Hoeveel was je ervoor kwijt ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist het eerste seizoen gekocht via www.play.com
Ik had al een plaatje gezien van die shot met "Replaced by CGI. Please help.", maar wist niet dat dat onderdeel was van een filmpje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:04 schreef FoXje het volgende:
Dit filmpje is echt hilarisch!
http://www.colonialfleets(...)ar_space-channel.avi
28,99quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoeveel was je ervoor kwijt ??
In euro's ?? Valt mee dan, dacht dat het hoger zou zijn . . .quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
28,99
Klopt, Crimson is echt total fragged!quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
De Blackbird.Nu nog de SR-71 als typenaam en het is compleet.
Die formatie van de enorme Cylon overmacht was awesome! En dan die ene shot hoe een Cylon jager doormidden werd gescheurd door Viper vuur! Meer, meer!![]()
Ik ben wel benieuwd of de wrakken van die Cylons worden geborgen voor extra metaal en onderdelen, de meeste metal panels in stock zijn immers voor de reparatie van de Vipers (vandaar dat er geen over was voor de nieuwe starfighter).
Ben benieuwd hoe dit nieuw type starfighter het gaat doen in de volgende afleveringen.
Was daar enige spanning te voelen tussen Dualla en Apollo?
Fantastische serie, dat er maar meer seizoenen moge komen!
Oh ja, de editting van de Crimson release is verschrikkelijk; stukjes reclame er tussendoor, enkele secondes van bepaalde scenes waren weg... En ik wil de HDTV versie weer zien!
Dan moeten we weer wachten tot volgend jaar . . .quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 11:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moeten we weer wachten tot volgend jaar . . .![]()
Ja, wat een wrang moment was dat zeg. Echt het idee dat die Blackbird haar zwaar gaat overleven.quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
crap zeg, ik moest bijna huilen bij die onthulling, toen dat kleedje eraf ging...
No shit, Sherlockquote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Wuder het volgende:
Dat is gewoon zelfde als de Galactica?
Nou, kan toch een moderner Battlestar zijn en dus meer gepimped?quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
No shit, Sherlock
Het is ook een Battlestar klasse . . .
Pimpen met hun netwerken zeker, wordt nog leuk als de Cylons weer komen . . .quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef Wuder het volgende:
Nou, kan toch een moderner Battlestar zijn en dus meer gepimped?![]()
..quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pimpen met hun netwerken zeker, wordt nog leuk als de Cylons weer komen . . .![]()
![]()
Ik weet het niet, heb er nog niks van gezien . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef Wuder het volgende:
Ik dacht dat Galactica de enige oude niet-netwerk versie was..
Nu ik de plaatjes vergelijk van Galactica en de Pegasus, zie ik dat de Pegasus andere motoren heeft en een andere vorm body in het midden.
De pegasus... dat is toch waar de atlantis crew zich bevind... kunnen ze mooi de anti replicator kennis in de praktijk brengen tegen de cylonsquote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben ook benieuwd hoe ze elkaar tegen zullen komen. Ik bedoel: de ruimte is zo groot en toevallig komen twee battlestars van eenzelfde cultuur elkaar tegen...
ik heb de hele aflevering gezien...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand al de trailer voor de komende aflevering gezien ??
Dat zeggen de cylons ook de gehele tijd. De heel vloot komt pas weer lekker bijeen als de cylons aanvallen. In de tussentijd donderd alles gewoon lekker in elkaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef Radeon_NL het volgende:
Joh de Cyclons hoeven niks te doen ze vermoorden elkaar gewoon
Ik had je reactie gelezen voordat ik de aflevering zag. Ik dacht eerst dat het om de vrouw van onze Colonel Tigh ging. Naarmate de aflevering vorderde zag ik dat er nog een andere bitch was die er van mij ook aan mag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
that fucking BITCH must DIE!
Volgende week beginnen ze gewoon weer bij Ep0201, zelfde als SG1 en SGA. Wordt dus echt tot januari wachten tot de nieuwe afleveringen komen.quote:Op zondag 25 september 2005 04:15 schreef Tom-my het volgende:
op http://www.scifi.com/battlestar staat "next episode 30 sept" kan me niet voorstellen dat dit de finale is geweest maar dat volgende week de "finale finale" van seizoen 2 is?
Omg meen je dat joh, wat is dat voor bs danquote:Op zondag 25 september 2005 09:30 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Volgende week beginnen ze gewoon weer bij Ep0201, zelfde als SG1 en SGA. Wordt dus echt tot januari wachten tot de nieuwe afleveringen komen.
en als we echt heel veel lawaai maken kunnen we hetzelfde voor elkaar krijgen als dat fans deden met Lost...quote:Op zondag 25 september 2005 13:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nou ja, kunnen we in de tussentijd veel reclame maken voor dit fantastische serie.
Niet voordat ze al hun Vipers aan Galactica hebben gegeven en al die H&K UMPsquote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het zieke aan deze aflevering is dat het gewoon alles dat de Cylons lopen te prediken waarheid maakt.
Galactica is getemperd door het bijzijn van burgers en politici en de media. Caine en haar bemanning zijn aan afspiegeling van wat Adama had kunnen zijn als hij niet werd tegengehouden door de President. Want als je terugkijkt is zij degene geweest die hem ervan overtuigde dat ze al verloren hadden en hun verliezen moesten nemen voor wat ze waren en op de vlucht moesten slaan. Want Adama's eerste reactie was er nog altijd een van oorlog en geweld, meteen terugslaan.
Cylons, Six, roept altijd dat mensen en hun beschaving niets meer zijn dan een kleine stap verwijderd van de meest gruwelijke barbarij. Baltar was pas echt een mens toen hij een ander had vermoord, in koele bloede. Dat was voor Six het moment dat Baltar een mens werd, want de Cylons vinden mensen walgelijke barbaren.
De Pegasus bevestigd dat de Cylons het bij het juiste eind hebben.
Dit is denk ik dan ook het moment waarop Baltar voor de Cylons kiest, echt actief hen gaat helpen, hij weet nu hoe onmenselijk mensen zijn. Hoe ziek ze zijn, en hoe beestachtig.
Hij begint in te zien dat Six en de Cylons gelijk hadden wat betreft mensen. Six is meerdere malen door een groep mannen verkracht en vernederd. Ze is de vijand, maar als ze daar zo ligt, gebroken en beschaamd, dan vraag je je af of mensen niet net zo slecht zijn als de duivels die ze verafschuwen.
Toen ik Six zag liggen gaf ik de Cylons gelijk, toen ze Sharon probeerden te verkrachten, onder het motto haar even "in te breken", was ik verkocht en schaarde ik me volledig achter de Cylons.
Caine moet dood.
Laat het kille vacuum van de ruimte haar maar verorberen.
en gooi haar bemanning er vervolgens maar achteraan.
Out the airlock.
Ik neem aan dat ze al voor de aanval Admiraal was, anders zou Adama haar authoriteit niet zomaar accepterenquote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Geld geld geld! Moet ik sparen voor de dvd release
Trouwens, was Cain al admiraal voordat de Cylons de Colonies aanvielen of tussentijds (zelf) gepromoveerd?
Neeneenee, Billy haalt de trekker over.quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Fuuuck wat een topaflevering!!! De ontwikkelingen in deze serie gaan echt zó snel... gewoon één superspannende rollecoaster ride! Het zou wel jammer zijn als de Pegasus uiteindelijk wordt vernietigd... Ik hoop dat ze alleen die UBER BITCH afmaken en dat de crews daarna gaan samenwerken, wat weer een hoop interessante spanningen oplevert natuurlijk!
Wel heel interessant om te zien hoe de BSG had kunnen worden als de President er niet geweest was; ik zie haar toch als de 'temperende factor' in het geheel. Hoop wel dat zij uiteindelijk een bullet door die admiral heen jaagt... "Die, bitch!"
Oh, enChief & Helo to the rescue!
was ook prachtig!
Dan toch liever Dee.quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Neeneenee, Billy haalt de trekker over.
Of Laura persoonlijk met de oneliner: "Frag up bitch"quote:
Wil je het niet over Homeworld hebben aub. Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 00:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die scene nadat Apollo zegt dat het een droom is terwijl hij naar de Pegagus toevliegt is zoooo Homeworld... Grote moederschip met kleine jagers in formatie er omheen.
Met de gitaarmuziek op de achtergrond dat zo jaren 80 aandoet (Miami Vice? Toen Olmos Castillo speelde?)...
Ik kan niet anders doen dan telkens weer deze serie de hemel in te prijzen.
Mark VII toch?quote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mmm, voornamelijk Mark II Vipers vs. Mark IVs van de Pegasus...
Ik meende dat er een versie was waarbij de miniserie samen met het eerste seizoen gebundeld waren . . .quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef DzjieDub het volgende:
OK, dan ga ik ook maar de DVDs bestellen. Is de miniserie opgenomen in de serie zelf, of moet ik ze beide kopen?
Het zijn gewoon een stelletje militaire fascisten geworden. ELke vorm van normale gerechtigheid hebben ze kwijtgeraakt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Wel heel interessant om te zien hoe de BSG had kunnen worden als de President er niet geweest was; ik zie haar toch als de 'temperende factor' in het geheel. Hoop wel dat zij uiteindelijk een bullet door die admiral heen jaagt... "Die, bitch!"
Ja, VII, mijn fout.quote:Op maandag 26 september 2005 08:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Mark VII toch?
En je zag eindelijk een real life model van Mark VII met de score aan de zijkant
Dan moet je de R1 versie hebben. Ik heb hem gekocht bij www.axelmusic.com.quote:Op maandag 26 september 2005 17:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik meende dat er een versie was waarbij de miniserie samen met het eerste seizoen gebundeld waren . . .
Bij Axelmusic is-ie "out of stock" en bovendien regio 1; ik heb dus de miniserie en season 1 maar bij play.com besteld. Was-ie nog wat goedkoper ook - 26 ipv 30 pond. Maar dank voor de info.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je de R1 versie hebben. Ik heb hem gekocht bij www.axelmusic.com.
Betaling met PayPal is mogelijk. Ze hebben een hele goede service. Ik had hem al thuis liggen voor de officiele release date. De shop is gevesigd in Denemarken dus je hebt ook geen douane kosten.
MId-Season Break tot Januari..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:30 schreef remlof het volgende:
ik moet 'Pegasus' nog zien dit weekend!
Maar wat gebeurd er daarna? Het seizoen is nog niet afgelopen...
Toch
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:35 schreef Wuder het volgende:
[..]
MId-Season Break tot Januari..
En ik raad je om niet naar Pegasus te kijken, want daarna zijn er voorlopig geen nieuwe afleveringen meer en dan blijf je zitten met de ijzer sterke cliffhanger van Pegasus..
Ik krijg nou al afkick verschijnselen . . .quote:
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef ThunderChild het volgende:
Ik krijg nou al afkick verschijnselen . . .![]()
![]()
Hoe moet ik dit gaan redden tot Januari ??![]()
Yep, of The West Wing? Ook geweldige drama, en dan 7 seizoenen langquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.
Heb ik allemaal al weer gezien vorig jaar . . .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Breetai het volgende:
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.
Ik moet het eerste seizoen nog zien . . .quote:
Is dat ook nog een goeie serie ??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:13 schreef Wuder het volgende:
Yep, of The West Wing? Ook geweldige drama, en dan 7 seizoenen lang![]()
Ja Rome is ook gaaf, zondag weer een nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik allemaal al weer gezien vorig jaar . . .![]()
[..]
Ik moet het eerste seizoen nog zien . . .![]()
[..]
Is dat ook nog een goeie serie ??
BTW: Heeft iemand al een aflevering van "Rome" gezien ??
Ja, aan Gaius Baltar, die de codes aan Nr. Six had gegeven tijdens de sex of werk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Tom-my het volgende:
Dat die andere schepen (en de blauwe aardkloot) er niet meer zijn hebben we aan de vice president te danken he
Nr Six heeft alles geschreven toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Tom-my het volgende:
Als ik het me goed herinner hebben ze zelfs samen aan dat netwerk gewerkt of niet soms?
Echt waar? Lol? Ze speelt ook de medic die Adama open snijdt en de milt eruit haalt.. maar ze was niet te herkennen uit de Grolsch reclame..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
somewhat off-topic: De reallife vrouw van Jamie Bamber (die Apollo, Lee Adama speelt) is die chick uit de Grolsch reclame, die gaat zingen in dat cafe: Kerry Norton. 3 kids. Best strak dan.
quote:Ain't it Cool News:
The SciFi channel has ordered a third season of “Battlestar Galactica,” according to zap2it.com.
Twenty episodes will comprise the third season, which begins shooting early next year.
ja, want sci-fi doet het altijd zo goed in Nederland......quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef Zhenar het volgende:
De zender die de serie koopt krijgt volgens mij kijkersgoud in handen!
Nou, dan noemen ze het gewoon Star Trek: Battlestar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, want sci-fi doet het altijd zo goed in Nederland......
Als er Star Trek op staat misschien, maar anders niet echt. Of ze verneuken de uitzendingen door alles willekeurig uit te zenden, of na 3 afleveringen wordt het verplaatst naar een tijdstip wanneer er niemand kijkt. Vooral dat laatste zegt genoeg, lijkt mij.
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, want sci-fi doet het altijd zo goed in Nederland......
Als er Star Trek op staat misschien, maar anders niet echt. Of ze verneuken de uitzendingen door alles willekeurig uit te zenden, of na 3 afleveringen wordt het verplaatst naar een tijdstip wanneer er niemand kijkt. Vooral dat laatste zegt genoeg, lijkt mij.
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat wat Veronica gaat uitzenden die nieuwe serie, zoals die ook op SciFi te zien is? Want er is toch ook een oude serie hiervan?
Het lijkt me wel interessant, na dat reclamefilmpje net gezien te hebben.
dat hopte toch van de ene naar de andere zender? lijkt me ook niet echt een teken van dat er veel mensen kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
(Babylon 5 was trouwens wel succesvol hier)
Heeft heel lang op RTL5 of Net5 gedraaid. Pas bij de herhalingen of 1 van de laatste seizoenen is het gaan hoppen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat hopte toch van de ene naar de andere zender? lijkt me ook niet echt een teken van dat er veel mensen kijken.
Als ik me niet vergis gaan ze de pilot uitzenden, daar zag ik stukjes van in de promo. Zoals die ook op SciFi werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat wat Veronica gaat uitzenden die nieuwe serie, zoals die ook op SciFi te zien is? Want er is toch ook een oude serie hiervan?
Het lijkt me wel interessant, na dat reclamefilmpje net gezien te hebben.
Op RTL5 was dat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft heel lang op RTL5 of Net5 gedraaid. Pas bij de herhalingen of 1 van de laatste seizoenen is het gaan hoppen.
Tevens ben ik van mening dat Star Trek het beste op de publieke zender had kunnen blijven. Werd het tenminste normaal, regelmatig uitgezonden.
Die promo was inderdaad nieuw materiaal, maar wat ik op hun teletekst pagina zag staan waren het de acteurs van de oude seriequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis gaan ze de pilot uitzenden, daar zag ik stukjes van in de promo. Zoals die ook op SciFi werd uitgezonden.
Hoe zit het precies met 'Enterprise'/Battlestar Galactica?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die promo was inderdaad nieuw materiaal, maar wat ik op hun teletekst pagina zag staan waren het de acteurs van de oude serie![]()
Communicatiefout van de teletext mensen denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die promo was inderdaad nieuw materiaal, maar wat ik op hun teletekst pagina zag staan waren het de acteurs van de oude serie![]()
Totaal 4 uur (3 uur en 1 uur reclame) opgedeeld in 4 stukken en dan de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef DarthNick het volgende:
Vierdelig ? Volgens mij zijn het bestond de miniserie toch gewoon uit 2 afleveringen van een uur. En niet uit 2 afleveringen van 2 uur. Althans zo was hij niet uitgezonden in de VS
Ja, gaat in één ruk verder. 1x01 gaat verder waar de miniserie ophield . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus er is een miniserie vóór het eerste seizoen, als een soort van mini-seizoen ofzo?
volgen de verhalen elkaar dan op?
Pilot heet het ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus er is een miniserie vóór het eerste seizoen, als een soort van mini-seizoen ofzo?
volgen de verhalen elkaar dan op?
Je zal geen spijt krijgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:56 schreef tijgermans het volgende:
Straks kijken!![]()
Ben wel benieuwd naar de serie.
De zaterdagavond is toch al niet een echte tv-kijk-avond voor veel mensen. Ik zou zo'n serie op de zondagavond doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:24 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wel weer brilliant van Veronica om het tegelijk met Idols uit te zenden. En dan later over de lage kijkcijfers klagen.
Yep en ik zie de ellende al weer voor me. Na de pilotafleveringen vallen de kijkcijfers tegen en is BG 'ineens' weer verdwenen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ja, de avondkeuze is inderdaad ook niet bepaald ideal. Erg jammer allemaal, want het is juist een serie die ook veel mensen aanspreekt die nooit sci-fi kijken.
persoonlijk haal ik alles bij tvtorrents.com weg. Supersnelheden en heel compleetquote:Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef Klummie het volgende:
Waar kan je dat Sci-fi eigenlijk zien? Linkje?
Omdat Firefly op Fox kwam en niet op SciFi Channel. Zou 'ie wel in eerste instantie op SciFi komen, dan hadden we een tweede seizoen gekregen . . .quote:
was er wel, ik heb het vaak gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb ook geen enkele keer de reclame voor de serie gezien.
Vreemd, zeker net rond programma's die ik nooit kijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
was er wel, ik heb het vaak gezien
Nou, lekker dan . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nou, nog iets van een maand wachten totdat de serie in Amerika eindelijk weer verder gaat
De reclame komt vaak voor en na Stargate (ma t/m do). Want daarnaar kijkt ongeveer hetzelfde publiek.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Vreemd, zeker net rond programma's die ik nooit kijk.
Nou, nog iets van een maand wachten totdat de serie in Amerika eindelijk weer verder gaat
Ja. Nog 2 delen en hebben de miniserie weer gehad . . .quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Wat nu wordt uitgezonden is toch de mini-serie?
En toch loopt het al 10 seizoenen en is daarmee de langstlopende Amerikaanse sciencefictionseriequote:Vandaar, ik kijk nooit naar Stargate, daar wordt zo beroerd in geacteerd.
Da's naar mijn mening juist de kracht van deze remake. Ik denk dat deze serie de destructieve, arrogante menselijke aard perfect weergeeft (dat we uberhaupt zo ver zijn gekomen) en daarom raakt het juist zo! IMHO de meest realistische scifi serie tot nu toe! ST: Enterprise sloeg al een wat ruwere weg in (vergeleken met Voyager) maar het zoetsappige wij-mensen-komen-net-kijken-maar-zijn-stiekem-heel-wijs vond ik best walgelijk in Enterprise en totaal niet overeenkomen met de realiteit.quote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En toch loopt het al 10 seizoenen en is daarmee de langstlopende Amerikaanse sciencefictionserie
Ik heb net ook de 2e aflevering van Battlestar gezien, wel mooi. Maar wel een erg naar sfeertje heeft de serie. Ze leiden echt extreem grote verliezen. Ook de gevechten worden nogal apart in beeld gebracht, heel anders dan bij andere scifi series.
Hoe is het mogelijkquote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef __Saviour__ het volgende:
En toch loopt het al 10 seizoenen en is daarmee de langstlopende Amerikaanse sciencefictionserie![]()
Klopt. Een vriend van mij verwachtte een vrolijke serie zoals de oude Battlestar Galactica, maar dit is totaal anders. Ze proberen duidelijk te maken hoe het voor mensen is als bijna de hele mensheid uitgemoord wordt en ze weg moeten vluchten van hun planeet.quote:Ik heb net ook de 2e aflevering van Battlestar gezien, wel mooi. Maar wel een erg naar sfeertje heeft de serie. Ze leiden echt extreem grote verliezen. Ook de gevechten worden nogal apart in beeld gebracht, heel anders dan bij andere scifi series.
Dat wordt ook zo pijnlijk duidelijk in de allereerste reguliere aflvering.quote:Op zondag 4 december 2005 12:53 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk
[..]
Klopt. Een vriend van mij verwachtte een vrolijke serie zoals de oude Battlestar Galactica, maar dit is totaal anders. Ze proberen duidelijk te maken hoe het voor mensen is als bijna de hele mensheid uitgemoord wordt en ze weg moeten vluchten van hun planeet.
hoe heet de miniserie dan want die krijg ik niet gevondenquote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef Tom-my het volgende:
4 letters plus de serie is het vervolg van de miniserie
Gewoon Battlestar Galactica 2003quote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe heet de miniserie dan want die krijg ik niet gevonden
Hoe iedereen werd afgeslacht werd wel lekker wreed geillustreerd. Ik kan me geen andere serie herinneren waar een hele planeet gewon genuked word. en dan hebben we het over de good-guys.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Er waren ooit 12 kolonien.
Ik geloof dat in de aflevering van gisteren wordt gezegd dat er alleen in Caprica-City al 7 miljoen mensen woonden (...)
Het terran empire uit mirror-mirror zat wel lekker simpel in elkaar. Ze deden allemaal even slechte dingen en er zat regelmaat in. De nieuwe Battlelstar Galactica laat heel goed zien wat voor puinhoop het wel niet is. De mensen gaan het onderling vaak genoeg met elkaar op de vuist.quote:Is toch wel even iets heel anders dan het gezellige, positieve imago uit de Star Trek franchise (afgezien van de mirror-universe met zijn Terran Empire natuurlijk ).
Ik had m'n collega's ook al gewaarschuwd dat het een echte puinhoop word. Natuurlijk gaan ze nu pas kijken ipv alles via i'net kijken. Het verhaal zit toch heel goed en duister in elkaar.quote:Het heeft al helemaal niets meer te maken met de gezellige tiener-serie uit de jaren 70.
(M'n vriendin zat gistern voor de eerste keer mee te kijken en was diep geschokt dat Starbuck een vrouw is.
Ze wilde Face terug. Zeker jeugdsentiment uit haar bakvissen-tijd)
Vanwege Ronald D. Moore had ik al goede hoop. Al blijft het wonderbaarlijk goed.quote:Op zondag 4 december 2005 18:26 schreef kingmob het volgende:
Het is gewoon wonderbaarlijk hoe goed deze remake is. Laten we eerlijk zijn, wie had dat van tevoren verwacht?
Geen idee, vraag het ze . . .quote:Op zondag 4 december 2005 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom is er dan een miniserie? dan had het net zo goed onderdeel kunnen zijn van seizoen 1.
Ja en de cliffhangers zerlf worden ook steeds ergerquote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Opa Bokma het volgende:
Tja, voor de newbies begint het pas en wij ondertussen maar wachten op het vervolg van 2x10.Eén ding van ST doen ze nl. nog slechter (of beter???) en dat zijn de cliffhangers voor een (veel te lange) pauze en tussen de laatste en eerste aflevering van een episode.
![]()
Let goed op de begintitels, in het 2e seizoen veranderen de aantallen in de leader bij iedere aflevering.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Dat wordt ook zo pijnlijk duidelijk in de allereerste reguliere aflvering.
Zonder weg te willen geven hoe en wat, houden ze dan op Colonial One op een whiteboard bij hoeveel mensen er nog over zijn.
Godzijdank hebben ze Katee Sackhoff gekozen die er meer als een soldaat uitziet als een barbie doll (Benedict is meer een Ken doll), ze is een veel betere actrice en het hele Starbuck personage is zo veel beter als de originele Starbuck. De emoties in de interactie met Adama senior en junior is bij tijd en wijle bijna voelbaar.quote:(M'n vriendin zat gistern voor de eerste keer mee te kijken en was diep geschokt dat Starbuck een vrouw is.
Ze wilde Face terug. Zeker jeugdsentiment uit haar bakvissen-tijd)
Da's idd erg tof. Na een aflevering met een hoge bodycount, zie je dan opeens een heel ander aantal staan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Let goed op de begintitels, in het 2e seizoen veranderen de aantallen in de leader bij iedere aflevering.
[..]
Hehehe....quote:Op zondag 4 december 2005 03:02 schreef Opa Bokma het volgende:
Mark my words; deze serie wordt alleen maar spannender, deze pilot is nog niks!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Breetai het volgende:
Naar mijn idee kunnen we die afsplitsing nu ook al doen. Anders moet ik al m'n theorien en speculaties tot januarie bewaren. Terwil alle n00bs vertellen hoe aflevering 1 ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
quote:Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Leuk die spoiler tags mar dan moet je ook bijzetten over welke aflevering het gaat. Anders lees je nog steeds de verkeerde spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Splitsen lijkt mij een stuk handiger."I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
Dat herken ik volledig, een van de betere WTF-momenten sinds lange tijd voor mij.quote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Splitsen zou idd. handiger zijn. Heb net de finale gekeken van de eerste seizoen.Het einde zag ik totaal niet aankomen. Had echt een WTF moment.
![]()
Dat einde kwam voor mij ook totaal onverwachtquote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Splitsen zou idd. handiger zijn. Heb net de finale gekeken van de eerste seizoen.Het einde zag ik totaal niet aankomen. Had echt een WTF moment.
![]()
Ik heb zaterdag gekeken maar gewoon alles gezien hoor. Misschien zat je op de afstandbediening?quote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom hebben ze zaterdag maar de helft van de aflevering uitgezonden![]()
nu weet ik niet hoe het afloopt en ook niet wanneer de rest word uitgezonden![]()
ik vind het debiel dat ze gewoon halverwege een film iets anders gaan uitzenden K$#@$$% veronica![]()
Dat doen we toch allemaal???quote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef maartena het volgende:
Ik volg het op SciFi channel. Zonder illegaal te downloaden uiteraardIk heb het niet anders gezien dan op TV...
Als het 2e seizoen verdergaat in amerika wordt het wel eens tijd voor een apart topicquote:Op maandag 19 december 2005 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
zitten in dit topic nou ook de mensen die de scifi afleveringen volgen? of hebben die een apart topic? (ivm spoilers enzo)
edit: of eigenlijk, de veronicakijkers zijn juist nieuw. Die hebben dan een ander topic nodig.
Met stip gevolgd door Firefly!quote:Op maandag 19 december 2005 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het 2e seizoen verdergaat in amerika wordt het wel eens tijd voor een apart topic![]()
Battlestar Galactica is de beste Sci-Fi serie die ik ook ooit heb gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |