De zaterdagavond is toch al niet een echte tv-kijk-avond voor veel mensen. Ik zou zo'n serie op de zondagavond doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:24 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wel weer brilliant van Veronica om het tegelijk met Idols uit te zenden. En dan later over de lage kijkcijfers klagen.
Yep en ik zie de ellende al weer voor me. Na de pilotafleveringen vallen de kijkcijfers tegen en is BG 'ineens' weer verdwenen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ja, de avondkeuze is inderdaad ook niet bepaald ideal. Erg jammer allemaal, want het is juist een serie die ook veel mensen aanspreekt die nooit sci-fi kijken.
persoonlijk haal ik alles bij tvtorrents.com weg. Supersnelheden en heel compleetquote:Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef Klummie het volgende:
Waar kan je dat Sci-fi eigenlijk zien? Linkje?
Omdat Firefly op Fox kwam en niet op SciFi Channel. Zou 'ie wel in eerste instantie op SciFi komen, dan hadden we een tweede seizoen gekregen . . .quote:
was er wel, ik heb het vaak gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb ook geen enkele keer de reclame voor de serie gezien.
Vreemd, zeker net rond programma's die ik nooit kijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
was er wel, ik heb het vaak gezien
Nou, lekker dan . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nou, nog iets van een maand wachten totdat de serie in Amerika eindelijk weer verder gaat
De reclame komt vaak voor en na Stargate (ma t/m do). Want daarnaar kijkt ongeveer hetzelfde publiek.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Vreemd, zeker net rond programma's die ik nooit kijk.
Nou, nog iets van een maand wachten totdat de serie in Amerika eindelijk weer verder gaat
Ja. Nog 2 delen en hebben de miniserie weer gehad . . .quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Wat nu wordt uitgezonden is toch de mini-serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |