Klopt, Crimson is echt total fragged!quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
De Blackbird.Nu nog de SR-71 als typenaam en het is compleet.
Die formatie van de enorme Cylon overmacht was awesome! En dan die ene shot hoe een Cylon jager doormidden werd gescheurd door Viper vuur! Meer, meer!![]()
Ik ben wel benieuwd of de wrakken van die Cylons worden geborgen voor extra metaal en onderdelen, de meeste metal panels in stock zijn immers voor de reparatie van de Vipers (vandaar dat er geen over was voor de nieuwe starfighter).
Ben benieuwd hoe dit nieuw type starfighter het gaat doen in de volgende afleveringen.
Was daar enige spanning te voelen tussen Dualla en Apollo?
Fantastische serie, dat er maar meer seizoenen moge komen!
Oh ja, de editting van de Crimson release is verschrikkelijk; stukjes reclame er tussendoor, enkele secondes van bepaalde scenes waren weg... En ik wil de HDTV versie weer zien!
Dan moeten we weer wachten tot volgend jaar . . .quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 11:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moeten we weer wachten tot volgend jaar . . .![]()
Ja, wat een wrang moment was dat zeg. Echt het idee dat die Blackbird haar zwaar gaat overleven.quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
crap zeg, ik moest bijna huilen bij die onthulling, toen dat kleedje eraf ging...
No shit, Sherlockquote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Wuder het volgende:
Dat is gewoon zelfde als de Galactica?
Nou, kan toch een moderner Battlestar zijn en dus meer gepimped?quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
No shit, Sherlock
Het is ook een Battlestar klasse . . .
Pimpen met hun netwerken zeker, wordt nog leuk als de Cylons weer komen . . .quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef Wuder het volgende:
Nou, kan toch een moderner Battlestar zijn en dus meer gepimped?![]()
..quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pimpen met hun netwerken zeker, wordt nog leuk als de Cylons weer komen . . .![]()
![]()
Ik weet het niet, heb er nog niks van gezien . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef Wuder het volgende:
Ik dacht dat Galactica de enige oude niet-netwerk versie was..
Nu ik de plaatjes vergelijk van Galactica en de Pegasus, zie ik dat de Pegasus andere motoren heeft en een andere vorm body in het midden.
De pegasus... dat is toch waar de atlantis crew zich bevind... kunnen ze mooi de anti replicator kennis in de praktijk brengen tegen de cylonsquote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben ook benieuwd hoe ze elkaar tegen zullen komen. Ik bedoel: de ruimte is zo groot en toevallig komen twee battlestars van eenzelfde cultuur elkaar tegen...
ik heb de hele aflevering gezien...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand al de trailer voor de komende aflevering gezien ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |