Deze is ietsjes beter:quote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef FoXje het volgende:
Hier nog een plaatje van Pegasus
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nee hoor, nog steeds dezelfde. Ik denk ook niet dat karakters 'vervangen' gaan worden zoals het geval is bij de soaps . . .quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens soms het idee dat Billy door iemand anders wordt gespeeld... maar dan weer niet. I'm confused!
Nee, dat leek mij ook al niets voor BSG. Dan zal Billy wel wat vadsiger zijn geworden ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds dezelfde. Ik denk ook niet dat karakters 'vervangen' gaan worden zoals het geval is bij de soaps . . .
De rest van de vloot mag hun kleding laten wassen op de Galactica op voorwaarde dat ze supplies brengen.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:31 schreef DarthNick het volgende:
Een wasserij voor kleding bedoel ik.
Ik zie de Chief er nog wel voor aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef DarthNick het volgende:
Iedereen zwicht, want wie wil er nu jaren in dezelfde onderbroek rondhuppelen
Hoeveel was je ervoor kwijt ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist het eerste seizoen gekocht via www.play.com
Ik had al een plaatje gezien van die shot met "Replaced by CGI. Please help.", maar wist niet dat dat onderdeel was van een filmpje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:04 schreef FoXje het volgende:
Dit filmpje is echt hilarisch!
http://www.colonialfleets(...)ar_space-channel.avi
28,99quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoeveel was je ervoor kwijt ??
In euro's ?? Valt mee dan, dacht dat het hoger zou zijn . . .quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
28,99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |