Wil je het niet over Homeworld hebben aub. Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 00:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die scene nadat Apollo zegt dat het een droom is terwijl hij naar de Pegagus toevliegt is zoooo Homeworld... Grote moederschip met kleine jagers in formatie er omheen.
Met de gitaarmuziek op de achtergrond dat zo jaren 80 aandoet (Miami Vice? Toen Olmos Castillo speelde?)...
Ik kan niet anders doen dan telkens weer deze serie de hemel in te prijzen.
Mark VII toch?quote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mmm, voornamelijk Mark II Vipers vs. Mark IVs van de Pegasus...
Ik meende dat er een versie was waarbij de miniserie samen met het eerste seizoen gebundeld waren . . .quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef DzjieDub het volgende:
OK, dan ga ik ook maar de DVDs bestellen. Is de miniserie opgenomen in de serie zelf, of moet ik ze beide kopen?
Het zijn gewoon een stelletje militaire fascisten geworden. ELke vorm van normale gerechtigheid hebben ze kwijtgeraakt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Wel heel interessant om te zien hoe de BSG had kunnen worden als de President er niet geweest was; ik zie haar toch als de 'temperende factor' in het geheel. Hoop wel dat zij uiteindelijk een bullet door die admiral heen jaagt... "Die, bitch!"
Ja, VII, mijn fout.quote:Op maandag 26 september 2005 08:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Mark VII toch?
En je zag eindelijk een real life model van Mark VII met de score aan de zijkant
Dan moet je de R1 versie hebben. Ik heb hem gekocht bij www.axelmusic.com.quote:Op maandag 26 september 2005 17:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik meende dat er een versie was waarbij de miniserie samen met het eerste seizoen gebundeld waren . . .
Bij Axelmusic is-ie "out of stock" en bovendien regio 1; ik heb dus de miniserie en season 1 maar bij play.com besteld. Was-ie nog wat goedkoper ook - 26 ipv 30 pond. Maar dank voor de info.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je de R1 versie hebben. Ik heb hem gekocht bij www.axelmusic.com.
Betaling met PayPal is mogelijk. Ze hebben een hele goede service. Ik had hem al thuis liggen voor de officiele release date. De shop is gevesigd in Denemarken dus je hebt ook geen douane kosten.
MId-Season Break tot Januari..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:30 schreef remlof het volgende:
ik moet 'Pegasus' nog zien dit weekend!
Maar wat gebeurd er daarna? Het seizoen is nog niet afgelopen...
Toch
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:35 schreef Wuder het volgende:
[..]
MId-Season Break tot Januari..
En ik raad je om niet naar Pegasus te kijken, want daarna zijn er voorlopig geen nieuwe afleveringen meer en dan blijf je zitten met de ijzer sterke cliffhanger van Pegasus..
Ik krijg nou al afkick verschijnselen . . .quote:
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef ThunderChild het volgende:
Ik krijg nou al afkick verschijnselen . . .![]()
![]()
Hoe moet ik dit gaan redden tot Januari ??![]()
Yep, of The West Wing? Ook geweldige drama, en dan 7 seizoenen langquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.
Heb ik allemaal al weer gezien vorig jaar . . .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Breetai het volgende:
Je zou je natuurlijk op een andere serie kunnen werpen. Babylon 5 valt best wel uit te houden en dan moet je nog 5 seizoenen doorploegen.
Ik moet het eerste seizoen nog zien . . .quote:
Is dat ook nog een goeie serie ??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:13 schreef Wuder het volgende:
Yep, of The West Wing? Ook geweldige drama, en dan 7 seizoenen lang![]()
Ja Rome is ook gaaf, zondag weer een nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik allemaal al weer gezien vorig jaar . . .![]()
[..]
Ik moet het eerste seizoen nog zien . . .![]()
[..]
Is dat ook nog een goeie serie ??
BTW: Heeft iemand al een aflevering van "Rome" gezien ??
Ja, aan Gaius Baltar, die de codes aan Nr. Six had gegeven tijdens de sex of werk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Tom-my het volgende:
Dat die andere schepen (en de blauwe aardkloot) er niet meer zijn hebben we aan de vice president te danken he
Nr Six heeft alles geschreven toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Tom-my het volgende:
Als ik het me goed herinner hebben ze zelfs samen aan dat netwerk gewerkt of niet soms?
Echt waar? Lol? Ze speelt ook de medic die Adama open snijdt en de milt eruit haalt.. maar ze was niet te herkennen uit de Grolsch reclame..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
somewhat off-topic: De reallife vrouw van Jamie Bamber (die Apollo, Lee Adama speelt) is die chick uit de Grolsch reclame, die gaat zingen in dat cafe: Kerry Norton. 3 kids. Best strak dan.
quote:Ain't it Cool News:
The SciFi channel has ordered a third season of “Battlestar Galactica,” according to zap2it.com.
Twenty episodes will comprise the third season, which begins shooting early next year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |