Stoer zeg, daar win je zieltjes mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goeie OP
Das due ziete chinesequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:56 schreef Xenwolfie het volgende:
En een nieuwe pan tomatensoep: [afbeelding]
Ik welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer zeg, daar win je zieltjes mee.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef indahnesia.com het volgende:
de OP is toch gewoon hetzelfde?
Tquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
C
12345678910quote:
nee, alleen de TT heeft een bug, da's alles, maar niemand die dat ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kut OP nu.
ej maat.quote:
Het is gewoon ander woordgebruikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, alleen de TT heeft een bug, da's alles, maar niemand die dat ziet.
FOUTquote:
quote:
Wordt natuurijsquote:
Gers.quote:
Haha kun je gelijk heel PUB opdoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk moet ook nog in de OP dat kleuters verboden moeten worden
Lastig hequote:
Ik ben ook goedquote:
Scherpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha kun je gelijk heel PUB opdoeken.
Dan word het hier tamelijk rustig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk moet ook nog in de OP dat kleuters verboden moeten worden
op een enkeling na danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha kun je gelijk heel PUB opdoeken.
Het duurt nog langer om een post te zetten dan jou moeder een orgasme te geven! en dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
FOK! is zo traag als tonks zijn moeder door een trechter.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
FOK! is zo traag als tonks zijn moeder door een trechter.
geen gezeik over die dingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:02 schreef Messenga het volgende:
Mijn avater is nog steeds niet terug!
Hoe is je dat gelukt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Het duurt nog langer om een post te zetten dan jou moeder een orgasme te geven! en dat wil wat zeggen
A, die moet ik onthouden.quote:
Maar ik stond er eerst wel inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen gezeik over die dingen
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
mensen, kap toch eens over die OP en je avatars zeg.. kleuters.
Modforcequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef tonks het volgende:
Waarom staat ijsmeis eigenlijk in de OP
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jag. Ben je zat ofzo.
Het spijt me van je vader trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef tonks het volgende:
Ja mij ook.. kan ik er wat aan doen dat hij neger isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het spijt me van je vader trouwens.
Omdat ik hier redelijk vaak te vinden benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef tonks het volgende:
Nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik hier redelijk vaak te vinden ben!
TT aangepast.
Sneeuwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey jaguarized?
Mag ik ook?
Nummer 1
[afbeelding]
Maar gelukkig heb ik er weer eentje minder van gemaakt. Zie je eigen Ondertitel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja mij ook.. kan ik er wat aan doen dat hij neger is
Ik vat hem nu pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik er weer eentje minder van gemaakt. Zie je eigen Ondertitel.
dank jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TT aangepast.
Ja, doodsverwensing, banquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik er weer eentje minder van gemaakt. Zie je eigen Ondertitel.
Net alsof iemand de OP van de SC kan interesserenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TT aangepast.
mensen, eerst vrouwen in bikini, dan pas winter he.. het moet nog 30 graden worden deze week.quote:
Waarom T, waarom.quote:
niemand tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Net alsof iemand de OP van de SC kan interesseren
Geel?quote:
Ohja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TT aangepast.
3FM is beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is naar www.xfm.nl aant luisterenaltijd leuk !
vanaf maandag maar buiten gaan staan danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:10 schreef Knoekie het volgende:
Kap es met al dat kutsneeuw.
IK WIL ZON.
OK.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vanaf maandag maar buiten gaan staan dan
That explains it all, Tquote:
Reedsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar nu is het al MBO, toch T
Vergeef me T, vergeef me.quote:
Bukken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vergeef me T, vergeef me.
Toen ik t net ff ophad maar snel Evanescence opgezet. Wat n rotmuziek op dit moment.quote:
inlezen meidje, inlezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
En wat hebben de plaatjes toe te voegen aan het topic!
AH!quote:
Haal ze is weg anne, ze irriteren mijn browser.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Niet de werkwoord naam, werkwoord na-apen mên.quote:
Nee, Evanescene is lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Toen ik t net ff ophad maar snel Evanescence opgezet. Wat n rotmuziek op dit moment.![]()
FF zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Haal ze is weg anne, ze irriteren mijn browser.
En de rest van de posts?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Sneeuw is echt zo vet he, veel beter dan die kutzon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nog veeeeeel meer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe. Daar is ze wel goed in, plaatjes weghalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
[..]
bijzaak, gewoon bijzaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet de werkwoord naam, werkwoord na-apen mên.
Jij irriteert mijn browser ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
[..]
tot over een week hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Daar is ze wel goed in, plaatjes weghalen.
NOFI
Heb jij zo'n kei toffe Mac?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Daar is ze wel goed in voor, plaatjes weghalen.
NOFI
Anne is niet zo streng heurquote:
Een kei toffe!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kei toffe Mac?
tot je die stok in je kont voeltquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Anne is niet zo streng heur
Niet te verwarren met "O+ Limboquote:
Jij hebt dalijk een mes in je rug!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij irriteert mijn browser ook.
Heuy, het is er wel eentje om voor te binden heur!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tot je die stok in je kont voelt
mes misbruik..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij hebt dalijk een mes in je rug!
niet met dodelijke afloop
zo'n roze zeker..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heuy, het is er wel eentje om voor te binden heur!
Ik las in een Belgisch blad dat de echte criminelen de vijand in de nek schoten. Das erger dan dood, want dan ben je je leven helemaal verlamd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd al eens willen voelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo'n roze zeker..met ribbeltjes
ook lekker, of het zijn Belgen die gewoon niet weten hoe het moetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik las in een Belgisch blad dat de echte criminelen de vijand in de nek schoten. Das erger dan dood, want dan ben je je leven helemaal verlamd.
Het ging over de columbiaanse drugswereldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker, of het zijn Belgen die gewoon niet weten hoe het moet
Waarom niet 538, hoor je even veel gepraatquote:
dat zeg ik, ik heb het stuk niet gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het ging over de columbiaanse drugswereld
Whehequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
IDD!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneeuw is echt zo vet he, veel beter dan die kutzon.
twee dames daar kan ik anders prima naar kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
tonks, ik ga dadelijk scheiden van je. Gofdomme !!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Anne is gay
Editslet. Je wilt niet meer toegeven dat je haar foto's hebt hè!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dames daar kan ik anders prima naar kijken![]()
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dames daar kan ik anders prima naar kijken![]()
Eentje uit Asian teen.mpg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.
Hihihhi ! eerst neuken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks, ik ga dadelijk scheiden van je. Gofdomme !!!
Mijn sambal wat doe jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eentje uit Asian teen.mpg.
oj.. ik mis vanalles geloof ik? Ik ben op vakantie geweest in juli.. mogelijk heb ik dus nóg wat gemist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Editslet. Je wilt niet meer toegeven dat je haar foto's hebt hè!
wa's daar nu weer mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie heb jij eigenlijk als icoontje.
Ik typquote:
jij hebt die dus ook. Goed hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eentje uit Asian teen.mpg.
T, hij heeft de foto's nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oj.. ik mis vanalles geloof ik? Ik ben op vakantie geweest in juli.. mogelijk heb ik dus nóg wat gemist.
Ja, vooral dat stukje waar ze poes gaan etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt die dus ook. Goed he![]()
Ik heb der irlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
T, hij heeft de foto's niet
eejj.. what the f... welke foto's?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
T, hij heeft de foto's niet
Leuke foto's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
IDD!
Nah sommige mensen klagen.
Dan maar link
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/37.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/38.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/57.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/63.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/67.jpg
Zo dat was het voor nu wel weer even
Jaloersquote:
Die van anne, die staan in der euh, fotoboek, we vonden het gek dat je die nog niet had gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eejj.. what the f... welke foto's?
Hallo ! Wie is Anne?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die van anne, die staan in der euh, fotoboek, we vonden het gek dat je die nog niet had gezien
Whaaaaaaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuke foto's.![]()
Ik heb ook nog een leuk linkje van waar ik gewoond heb.
![]()
![]()
sure, klinkt geloofwaardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die van anne, die staan in der euh, fotoboek, we vonden het gek dat je die nog niet had gezien
Anne - x - IJsmeis.rarquote:
Ooh weet je dat echt niet.. je kermt tijdens het sexen altijd 'zeg mijn naam bitch' wist niet dat je echt niet wist hoe je heet.!quote:
Nee dat niet maar het was het meest complete fotoboekje wat ik ff kon vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whaaaaaamooi is het daar man
![]()
Foto's van jou?
Je barst echt van de fantasie he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Ooh weet je dat echt niet.. je kermt tijdens het sexen altijd 'zeg mijn naam bitch' wist niet dat je echt niet wist hoe je heet.!
Ik mail het je morgen welquote:
Aha okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was het meest complete fotoboekje wat ik ff kon vinden.![]()
Erg minder van je C.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik mail het je morgen wel
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Eerst was het nog alleen ijsmeis.zip!
aah, dus daar moet ik op zoeken? Mag ik als meerderjarige die foto's hebben? of is het veilig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Eerst was het nog alleen ijsmeis.zip!
Echt welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die mac is verrekte OK, T
Vergeef me weer T, vergeef me weer.quote:
Ze is 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dus daar moet ik op zoeken? Mag ik als meerderjarige die foto's hebben? of is het veilig?
Mja das waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke
Meesterlijke foto's dat wel![]()
Alleen ze had het wel even naast elkaar kunnen zetten, of in thumbnails
Nu is het zoveel scrolwerk
Eigenlijk niet hè.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dus daar moet ik op zoeken? Mag ik als meerderjarige die foto's hebben? of is het veilig?
nu heb ik in ieder geval een vermoeden.. gelukkig heb ik 10 jaar geleden genoeg gezien, zodat ik nu niet allemaal onwettige dingen hoef te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk niet hè.
15-jarige nakende meisjes op je pc als je 18+ bent, foei foei!
Joepie een fietspad fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Niet dat het mijn probleem is hoor, kijk hier maar eens hoe ik dat heb gedaan![]()
Thumbs zijn sowieso beter. Leuke website btw, forum doet het alleen niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Niet dat het mijn probleem is hoor, kijk hier maar eens hoe ik dat heb gedaan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kijk jij je fb maar 1 keer per week ofzo![]()
Boeiuh... tgaat om de inhoud.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. RAR is bezig met de overname hè
Iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thumbs zijn sowieso beter. Leuke website btw, forum doet het alleen niet.![]()
Die ligt eruit ik weet hetquote:
Je hebt niet veel vrienden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
En ik weet dat het forum eruit ligt
Heb net al een uitleg gegeven waarom![]()
Zal het even kopieeren
waarom terug naar PHP4? Da's toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die ligt eruit ik weet het
Database leeg gemaakt, ik ga zometeen die forum verwijderen van mijn webhosting![]()
Volgende week moet ik even bellen naar vevida om te vragen of ze mij terug willen zetten naar PHP4 ivp PHP5.
Ik ga namelijk PHPBB PLUS instaleren, en als alles beetje mee zit kan ik daar ook mijn website gaan plaatsen zodat ik dan alles eigelijk in 1 systeem heb zitten
Hiermee kan ik dan bij sommige pagina's alleen voor members toegang laten geven
Joh, niet iedereen heeft nog een interview gegevenquote:
Door die bugs in PHP5 werkt PHPBB PLUS niet, dit heb ik gister nagevraagt op het forum van PHPBB, anders had ik nu alles wel draaiend gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom terug naar PHP4? Da's toch helemaal niet nodig?
Yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh, niet iedereen heeft nog een interview gegeven
Dan denk ik dat je beter geen PHPBBPlus kan installeren...Hoe kan het forum dan ooit draaien? Ik vind het maar gek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Door die bugs in PHP5 werkt PHPBB PLUS niet, dit heb ik gister nagevraagt op het forum van PHPBB, anders had ik nu alles wel draaiend gehad
quote:
Jah ik weet het zo ook allemaal niet hoe het zit, maar PHPBB PLUS draaid dus wel onder PHP4quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je beter geen PHPBBPlus kan installeren...Hoe kan het forum dan ooit draaien? Ik vind het maar gek.
Oh ja dan komen alle andere vrienden er bij en past het er niet eens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]is zo
![]()
Maar dat leg ik nu toch even stil aangezien straks alles toch anders wordt![]()
![]()
quote:
Er kan genoeg opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dan komen alle andere vrienden er bij en past het er niet eens op.![]()
Nee niet echt veelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Imberr het volgende:
nog wat gebeurt hier?
Zijn dat allemaal exen, die meisjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er kan genoeg op
Ook al moet heel FOK! erop![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze riepen steeds om je foto's...
Niks niks nog eens niksquote:
Neej johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal exen, die meisjes?![]()
Nee gezellig, euh was gezellig, iedereen begint nu weer af te haken helaasquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom iedereen om je foto vroeg?
voorgaande topics van vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
[..]weet ik veel waarom ze dat deden
wanneer deden ze dat dan?
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef -Mo- het volgende:
Vector vraagt zich af of Fok het doet.
Avondquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef -Trinity- het volgende:
'Avond.
quote:
'Avond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef -Trinity- het volgende:
'Avond.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef -Mo- het volgende:
Knoekkkkkkkkkieeeemonstertje van me!!!!!
Hoe ist?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
Hoi Speedy, Imber, Jag.
Oke tot laterquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens wat anders doen.. tot later
Ook hallo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
Hoi Speedy, Imber, Jag.
WB dan maar weer hequote:
Mja of ze mij nog wil dat blijft de vraagquote:
Hiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
Hoi Speedy, Imber, Jag.
Haihai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef brainster het volgende:
Goedeavond J, Eix, Mo, Imberr en Trinity
Dat is een mond vol
B'tje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef brainster het volgende:
Dat is een mond vol
Ga je nog opstap of hoe zit het hier ?quote:
Is dat mijn oom ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:06 schreef Eix het volgende:
Trouwens, Sergant Beckers is opgehouden met me te bellen op Skype.![]()
Hey Brainiac.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef brainster het volgende:
Dat is een mond vol
Weg kennelijk, als jij nou ook nog ff opbokt naar ONZ dan hebben we hier weer de gezellige SC zoals vroegâh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben ik weer. Waar zijn I en T heen
Omdat ik een heel verlegen mannetje benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
2 words: ex, missen.
Waarom bloos je Speedy?
Nou, ik ben een meisje, en ik spreek je aan. En ik vind het schattig dat je bloost. *biedt drinken aan*.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik een heel verlegen mannetje ben
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Mutsen!!1 Ik sta in den OP.
Neh, geen zin om nu al carnaval te gaan vieren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga je nog opstap of hoe zit het hier ?
En ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weg kennelijk, als jij nou ook nog ff opbokt naar ONZ dan hebben we hier weer de gezellige SC zoals vroegâh.
Eensch.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Was dat dan niet de bedoeling lieve schat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, ik ben een meisje, en ik spreek je aan. En ik vind het schattig dat je bloost. *biedt drinken aan*.
Dat deed ik ook 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Neh, geen zin om nu al carnaval te gaan vieren.![]()
Met?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
blijf bezig gaan
Waarmeequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
blijf bezig gaan
Amenquote:
Heb je dat helemaal zelf gedaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is goed, zeker.
Ik ben zeer tevree over deze heroïsche daad van mijzelf.
En Hoi Brainster![]()
Daarom ben je dus nog bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |