Ik wil ook shirtreclame.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:50 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
En een mooi bedrag opgestreken met de Samsung deal
quote:Het forum loopt drie minuten achter. De tijd op de fraai vormgegeven mobiele telefoon van Samsung is dankzij het revolutionaire gebruik van omega-6 golven te allen tijde correct.
Met de pitcher die noodgedwongen z'n debuut maakt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als de Mets winnen, dan komt het wel enigzins goed
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Met de pitcher die noodgedwongen z'n debuut maakt?
Ik help 't je hopen.
Trachsel heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Die jonge gast is toch retegoed aan het gooien?
Sowieso snap ik niet waarom de Kansas Royals alles dik verliezen en dan ineens 13-4 kunnen winnen van Boston.
Hmm, dacht dat hij dat was. Maar bij probable pitchers klonk het wel okay wat er stondquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Trachsel heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen.
Maar je weet maar nooit.
I seequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:24 schreef popolon het volgende:
Pitcher wisselen kan, kan eigenlijk van alles zijn.
Maar in dit geval omdat ze tegen de Tigers spelen, they suck.
TT ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:06 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom niet Sportwedden.tk in de TT?
Gebeurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:30 schreef Calella het volgende:
[FB] Hoek een Sportmod neer
Vraag daar voor een wijziging.![]()
PAOK start vandaag weer met de competitiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Binnen het half uur m'n > 2,5 betje binnen![]()
Ik weet het, maar ik zet alleen op thuiswedstrijden van ze in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:11 schreef Greetings het volgende:
PAOK start vandaag weer met de competitie![]()
begint dat gezeik nu alweer,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef venomsnake het volgende:
robben speelt niet, geblesseerd.. kan ook interland niet spelen..
Mido kan je missenquote:
Ok, first of all I need to clear a few things up.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef Smitte het volgende:
Kan iemand linkje van die 'Chinees' gevne?
4 uit 4 dit seizoen:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:55 schreef HoIIandia het volgende:
3 uit 3 dit seizoen:
Sparta - Feyenoord / Feyenoord 1.50
RBC - Ajax / Ajax 1.33
Rovers - Spurs / Spurs X2 1.49
ik heb nu 23.80 Eur op Bolton X2 staan @1.42 bij kookie.
boeie, die combo was toch al verneukt door liverpoolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Barca gaat gelijkspelen, of ze moeten er snel 1 in knallen,
Het is vrij spannend, Barca heeft al 2x op de paal geschoten.
sheetje wel, betfair (jajaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
volgens je sheetje heb je alles verloren willem
sterker nog, sinds je vooraf je bets plaatst heb je een yield van minus 50%
Ik zal vanavond ofzo eens uitrekenen hoeveel procent mindere odds ik heb gekregen de afgelopen maand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
TT ALARM TT ALARM TT ALARM TT ALARM TT ALARM
MAAR dat is niet zo, de yield die wij overhouden is dan ongeveer 13%, trek daar je abbokosten vanaf en het is nog maar ongeveer de helft.
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:11 schreef roel26 het volgende:
Image hosting doet het niet meer bij mij...!?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
volgens je sheetje heb je alles verloren willem
sterker nog, sinds je vooraf je bets plaatst heb je een yield van minus 50%
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zelfs Ajax zal over het lachwekkende elftal van Erwin Koeman heenlopen. Robert Maaskant rolt z'n oude club op met een nulletje of 4. Na 2 wedstrijden weer gewoon terug in de plus![]()
[afbeelding]
NG
versatel up and running, laat die klassieker maar komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef HoIIandia het volgende:
wat een superscore voor AZ, jammer dat ik het niet heb kunnen zien.
PS versatel live voetbal doet het al de hele dag niet hier en met morgen de klassieker op het programma is dit natuurlijk supermatigmorgen maar eens de klantenservice bellen
25 euro op willem II X2 @ 1.40quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:59 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
4 uit 4 dit seizoen:
Sparta - Feyenoord / Feyenoord 1.50 1-3
RBC - Ajax / Ajax 1.33 0-2
Rovers - Spurs / Spurs X2 1.49 0-0
West Ham Utd - Bolton / Bolton X2 1.42 1-2
Zit je nou weer te tilten?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zelfs Ajax zal over het lachwekkende elftal van Erwin Koeman heenlopen. Robert Maaskant rolt z'n oude club op met een nulletje of 4. Na 2 wedstrijden weer gewoon terug in de plus![]()
[afbeelding]
NG
dat is pas vanaf stakes van 250,00quote:
Dat verliesje van nu is inderdaad 1 preflop raisje bij Omaha.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dat is pas vanaf stakes van 250,00.... Die HEMA spijkerbroek verlies kan me weinig schelen, we zijn leuki bezig
![]()
Hij is in paniek.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:58 schreef kikoooooo het volgende:
blind paast de bal op emanuelsson
zegt van gelder net
Ik poker al een tijdje niet meer ........ ik kreeg er een houten kop van. En sport bets vind ik toch leuker...........quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef Calella het volgende:
Dat verliesje van nu is inderdaad 1 preflop raisje bij Omaha.![]()
Willem II gaat je inderdaad weer in het groen brengen.
Wedden dat je wint.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik poker al een tijdje niet meer ........ ik kreeg er een houten kop van. En sport bets vind ik toch leuker...........0-2
Als jij dat zegt van Willem II verhoog ik m'n stakes ff tot 100 ....... done![]()
idd, die odds waren erg aantrekkelijk voor groningen, ik had beter hun kunnen pakken ipv die willem II clowns.quote:
Download en install dit: http://www.pplive.com/pplivesetup.exequote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Tennis clown.............waar kijk jij dat ?
Inderdaad.quote:
Willem IIquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:17 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
25 euro op willem II X2 @ 1.40
[afbeelding]
hopen dat ze presteren, je weet het nooit met Willem II, vandaar 25 euro en niet meer
TILT op Machester.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
1 paar schoenen verlies..................................morgen op m'n sokken naar het werk
quote:
Volgens mij loopt ESPN inderdaad 7 minuten achter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Loopt die chinees bij..........................volgens mij zijn ze al 18 minuten bezig ipv 10
Insert in excel voor nieuwe rijenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Meester, mijn blaadje is vol en ik kan het laatste resultaat niet invullen.![]()
Wat moet ik nu doen
Hmmz, als ik in het vakje achter PSV (mijn een na laatste rij) in de kolom 'profit' dubbelklik om de winst in te voeren komt er een formule tevoorschijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Insert in excel voor nieuwe rijen
Ach, maakt het uit zo'n HEMA spijkerbroek.quote:Oh, ik heb een goede losing streak trouwens
Als je gewoon rechtermuisknop, bij die onder roda-psv doet bij het cijfertje en dan insert, dan komt er een nieuwe rij. Dan bij het hokje van de formule zorgen dat je een plusje hebt en dan gewoon doortrekken naar beneden, dan kopieert ie de formule.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, als ik in het vakje achter PSV (mijn een na laatste rij) in de kolom 'profit' dubbelklik om de winst in te voeren komt er een formule tevoorschijn.
Extra rijen die ik toevoeg tellen de Yield niet meer op.![]()
Ach, een weekje vlees, aardappels en groenten of water en soep, wat maakt het uitquote:[..]
Ach, maakt het uit zo'n HEMA spijkerbroek.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Zo te zien is al ons verloren geld richting APK gegaan.![]()
Zelfs dat had ik redelijk goed gegokt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef APK het volgende:
Maar ik verwacht grote verliezen voor alle posters in dit topic dit weekend.
Nee hoor, komt vanzelf goed.......................1 tilt is genoeg om weer in de plus te komenquote:
Er wordt vanavond nog in Griekenland gespeeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee hoor, komt vanzelf goed.......................1 tilt is genoeg om weer in de plus te komen![]()
En in Italie, de wedstrijd : Triestina - Bologna. Iemand hier een mening over ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef Greetings het volgende:
[..]
Er wordt vanavond nog in Griekenland gespeeld![]()
![]()
LOL, maybe ligt het aan mij, maar combo's van 6-7 potten (ook al is het Tennis) is toch best kansloos, als je het mij vraagt......quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef Flappie666 het volgende:
Moet mn sheetje nog updaten..... druk druk druk:
Voor vandaag, beetje US open en wat voetbal:
Poker zelden.....sheetje ga ik gebruiken, maar ben de start van de competitie begonnen met veel combootjes (nog wat voorzichtig). Vanaf volgende week ga ik em gebruiken denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
Tjabber................maak jij geen gebruik van het sheetje....en poker je nog wel eens? ......ik heb al een maand of 2 geen speelkaart gezien, ik vind sportbetten eigenlijk leuker
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Calella het volgende:
Buying money NG?![]()
Als zo'n @1.15 quotering 1 keer fout gaat dan is al je profit wel meteen weg hè.![]()
Dus alleen de goede eruitvissen.![]()
Als je nog iemand weet die ff 50.000 euro te leen heeft voor een woekerrente van 25% per jaar.quote:
G. Elseneer 4 2quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
40 euro op Andreev @1,33 ........................hij moet tegen Elseneer![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:
Ik doe het, ik ga morgen naar de bank 50.000 lenenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef Calella het volgende:
Als je nog iemand weet die ff 50.000 euro te leen heeft voor een woekerrente van 25% per jaar.![]()
Over een jaartje is dat dan 82.500. (15 units gemiddeld per maand keer 11 maanden = 165 units winst)
50.000 * 1.25 = 62.500 terugbetalen en 20.000 voor moi.![]()
Deal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik doe het, ik ga morgen naar de bank 50.000 lenendaar betaal je een stukke minder rente danb 25%.........hebben we alletwee winst
Een saldo in de minquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef roel26 het volgende:
Mijn echte saldo is nu -9.74 bij een 1ste storting van 100 euro (valt na afgelopen klote weekend gelukkig nog wel mee)
quote:
Ik had je post ergesn terug in dit topic gelezen waarin je quoteringen had gezet van jou en van TT. Het houdt dus in dqat je helemaal geen combo's maakt en die tips overslaat:? Verder heb ik met BF meeste quoteringen van 0.10 om meer lager, terwijl ik meestal gelijk inzet na de sms. Vandaag bv 1.52 tegenover 1.62 van TT. Soms is het ook wel eens 0.20 of 0.25 lager. Vrijwel nooit hoger. Heb jij dat dan niet of heb je een bepaalde grens dat je dan niet inzetquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Calella het volgende:
De US Open duurt nog wel ff dus dat wordt graaien.![]()
En ik lees die TT-motivaties niet eens meer.![]()
Gewoon blind inzetten. Als hij 20% yield heeft heb ik 15% yield.
Paar honderd euro per maand erbij voor 5 minuten 'werk' per dag.
Ik vind het wel best.
Ik zou eigenlijk met 500 euro per unit willen spelen.![]()
![]()
Zo'n 7500 euro per maand voor 1 uur werk.![]()
Die kans is kleiner dan 1:20 , zeker met nog 1 game te spelen , dus is het pure value.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Zo'n tennisser hoeft maakt door z'n enkel te gaan en je bent je ¤50,- @ 1.05 kwijt.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan 1:20 , zeker met nog 1 game te spelen , dus is het pure value.![]()
ps. Die livescore van de US Open is trouwens behoorlijk brak![]()
Klopt idd, hij blijft iig hangen op het bord dat je aanklikt bij multiple bets. De anderen lopen dan wel gewoon door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
Soms gaat het met 6 punten tegelijk, dan weer springt ie terug van 40-0 naar 30-0
en Youzny stond 50 minuten lang op matchpoint
Er is in totaal 8 ton gematched op Gasquet voor odds van 1,01 t/m 1,06quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Live 10tje op Gasquet @ 1.67
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Salerni heeft weer teruggebroken
Had je samen met mij @ 1,60 gecashed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
En Gecashed ...................... Martin 34,50 @ 2.32
10 tje winst wie er ook wint
toch nog ff afkijken, maar weltrusten
op 30-40 (3-3) voor Gasquet heb ik gecashedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Greetings het volgende:
Had je samen met mij @ 1,60 gecashed?![]()
Ah... @ 1,75 dus.... ff een tip: favoriet layen is altijd voordeliger dan underdog backen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Had je samen met mij @ 1,60 gecashed?![]()
klopt maar de odds gaan zo snel, snelller dan ik kan volgen. Ik had op 2.2 ingezet om te backen maar kreeg er 2.34 voor , raar ik dacht dat het na 30-40 nog deuce werdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:
Ah... @ 1,75 dus.... ff een tip: favoriet layen is altijd voordeliger dan underdog backen.
Er zijn namelijk nou eenmaal meer mensen die backen dan die layen, dus is er meer geld beschikbaar om te layen dan te backen en is er daar dus meer value.
Ja het gaat snel ja. Maar dat is allemaal geen reden om het backen van de underdog boven het layen van de favoriet te prefereren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
klopt maar de odds gaan zo snel, snelller dan ik kan volgen. Ik had op 2.2 ingezet om te backen maar kreeg er 2.34 voor , raar ik dacht dat het na 30-40 nog deuce werd
Het verschil in liquiditeit is soms echt bizar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja het gaat snel ja. Maar dat is allemaal geen reden om het backen van de underdog boven het layen van de favoriet te prefereren.
Er gaat meer geld op de favoriet om, dus is de kans dat je hogere odds krijgt aangeboden dan je vroeg zelfs groter....
Ze straaltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Shara is wel extreem aan het zweten zeg. Ze glimt overal.
En om maar even mezelf te quoten: Heb AL mijn combo's gewonnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, voor vandaag:
Wat combo's met Excelsior, Volendam, Dordrecht to win or draw en MVV.
Maar 7 euro's ingezet, to win: 24. Odds zijn aardig. Vooral op excelsior.
Wat ik ook niet snap is dat de Graafschap nog zoveel credits krijgt! 1.7 tegenover 4.1 van Dordrecht, die freaking 4e staan. Ik zeg: daar is nog wel een gokje op te nemen, al weet je nooit wat de Graafschap thuis doet.
Ferrari was absoluut niet snel tijdens de tests in Monza. McLaren en Renault uiteraard wel, de BAR's zaten er ook wel redelijk bij,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef SnuggLe het volgende:
Heb wat ingezet op de F1. Denk dat Schummi deze keer hard gaat, tis en blijft Italie, en Ferrari in Italie, tsja....
Wat gezet op Schummi, Raikonnen en Alonso. Pole & 1-6. Verder nog wat combo's op uitvallers: Montoya, Kartikean en die andere Jordan.
Niet echt veel interessante potjes. Deze springen zo in het oog:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef roel26 het volgende:
Us Open kenners!! nog tips voor vandaag..?
IN de OP ja, maar hoe werkt het preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:34 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Waar vindt ik dat geinige excel sheetje dat jullie gebruiken ? (indien het in de openingspost vermeld staat mijn exuceses , die heb ik eigenlijk nog nooit gelezen.)
Indeed thanks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
IN de OP ja, maar hoe werkt het precies
Dat kan geen value zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Notoire_Gek het volgende:![]()
.....................
[afbeelding]
Ik wist niet dat die ploeg uit Frankrijk ook aan MLB deedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb hier een MLB combo van St. Louis & Metz @ 2.75
Ga zo ff kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vinnie, wat heb jij staan voor MLB?
Ik ga voor de Padres, Twins, Orioles, Angels en Mets.
quote:
O ja, tuurlijk. Niet helemaal wakker meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..].......... 4 euro @ 1000 zag ik staan voor Andreev. Ik heb het vinkie aan dat netto winst wordt getoond, 4000 minus 5% fee minus inleg
TT heeft inderdaad een veel betere Yield met ATP-bets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
bedankt TT , loterij dat wijventennis van ranking 25 t/m 100
Nope, want de yield is nog wel 10% over de WTA-bets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Dus zou je dat wijventennis helemaal links moeten laten liggen?
Waar zit dat netto-vinkje dan? Nooit gezien, zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..].......... 4 euro @ 1000 zag ik staan voor Andreev. Ik heb het vinkie aan dat netto winst wordt getoond, 4000 minus 5% fee minus inleg
Onder Settings.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waar zit dat netto-vinkje dan? Nooit gezien, zou wel handig zijn
Aja, merci...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef Calella het volgende:
[..]
Onder Settings.
De "unplaced bets alvast calculeren" optie is ook erg handig.
Okidoki.quote:
Waarom? Layen is toch veel slimmer dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
net 100 euro op Clement gekickt @ 2.40 ...................... breakt ie gelijk de service van die spanjool en komt op 2-0 in set
Nu bidden dat die clown het niet meer weggeeft
die odds lagen een stuk ongunstiger 1.8 ferrero layenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:08 schreef Greetings het volgende:
Waarom? Layen is toch veel slimmer dan.
Je moet jezelf dan gewoon de vraag stellen: zou ik hem ook met zo'n stake backen op dit moment tegen deze odds? Als het antwoord nee is moet je layen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |