Ah... @ 1,75 dus.... ff een tip: favoriet layen is altijd voordeliger dan underdog backen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Had je samen met mij @ 1,60 gecashed?![]()
klopt maar de odds gaan zo snel, snelller dan ik kan volgen. Ik had op 2.2 ingezet om te backen maar kreeg er 2.34 voor , raar ik dacht dat het na 30-40 nog deuce werdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:
Ah... @ 1,75 dus.... ff een tip: favoriet layen is altijd voordeliger dan underdog backen.
Er zijn namelijk nou eenmaal meer mensen die backen dan die layen, dus is er meer geld beschikbaar om te layen dan te backen en is er daar dus meer value.
Ja het gaat snel ja. Maar dat is allemaal geen reden om het backen van de underdog boven het layen van de favoriet te prefereren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
klopt maar de odds gaan zo snel, snelller dan ik kan volgen. Ik had op 2.2 ingezet om te backen maar kreeg er 2.34 voor , raar ik dacht dat het na 30-40 nog deuce werd
Het verschil in liquiditeit is soms echt bizar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja het gaat snel ja. Maar dat is allemaal geen reden om het backen van de underdog boven het layen van de favoriet te prefereren.
Er gaat meer geld op de favoriet om, dus is de kans dat je hogere odds krijgt aangeboden dan je vroeg zelfs groter....
Ze straaltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Shara is wel extreem aan het zweten zeg. Ze glimt overal.
En om maar even mezelf te quoten: Heb AL mijn combo's gewonnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, voor vandaag:
Wat combo's met Excelsior, Volendam, Dordrecht to win or draw en MVV.
Maar 7 euro's ingezet, to win: 24. Odds zijn aardig. Vooral op excelsior.
Wat ik ook niet snap is dat de Graafschap nog zoveel credits krijgt! 1.7 tegenover 4.1 van Dordrecht, die freaking 4e staan. Ik zeg: daar is nog wel een gokje op te nemen, al weet je nooit wat de Graafschap thuis doet.
Ferrari was absoluut niet snel tijdens de tests in Monza. McLaren en Renault uiteraard wel, de BAR's zaten er ook wel redelijk bij,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef SnuggLe het volgende:
Heb wat ingezet op de F1. Denk dat Schummi deze keer hard gaat, tis en blijft Italie, en Ferrari in Italie, tsja....
Wat gezet op Schummi, Raikonnen en Alonso. Pole & 1-6. Verder nog wat combo's op uitvallers: Montoya, Kartikean en die andere Jordan.
Niet echt veel interessante potjes. Deze springen zo in het oog:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef roel26 het volgende:
Us Open kenners!! nog tips voor vandaag..?
IN de OP ja, maar hoe werkt het preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:34 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Waar vindt ik dat geinige excel sheetje dat jullie gebruiken ? (indien het in de openingspost vermeld staat mijn exuceses , die heb ik eigenlijk nog nooit gelezen.)
Indeed thanks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
IN de OP ja, maar hoe werkt het precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |