Dat verliesje van nu is inderdaad 1 preflop raisje bij Omaha.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dat is pas vanaf stakes van 250,00.... Die HEMA spijkerbroek verlies kan me weinig schelen, we zijn leuki bezig
![]()
Hij is in paniek.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:58 schreef kikoooooo het volgende:
blind paast de bal op emanuelsson
zegt van gelder net
Ik poker al een tijdje niet meer ........ ik kreeg er een houten kop van. En sport bets vind ik toch leuker...........quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef Calella het volgende:
Dat verliesje van nu is inderdaad 1 preflop raisje bij Omaha.![]()
Willem II gaat je inderdaad weer in het groen brengen.
Wedden dat je wint.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik poker al een tijdje niet meer ........ ik kreeg er een houten kop van. En sport bets vind ik toch leuker...........0-2
Als jij dat zegt van Willem II verhoog ik m'n stakes ff tot 100 ....... done![]()
idd, die odds waren erg aantrekkelijk voor groningen, ik had beter hun kunnen pakken ipv die willem II clowns.quote:
Download en install dit: http://www.pplive.com/pplivesetup.exequote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Tennis clown.............waar kijk jij dat ?
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |