Willem IIquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:17 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
25 euro op willem II X2 @ 1.40
[afbeelding]
hopen dat ze presteren, je weet het nooit met Willem II, vandaar 25 euro en niet meer
TILT op Machester.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
1 paar schoenen verlies..................................morgen op m'n sokken naar het werk
quote:
Volgens mij loopt ESPN inderdaad 7 minuten achter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Loopt die chinees bij..........................volgens mij zijn ze al 18 minuten bezig ipv 10
Insert in excel voor nieuwe rijenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Meester, mijn blaadje is vol en ik kan het laatste resultaat niet invullen.![]()
Wat moet ik nu doen
Hmmz, als ik in het vakje achter PSV (mijn een na laatste rij) in de kolom 'profit' dubbelklik om de winst in te voeren komt er een formule tevoorschijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Insert in excel voor nieuwe rijen
Ach, maakt het uit zo'n HEMA spijkerbroek.quote:Oh, ik heb een goede losing streak trouwens
Als je gewoon rechtermuisknop, bij die onder roda-psv doet bij het cijfertje en dan insert, dan komt er een nieuwe rij. Dan bij het hokje van de formule zorgen dat je een plusje hebt en dan gewoon doortrekken naar beneden, dan kopieert ie de formule.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, als ik in het vakje achter PSV (mijn een na laatste rij) in de kolom 'profit' dubbelklik om de winst in te voeren komt er een formule tevoorschijn.
Extra rijen die ik toevoeg tellen de Yield niet meer op.![]()
Ach, een weekje vlees, aardappels en groenten of water en soep, wat maakt het uitquote:[..]
Ach, maakt het uit zo'n HEMA spijkerbroek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |